اعتراف ارتش اسرائیل به کشته شدن نظامی اسیر خود در غزه

"حاییم لیونسون" روزنامه‌نگار و تحلیلگر اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: نباید این را گفت اما حقیقت این است که ما شکستی مفتضحانه خوردیم.

سرویس جهان مشرق - روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشته است: نباید گفت ولی چاره‌ای نیست، ما کاملا شکست خورده‌ایم. این روزنامه نوشت: اهداف جنگ محقق نمی‌شود، اسرا تحت فشار نظامی بازنمی‌گردند، امنیت بازنمی‌گردد و طرد و انزوای بین‌المللی از بین نمی‌رود. ما شکست خورده‌ایم و این واقعیت است.

«هاچای هوبرمن» روزنامه‌نگار و نویسنده صهیونیست نیز در این باره گفت: جنگ تمام شد و زمان انتخابات است.

وی تصریح کرد: اکنون که جنگ عملاً بدون هیچ موفقیتی به پایان رسیده و به جنگ فرسایشی تبدیل شده است، در واقع دلیلی وجود ندارد که ما برای جایگزین دموکراتیک این رهبری شکست خورده تاریخ برگزاری انتخابات را تعیین نکنیم.

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته است؛ پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.


تحولات سرزمین های اشغالی - صدو هشتاد و پنجمین روز جنگ

هاآرتص: نباید این را گفت اما حقیقت این است که ما شکستی مفتضحانه خوردیم/ گیدعون سعر: کسانی که مسئول شکست هفتم اکتبر هستند، نباید در قدرت بمانند

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هفت نفر از اعضای کنست از حزب لیکود خواستار بررسی فوری طرح مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

این شبکه اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست مجددا زیر بارش شدید باران در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار اقدام فوری برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

پاسخ ایران به اسرائیل بعد از عید فطر خواهد بود/ هاآرتص: ما شکستی مفتضحانه خوردیم/ وزیر مستعفی کابینه نتانیاهو: کسانی که مسئول شکست هفتم اکتبر هستند، نباید در قدرت بمانند/ شهردار حیفا از ترس وقوع جنگ خواستار تهیه تلفن ثابت و انبار کردن دارو و غذا شد + عکس و فیلم

ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۲ این رژیم گفت: با وضعیتی پیچیده و بی سابقه مواجهیم، ایران و حزب‌الله به حملات خود ادامه داده و حماس هنوز از شکست‌خوردن دور است، در چنین شرایطی دولت نتانیاهو باید فردا یا زودتر منحل شود.

گیدعون سعر وزیر اسرائیلی که اخیر از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی استعفا داد، تاکید کرد کسانی که مسئول شکست هفتم اکتبر هستند، نباید در قدرت بمانند. ساعر تاکید کرد که با دیگران به دنبال برگزاری انتخابات زودهنگام خواهد بود. وی گفت ما به تغییرات گسترده در نظام سیاسی رژیم صهیونیستی نیاز داریم.

پاسخ ایران به اسرائیل بعد از عید فطر خواهد بود/ هاآرتص: ما شکستی مفتضحانه خوردیم/ وزیر مستعفی کابینه نتانیاهو: کسانی که مسئول شکست هفتم اکتبر هستند، نباید در قدرت بمانند/ شهردار حیفا از ترس وقوع جنگ خواستار تهیه تلفن ثابت و انبار کردن دارو و غذا شد + عکس و فیلم
ادامه تظاهرات در سرزمین های اشغالی

"حاییم لیونسون" روزنامه‌نگار و تحلیلگر اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: نباید این را گفت اما حقیقت این است که ما شکستی مفتضحانه خوردیم. لیونسون تصریح کرد که ما در جنگ شکست خوردیم و این نظر هر شهرک‌نشینی است و البته از نظر روحی اعتراف به این شکست سخت است. وی گفت واقعیتی کاملا روشن و واضح پیش روی ما است و ما باید آن را درک کنیم و از آن درس بگیریم.

انجمن مطبوعاتی خارجی: ممانعت رژیم صهیونیستی از حضور روزنامه‌نگاران مستقل در غزه، شک بر انگیز است

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش اشغالگر صهیونیستی به مناطق مختلف این باریکه ۱۵۳ نفر به شهادت رسیده و ۶۰ نفر هم زخمی شدند. این وزارتخانه افزود شمار کلی شهدا از آغاز جنگ تا این لحظه به ۳۳۳۶۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۵۹۹۳ نفر افزایش یافته است.

انجمن مطبوعاتی خارجی تاکید کرد که ممانعت رژیم صهیونیستی از حضور روزنامه‌نگاران مستقل در غزه، سوالاتی در رابطه با آنچه این رژیم نمی‌خواهد رسانه‌های بین‌المللی ببینند، ایجاد می‌کند. انجمن مذکور از رژیم صهیونیستی خواست اجازه حضور گسترده و بی قید و شرط رسانه‌های بین‌المللی در غزه را بدهد.

پاسخ ایران به اسرائیل بعد از عید فطر خواهد بود/ هاآرتص: ما شکستی مفتضحانه خوردیم/ وزیر مستعفی کابینه نتانیاهو: کسانی که مسئول شکست هفتم اکتبر هستند، نباید در قدرت بمانند/ شهردار حیفا از ترس وقوع جنگ خواستار تهیه تلفن ثابت و انبار کردن دارو و غذا شد + عکس و فیلم
ادامه تظاهرات در سرزمین های اشغالی

این انجمن تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به شیوه‌ای بسیار محدود اجازه حضور رسانه‌های بین‌المللی در غزه آن هم تحت نظارت شدید را داده است. انجمن مطبوعات خارجی بیان کرد که خبرنگاران در غزه حین پوشش شجاعانه تحولات و درگیری‌ها، با تهدیدات و خطرات بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

پاسخ ایران به اسرائیل بعد از عیدفطر خواهد بود/ شهردار حیفا خواستار تهیه تلفن ثابت و انبار کردن دارو و غذا از ترس وقوع جنگ در مرزهای شمالی شده است

نظامیان اشغالگر اسرائیلی از ساعاتی پیش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس یورش بردند. در پی یورش صهیونیست‌ها به این منطقه، مبارزان مقاومت فلسطین به مقابله با آن‌ها برخواستند. مبارزان مقاومت چند بمب دست‌ساز در مسیر خودروهای اشغالگران منفجر کردند. اخبار اولیه از زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در این درگیری‌ها حکایت دارد.

منابع عبری زبان از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهر اشغالی ام رشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی در پی حمله پهپادی به این شهر خبر دادند. این منابع از فعال شدن سامانه پدافندی برای مقابله با این پهپاد خبر دادند.

لحظه برخورد موشک به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک ۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. در پی این حمله آژیر خطر در بخش‌هایی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های مرزی یارون، مارون، عیتا الشعب، کفر کلا و میس الجبل در جنوب لبنان را هدف قرار داد. منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا از جنوب لبنان هدف حمله شدید موشکی قرار گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه اسرائیلی "رویسات العلم" در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی از سمت جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

شکار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شهردار حیفا خواستار تهیه تلفن ثابت و انبار کردن دارو و غذا از ترس وقوع جنگ در مرزهای شمالی شده است. منبع مذکور اشاره کرد که شهردار حیفا همچنین خواستار آماده‌سازی پناهگاه‌ها و فراهم کردن شرایط تخلیه ساکنان در صورت وقوع جنگ شده است.

روزنامه "تایمز آف اسرائیل" به نقل از مسئولان نظامی اسرائیلی بیان کرد که برآوردهای این رژیم حاکی از آن است که پاسخ ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه، بعد از تعطیلات عید فطر خواهد بود. مسئولان نظامی اسرائیلی گفته‌اند طبق این برآوردها، احتمالا ایران اهداف و مواضع نظامی و استراتژیک را هدف قرار خواهد داد نه اماکن غیرنظامی را.

یکی از فرماندهان گردان‌های قسام در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها در طول ۵۰ روز در حال برنامه‌ریزی و آماده شدن برای عملیات "کمین ابرار" در منطقه الزنه در خان یونس بودند. این فرمانده قسام تاکید کرد آنچه در این فایل ویدیویی منتشر شده، دیده می‌شود، تنها بخشی از عملیات است و آنچه اتفاق افتاده و تصویربرداری نشده، بسیار بزرگ‌تر است. او همچنین بیان کرد که طبق اطلاعات جمع‌آوری شده و رصد دقیق نیروها و ادوات جنگی دشمن، مسیر بازگشت آن‌ها را مشخص کردیم و این کمین را آماده کردیم.

غزه زنده است

حماس: موضع رژیم اشغالگر همچنان سرسختانه است و پاسخگوی هیچ یک از خواسته‌های ملت و مقاومت نیست

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد در جریان دور اخیر مذاکرات در قاهره، پاسخ رژیم صهیونیستی را پس از تلاش‌های واسطه‌ها در مصر، قطر و آمریکا دریافت کرده است. در این بیانیه آمده است: جنبش حماس ضمن قدردانی از تلاش‌های گسترده واسطه‌ها و ضمن اصرار بر دستیابی به توافقی برای توقف جنگ و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تاکید می‌کند که موضع رژیم اشغالگر همچنان سرسختانه است و پاسخگوی هیچ یک از خواسته‌های ملت و مقاومت نیست. حماس تاکید کرد که با این وجود، رهبران این جنبش طرح پیشنهادی را با مسئولیت‌پذیری ملی بررسی می‌کنند سپس پاسخ خود را به اطلاع واسطه‌ها خواهند رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 140
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 47
  • تهرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    33 28
    اسراییل کودک کش را به عصر حجر برمیگردانیم
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      17 19
      خوااااااااهشا جوخه های ترور رو برای به درک واصل شدن صهیونیستها و کسب اطلاعات کلیدی در هر جای خاورمیانه که در رفت و امدن فراهم کنید . زنانه که می پوشند . باید چون کودکان خود را خیس کنند و شب و روز نداشته باشند.
    • FR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      13 15
      چجوررررررر
    • US ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      39 26
      حالا بپا خودت به عصر حجر برنگردی، نمیخواد کسی رو به عصر حجر برگردونی
    • کارگر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      11 22
      ایران و اسرائیل دچار غرورند. در عین اینکه هر دو از هم حساب میبرند. دشمن را نباید دست کم گرفت. اگر ایران بخواهد از سلاح اتمی ضعیف شده استفاده کرده همه را بهت زده کند این احتمال را بدهد که اسرائیل یا امریکا هم با سلاح اتمی کامل پاسخش را دهند. واکنشهای زنجیره ای که بعد آن پیش بیاید از کنترل خارج خواهد شد. پاسخ اسرائیل با سلاح های متعارف باشد موشک ها را به پایه ساختمانها میزند . به دلیل قدرت تخریب بالا کل ساختمان فرو میریزد درنتیجه زیر زمین ساختمانها مانند موشکباران زمان صدام هم پناهگاه مردم نخواهند شد. مردم باید شهر را ترک و به بیابانها روند. امور کشور فلج و افزایش نارضایتی عمومی میشود بمبی قویتر از بمب اتمی . تنها فصل مشترک موافقان و مخالفان نظام درگیر شدن در جنگ است. موافقان برای حفظ آبرو و مخالفان برای آبروریزی ! میتوان نسخه صبر و سکوت پیچید ولی در اصل ماجرا تفاوتی ندارد . عملا تنفس بین دو درگیریست. میبایست اختلافات ریشه ای حل شود که آنهم زمان میخواهد . بر اساس آنچه رهبر فقید اعلام کردند حاکم میتواند برای حفظ نظام حج و نماز را تعطیل کند. عدم پاسخ نظامی در برابر آن چیزی نیست. گذشت زمان فرصت هایی بوجود میاورد که اکنون از آنها بی بهره ایم.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      12 18
      بهائیت و متاثرانش رو بعنوان ستون پنجم ابلیس اسرائیل در داخل ملت ایران ، باید از ریشه سوزوند در غیر این صورت دین و شعور که هیچ ، فطرت عیار عرفی و احساس تاریخی انسان ایرانی رو با دروغ و بازی هاش تا آخر خاکستر نکنه به حرکت موزیانه اش ادامه خواهد داد ...
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      13 9
      ۱۴:۲۰ این مزخرفات چیه نوشتی؟!! در مرکز جنگ رژیم غاصب صهیونیستی می‌نشینید از این شر و ورا می‌بافید؟!! فتوا هم میدی!! حاکم شرع نماز رو چه طوری می‌تونه تعطیل کنه؟!!! نماز حکم الله است و جنگ و غیر جنگ نداره! پایه ساختمان‌ها چی میگه؟! فقط ما پایه ساختمان داریم؟!! جمع کن بساط‌تو موسادی منافق!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      11 21
      ۱۴:۲۰ غلط کردی ایران بزرگ رو در کنار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی نام بردی. رژیم غاصب که هیچ، صاحبش رژیم آمریکا هم هیچی نیست و هر دو با هم حذف میشن. نگران ما نباش دوزاری
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      8 5
      کارگر و یانکی نشان بهتره خفه بشوند و نسخه نپیچند
    • کارگر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      4 14
      15:22- 15:34 - حکومت، که شعبه ‏ای از ولایت مطلقه رسول اللَّه- صلی اللَّه علیه و آله و سلم- است، یکی از احکام اولیه اسلام است؛ و مقدم بر تمام احکام فرعیه، حتی نماز و روزه و حج است. حاکم می‏ تواند مسجد یا منزلی را که در مسیر خیابان است خراب کند و پول منزل را به صاحبش رد کند. حاکم می ‏تواند مساجد را در موقع لزوم تعطیل کند؛ و مسجدی که ضِرار باشد، در صورتی که رفع بدون تخریب نشود، خراب کند. حکومت می‏ تواند قراردادهای شرعی را که خود با مردم بسته است، در موقعی که آن قرارداد مخالف مصالح کشور و اسلام باشد، یکجانبه لغو کند. و می‏ تواند هر امری را، چه عبادی و یا غیر عبادی است که جریان آن مخالف مصالح اسلام است، از آن مادامی که چنین است جلوگیری کند. حکومت می ‏تواند از حج، که از فرایض مهم الهی است، در مواقعی که مخالف صلاح کشور اسلامی دانست موقتاً جلوگیری کند. 16 دی 1366 - روح الله الموسوی الخمینی
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      10 11
      خواهشا اب شیرین کنهای اسراییل رو بزنید اگه اونام زدند نیروگاهای برقشون رو بزنید
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      5 5
      ۱۴:۲۰ اشتباه به نظر نحست مثبت دادم‌. خدایا توبه
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      8 4
      ۱۶:۲۰ تعطیلی مساجد در مواقع لازم، تعطیلی نمار نیست!
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      26 11
      ۱۶:۵۶ با کدون نیروی هوایی میخوایید بزنیدحتما با موشک ؟!! با این فاصله که بین ایران واسرائیل هست موشک هم بزنید نرسیده به اسرائیل توسط سپردفاع موشکی منهدم میشه
    • CA ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      7 9
      آقا فرمودند فقط سيلى مى زنيم کاسه داغ تر از آش نشويد
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      7 3
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فقط لب و دهن
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      7 7
      ۱۸:۰۰ سپر دفاع موشکی‌تون مگه از فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری فعال میشه!!! خخخخ حالا صبر کن وقتی زدیم ببین با چی زدیم!
    • NL ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      3 1
      خطاب به جناب کارگر: شما نمی خواد برای حفظ نظام؛ نماز و روزه رو تعطیل کنید؛ برای حفظ نظام باید دزدی و اختلاس و رانت و مافیا را تعطیل کنید؛
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 0
      انشاءالله
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    8 11
    ایران اگر میخواهد عملیات موشکی موفقیت بشتری داشته باشد با کمترین ریسک میتواند پدافند هوایی دشمن را در مسیر موشک هایی که به سمت اسراییل هستند را شناسایی بدون هیچ تعارفی از طریق پهبادهای مقاومت در منطقه عراق و سوریه یا موشک ها پدافند ها را منهدم و با ریسک کمتر عملیات بکند چون چشم جهان و مقاومت و مردم و مستضعفین جهان به ایران و این عملیات هست باید تعارف را کنار گذاشت هم سعی کرد پدافند ها که ماشین سواری نیستند که هر چند ثانیه جابجا بشوند صددرصد استقرا و اماده مقابله با موشک ها هستند هم زدن ناو های آمریکایی یا درگیر کردن آنها از طریق موشک های یمنی یا زدن حتی پدافند هوایی کشورهای عربی که امریکا در داخل انها پایگاه دارند جنگ هستش و ساده گی را باید بزارند کنار باید مثل دشمن حیله گر بود یمن بزنه پدافند هوایی امریکا را در منطقه بعد از موشک باران اسراییل یک چیزی پیدا بکنند بگویید بدون هیچ لکنت زبانی مثل امریکا
    • DE ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      4 2
      اطلاعات در حد جام جهان دست مریزاد شیر مادر گوارای وجود ،مرد عمل میخواهیم در این حد
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    15 12
    رژیم حرام‌زاده اسقاطیل وارد فاز سقوط شد
    • DE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 1
      در دره ی سقوط پرتاب شده
    • NL ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 1
      احسنت
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      زرشک
  • US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    18 15
    ایرانیان این محافظان باستانی زمین باز سپر برداشته اند امپراطوری ایران دوباره زنده شده است و این بار مردان امپراطوری برای شاهِ جهان مهدیِ فاطمه س می جنگند.
    • US ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      11 16
      سکوت
    • US ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      8 7
      نه بابا!
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      19 3
      امپراتوری ایران کل دنیای متمدنو زیر سلطه داشت شما رو که چپ و راست دارن میزنن تو این دو سه روز بعد از 13 به در فقط زدنتون خخخخخخخخخخخ
    • NL ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      3 0
      مزخرف نگو
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 1
      ۱۸:۵۶ هرهرهرهرهر ودرد بی درمان
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      زرشک
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    20 7
    سلام چرا باید از دولت غاصب فلسطین باید محکم و قوی انتقام بگیریم: 1-قومی که خود اعتراف می کند کوروش آنها را از اسارت شاه بابل آزاد کرد اما از قتل ایرانیان در زمان خشایارشاه جشن سالیانه پوریم می گیرند و شادی می کنند2-قومی که با کینه از فتح قلعه خیبر مانع از پایداری خطبه غدیر شدندو با عث ایجاد خطبه فدک و تحریک دولت وهابی باعث تخریب قبرستان بقیع شدند3- قومی که با عیسی ع جنگیدند و شهادت پیامبر اعظم ثمره حیله و کینه فتح قلعه خیبر انها می دانیم و تحریک معاویه و یزید را حاصل واقعه کربلا و شهادت امام حسن ع و امام حسین ع می دانیم 3- قومی که در زمان روم و مغول با نقشه های پنهان خود و تحریک آنها با عث خسارت به ایران بزرگ شدند4- قومی که با سیطره به افتصاد و فرهنگ جهان و نفوذ در ارکان حکومتهای عثمانی روسیه و فرانسه و انگلیس باعث تجزیه ایران بزرگ شدند5-قومی که با علم صهیون وارد ارکان حکومت قاجار و پهلوی شدند و باعث انحراف ایران از عدالت شدند6-قومی که با علم صهیون بهایت را ایجاد کردند7-قومی که با استفاده از نفوذ خود در ارکان حکومتهای غربی جنگ تحمیلی را به ایران تحمیل کردند8- قومی که با نفوذ در بین کشورهای اسلامی داعش را ایجاد کردند و باعث زحمت برای سوریه و ایران شدند9-قومی که با علم صهیون دانشمندان ایرانی رادر خیابانهای ایران ترور کردند و شهید نادر طالب زاده را ترور پنهان میکروبی کردند و تحریم های شدید اقتصادی را به ایران تحمیل کردند 10- با رسانه های خود فرهنگ غیر اخلاقی را در ایران اسلامی ترویج کردند و قومی که با علم صهیون و با تحریک ریس جمهور عروسکی دولت اشغالی صهیونیستها در واشینگتن سردار دلها را ترور کردند11-ایران اسلامی به آینده گان ایران اسلامی باید اطمینان دهد که دیگر تحمل مزاحمتهای این دولت صهیونیستی را دیگر ندارد و صبرش تمام شده است وباید به امنیت ایرانی اسلامی و فرزندان آن در آینده تضمین تاریخی بدهد و با طرحهای پیشگیرانه برای هر حمله ای خود را آماده سازد و هزینه هر حمله به این دشمن بی رحم را با چند برابر معادل آن با قدرت جواب بدهد چنان که با حمله به پایگاه امریکا در قبال ترور سردار دلها آن را تاریخی کرد12- جمهوری اسلامی ایران با شهادتها ایجاد شده است و این فرهنگ را به مقاومت خاورمیانه صادر کرده است و وظیفه دارد از مظلومان جهان حمایت کند انشالله و توکل الله.
    • BE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      5 11
      پس منتظر باش! خخخخ!
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      6 2
      کاملا موافقم
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      2 15
      هخامنشیان اصلا فارس نبوده اند
    • رحمان IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      2 12
      آره هخامنشیان فارس نبوده اند افسانه بودند و بدست صهیونیست های یهودی تبار اروپانشین نابود شدند
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      7 3
      جشن پوریم این نیست که مشرق نیوز مینویسد جشن پوریم را برو درست بررسی و خوانش کن عکس آن است که مشرق نیوز به خورد مردم میدهد
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      زرشک
  • JP ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    9 14
    ایران نماینده دو تمدن ترکی، فارسی است. اربابی ایران بر جهان، حق طبیعی ایرانیان است
  • یزدان IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    16 7
    بعد عید فطر هست اما عید فطر کدام سال خدا میداند
  • آرش IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    8 12
    باید چند تا موشک از لبنان یا سوریه بفرستیم که لا اقل از گنبد آهنی رد شده آبرو مون نره
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    58 10
    ماهم ۴۵ ساله در کنترل نرخ تورم.فساد.بیکاری.اختلاس.........کنترل نرخ ارز شکست کامل خوردیم
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      6 10
      ما ۴۵ ساله در کنترل استقلال و عزت‌مون پیروز شدیم. تورم و فساد و اختلاس، محصول دوره چاه‌ها و چاه‌زاده‌هاست که در جمهوری اسلامی رفع یا کم شده به گواه آمار. البته ضدانقلاب و وابستگان به دربار چاه از روی شکم یه حرفایی میزنن که هیچ ارزشی نداره.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      6 9
      اونی که شکست خورده مغز پوک و پوسیده امثال تو هست همراه اربابای غربی و کمپی تو که هیچ غلطی نتوانستید بکنید
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      10 1
      اونی که شکست خورده پدر خانواده است که سرخورده و شکسته شده. نمیتونه یه لقمه نون حلال دراره. داداش نفست از جای گرم بلند میشه
    • NL ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      2 0
      دمت گرم، به مولا حرف حق رو زدی؛ ما همه مون شرمنده خانواده مون هستیم....
    • US ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 0
      با بذل و بخشش
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 0
      ۲۰:۳۲ اینا فیکن
  • آرش IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 4
    یه سوال چرا اونا باید زمان حمله رو بدونن تا فرصت فرار داشته باشن. به نظرم این حمله باید همزمان با حمله حماس می بود
  • DE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    9 9
    اسراییل میگوید شکست سختی خوردیم این همان تاکتیک لو رفته ظالم باش ومظلوم نمایی کن به سرداران رشید ایران زمین وملت باشعور وشرف ایران ،تقاضای هوشیاری صد در صد ، سوژه غزه را میخواهند برای ایران پیاده کنند ،ولی دست حق و رشادت وهوشیاری فرماندهان سپاه ایران این اجازه را به نتانیابو بیشرف نخواهند داد ،
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      7 10
      چرا زور نداری توهین میکنی؟ باشه هوشیاریم تو راحت بخواب
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      مگه نتانیاهو باباته که ازش دفاع میکنی
  • DE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 9
    مراقب گروه ها وطرفداران کسانی که میخواهند بهانه دست اسراییل برای پیاده کردن سوژه غزه در ایران باشید،التماس هوشیاری صد درصد
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    9 4
    در این مورد نیز از سوی ایران قطعا پاسخ مناسبی داده نخواهد شد همانطور که پاسخی در برابر ترور شهید رضی موسوی داده نشد. به نظر می رسد بعد از شهادت سردار سلیمانی به تدریج معادلات سیاسی و توازن قدرت در منطقه به سود ایران پیش نمی رود.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    45 10
    عید فطر که تموم شد سه تا از کشتی هاتون هم که پراسحله بود در هنگام ارسال به حوصی های یمن امریکا توقیف کرد وروانه اوکراین کرد انتقام سخخخخخخخخخخخخت....😂🤣🤣🤣
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      7 24
      تو اول حوثی رو باد بگیر موسادی بی‌سواد. آمریکا بعد از این که بابت یک کشتی‌دزدی، تو کشتی ازش توسط جمهوری اسلامی مصادره شد، جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ایران رو نداره. بازم خرت کرده موسادی!
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      5 54
      تو اول حوثی رو یاد بگیر موسادی بی‌سواد. آمریکا بعد از این که بابت یک کشتی‌دزدی، دو کشتی ازش توسط جمهوری اسلامی مصادره شد، جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ایران رو نداره. بازم خرت کرده موسادی!
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      10 6
      ۱۵:۲۷ احمق نادان مگه اینجا کلاس زبان فارسی هست بعدش حقیقت تلخه بسوز....🤣😂😂😂😂😂😂
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      9 2
      اتفاقا درست نوشته حوضی خخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      1 4
      ۱۷:۲۸ کلاس آموزش فارسی نیست. کلاس شناسایی مزدوران احمق موساده!
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      4 0
      ۲۱:۲۹ مگه احمق تر از شما هم وجود داره که گند زدن به همه چیز...😂🤣🤣
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 2
    پ ن پ قبل از عید فطر خواهد بود.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    7 4
    اینقدر مصلحت اندیشی شما جز خرابی و ویرانی کشور، فلاکت و مصیبت مردم و توسری خوردن از این و آن و ناتوانی از پاسخ علی الخصوص به اسراییل فسقلی چه دستاوردی داشته؟؟؟ حیف از اون همه شهید که برای پیشرفت و عزت جانفشانی کردند... مصلحت اندیشان شکمباره ی زراندوز
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      11 7
      همه مواردی که گفته لایق خود مزدور بی‌شرف وطن‌فروش ضداسلام ضدانقلاب منافق خودته. ایران حساب و کتاب داره. مثل طویله شما بی‌حساب نیست. می‌زنیم اما نیازی به جار زدن قبلش نیست موسادی احمق
    • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      ۱۵:۳۲ بروبابا خدا شفات بده اوضاعت خیلی خرابه.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    8 3
    من خواهش میکنم شما اینبار به بزرگی خودتون ببخشید حمله نکنید چون شما اینجوری میگید حمله قطعی هستش اونها می ترسن واقعا برید خجالت بکشید سیاستمدارهای ترسوی بزدل تمام فرماندهای ما رو زدن
  • FR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    14 14
    حمله به اسراییل خودکشیه...شما از حمله اسراییل و امریکا نمی ترسید ...از ما میترسید...
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      9 12
      برو جیک جیکتو بکن جوجو. چهار تا عنتر مو فرفری ریختین تو خیابونها فکر کردین خیلی هستین؟ ملت ایران یه پخ کنن شما ژیگولا پوشکتون سر میره که.
    • CA ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      12 4
      با اجازت همین "جیک جیکتو بکن جوجو. چهار تا عنتر مو فرفری" کاری کردن که تنها جراعت ندارید بیان بیرون
    • US ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      3 5
      ای بزدل دلقک فضای مجازی
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      4 3
      بی شعور پوشکتون سر میره یعنی چی مگه بچه هستن؟؟؟
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      1 5
      ۱۷:۴۳ یهودی گاگول! پوشک‌تون سر میره یعنی سربازان و فرماندهان‌تون از ترس خودشونو خراب می‌کنن. اتفاقا قوم منحرف یهود ترسوترین قومه. به فرموده قرآن، این قوم که از اعمال زشت خودش آگاهه هیچ گاه در باطن آرزوی مرگ در راه خدا رو نداره.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    4 2
    خسته شدیم بزن تموم شه دیگه
  • BE ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    13 3
    عید فطر کی هست؟ سال 1404؟ خخخخخ!
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    14 2
    این وعده دادن های شما داره دیگه مسخره و بی مزه میشه
  • CA ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    5 4
    خدا کنه
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    67 3
    یک روز بعد از عید فطر یا ۱۰۰ سال بعد عید فطر؟
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 2
    شما هم باید ساختمان کنار سفارت خانه ها را بزنید
  • هومن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    4 2
    هیچ اتفاقی نمیفته ، فقط بوقچی های چپ و راست دنبال ترس و بالا بردن دلار هستند ، سایت انتخاب زیاد به این موضوع دامن میزنه ولی از مشرق نیوز این انتظار نمی‌رفت
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    4 5
    عجله ای نیست...
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    8 5
    حمله به اسراییل جسارت میخواد،ایران اگر میخواست بزنه تا الان زده بود،دنبال اینه تا با واسطه یه راهی پیدا کنه ،پشت پرده مذاکره کنه ،با عمان و قطر و ،،،ولی اسرایلی ها تصمیم میگیرن و میزنن
    • Hghjcdkm IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      جدی میفرمایید؟!
  • ابی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    7 7
    بزنید جرشون بدید.....حیوانهای انسان نما را.....
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 2
      موافقم
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    2 5
    جایی رو بزنین که به نفه مردم غزه باشه و تنها کوبوندن چند موشک به چند ساختمان نباشه .لانه هواپیماهای اف ۳۵ و یا نیروگاه‌های برق در اولویتن
  • ارش GB ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 5
    از همین جا این اخرین نفس اسرائیل هست با چند موشک کامل نیست میشه و فلسطین ازاد بعدش هم نوبت امریکا هست که اونم به زودی و لی اسرائیل که ثانیه های اخرش هست .در ضمن اسرائیل جرات واکنش ندارد و امریکا هم دخالتی به صورت عملی نمیکنه .
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      زرشک
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 4
    قرآن کریم در آیات چهار تا هفت سوره اسراء می‌فرماید: «ما به بنی‌اسرائیل در کتاب [تورات] اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و برتری‌جویى بزرگى خواهید نمود. هنگامى که نخستین وعده فرا رسد مردانى پیکارجو را بر شما می‌فرستیم [تا شما را سخت در هم کوبند حتى براى بدست آوردن مجرمان] خانه‌ها را جستجو می‌کنند، و این وعده‌اى است قطعى. سپس شما را بر آنها چیره می‌کنیم و اموال و فرزندانتان را افزون خواهیم کرد و نفرات شما را بیشتر [از دشمن] قرار می‌دهیم. اگر نیکى کنید به خودتان نیکى می‌کنید، و اگر بدى کنید باز هم به خود بدی می‌کنید، و هنگامى که وعده دوم فرا رسد [آن‌چنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت که] آثار غم و اندوه در صورت‌هایتان ظاهر می‌شود و داخل مسجد [اقصى] می‌شوند، همان‌گونه که در دفعه اول وارد شدند، و آنچه را زیر سلطه خود می‌گیرند درهم می‌کوبند».
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    2 3
    قرآن کریم در آیات چهار تا هفت سوره اسراء می‌فرماید: «ما به بنی‌اسرائیل در کتاب [تورات] اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و برتری‌جویى بزرگى خواهید نمود. هنگامى که نخستین وعده فرا رسد مردانى پیکارجو را بر شما می‌فرستیم [تا شما را سخت در هم کوبند حتى براى بدست آوردن مجرمان] خانه‌ها را جستجو می‌کنند، و این وعده‌اى است قطعى. سپس شما را بر آنها چیره می‌کنیم و اموال و فرزندانتان را افزون خواهیم کرد و نفرات شما را بیشتر [از دشمن] قرار می‌دهیم. اگر نیکى کنید به خودتان نیکى می‌کنید، و اگر بدى کنید باز هم به خود بدی می‌کنید، و هنگامى که وعده دوم فرا رسد [آن‌چنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت که] آثار غم و اندوه در صورت‌هایتان ظاهر می‌شود و داخل مسجد [اقصى] می‌شوند، همان‌گونه که در دفعه اول وارد شدند، و آنچه را زیر سلطه خود می‌گیرند درهم می‌کوبند».[
  • بهزاد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 3
    نباید به صهیونیست های کثیف حتی یک لحظه هم فرصت داد هر ثانیه فرصت به آنها مساوی هست با قتل، کشتار، نسل کشی و جنایات بیشمار علیه کودکان و زنان و مردم بیگناه در جهان اسلام. اگر محور مقاومت به خداوند متعال و وعده برحق قرآن کریم اعتقاد دارند و بر حمایت او ایمان دارن الان زمان نابودی این جانیان کثیف است تمام جبهه مقاومت همزمان باید نابودی این رژیم خونخوار رو شروع کنند و لحظه ای به آن امان ندهند ظرفیت جهان اسلام و جبهه مقاومت بسیار گسترده از توانایی اسرائیل و نیرو های آمریکایی در منطقه است
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 2
    پاسخ باید همان لحظه باشه شما که میدونید چپ میرن راست میرن میکشن اگر همان زمان و دقیقه پاسخ میادین
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    7 4
    یه فرصت بدین من هرچی ریال دارم دلار بخرم بعد بزنین دهن اسرائیلم سرویس کنین. خدا خیرتونم بده. بعدشم فقط لطفا خودتون برای جنگیدن با امریکا و اسرائیل برین جبهه و اونهایی که دوست دارن. کار به اونهایی که تمایلی به جنگیدن ندارن نداشته باشین
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      1 6
      در مورد تمایل به جنگیدن! خیر ما کاری به شما جوجه‌های مردنی نداریم! در مورد فرصت خرید دلار! فرصت دادن وظیفه ما نیست. لکم دینکم ولی دین
    • NL ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      3 1
      نظرت عالی بود؛ منم برم دلار بخرم، تا سال بعد دلار میشه یک میلیون
  • KR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 5
    سربازای اسقاطیل اگه جونشون رو دوست دارن میتونن تو غزه و کرانه باختری بین فلسطینیا پناه بگیرن. اونجا امنه براشون
  • سعید FI ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 6
    حمله به اسرائیل یه خودکشیه و اینایی که خودشونو دارن برای حمله جمهوری اسلامی به ایرائیل جر میدن دلال دلار هستن.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    5 3
    ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد هرکه با ماست بسم الله هرکه با ما نیست خدا حافظ
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      4 1
      هر چه زودتر بهتر.تا فلسطینی کمتری به شهادت برسن
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      خدا حافظ
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      زرشک
  • حسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 7
    واقعا میخان برای حمله ی ایران غذا و دارو ذخیره کنن؟حتی وسایل کف و دفن هم به کارشون نمیاد چون کسی نمیمونه که جنازشونو جمع کنه
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    6 2
    ببینیم و تعریف کنیم. شما که مدعی است حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه حمله به خاک کشورتون هست حمله و دیوار نوردی شما از سفارت های انگلیس، عربستان ، آمریکا و... چی تفسیر می کنید؟؟
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 2
      قول بده تعریف کنی نه این که در بری! و اما در مورد سفارت‌ها، سفارت آمریکا در حال جاسوسی و کودتا علیه جمهوری اسلامی بود و در واقع آمریکا از خاکش علیه میزبان توطئه کرده بود که حق اقدام متقابل رو ایجاد می‌کنه. سفارت انگل لیس صغیر که نیاز به توضیح نداره! همه دنیا میدونن سفارت روباه مکاره. بابت سفارت عربستان هم که کسی آسیب ندید و عذرخواهی کردیم. حالا برای تنبیه آماده شو
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      عذر خواهی کردی یا وادارت کردن بگی غلط کردم؟ محض اطلاعت یه میلیون پوند هم به انگلیس از جیب ملت غرامت دادین. با آمریکا هم که دیدی چجوری با تحریم داره پدرتونو در میاره!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 4
    ایرانیها رو نشناختید! وقتی یک دنیا پشت عراق بود ، نظامی و اطلاعاتی و شیمیایی و .... وحدت در زمان جنگ پوزه دشمنان رو به خاک مالید ....
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    3 6
    پاکستان هم شنیدید که امروز لشکر زینبیون رو به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کرد! فاطمیون رو هم به همین ترتیب. خوب من نمی فهمم جمهوری اسلامی ایران چرا اینقدر واداده به این همسایه بی معرفت؟! نمیخواد کاری بکنید. خسارت خط لوله گازی که باید انجام میشده رو بگیرید. با یک پیام قاطع اعلام کنید به دادگاه برده شکایت خواهید کرد. اهرم فشار رو که دارید برای ادب کردن این پاکستان دودوزه باز. حقیقت کاری که اسراییل کرد در حمله به کنسولگری ایران بدون فکر و نقشه نبوده. در درجه اول می خواد پای آمریکا رو به این جنگ بکشد. بعد ایران رو. برای اسراییل مهم در میدان بودن آمریکاست. اگر ایران پاسخ بدهد اسراییل هم با شتاب حمله ای خواهد کرد تا رد ایران قویتر از بار اول باشه و با این حمله لابی صهیونیسم در آمریکا چنان به نمایندگان مجلس و سنا فشار وارد خواهند کرد که بایدن چاره ای بجز درگیر شدن نخواهد داشت. آیا ایران اگر مطمان باشد در صورت پاسخ به اسراییل مجبور خواهد شد با آمریکا شاخ به شاخ شود باز هم به اسراییل حمله خواهد کرد؟ من میگم خیر. نه اینکه از آمزیکا بترسیم و یا نتونیم بجنگیم، بلکه به دلیل ضعف اقتصادی و ناتوانی ساختار اقتصاد کشور. اوضاع اقتصادی کشور خوب نیست. تاب تحمل یک جنگ تمام عیار رو نداره. خوب، پس جواب نده ایران؟ این هم به شدت عواقب وخیم خواهد داشت. اولا در نزد نیروهای مقاومت باعث یک سرخوردگی شدید خواهد شد و پالس ضعف ارسال میشه. و ثانیا به اسراییل اطمینان خاطر میده که ایران در قبال چنین حملاتی به همان علت پیش گفته هرگز به اسراییل حمله نخواهد کرد. می بینید که از همه طرف به نظر میاد راه ایران برای یک پاسخ درخور، یک پاسخی که ترجمان این تهدیدات و رجزخوانی های نظامیان و حتی رهبری نظام باشد، از همه طرف مسدود است! اشتباه نکیند، نه اینکه ایران نتواند حمله ای انجام بده، خیر، می تونه خلی هم خوب می تونه. اما بحث هزینه فایده ست. همه سران اسراییل هم بزنیم ناخن چیده سرداران ما هم نمیشه اما آیا نابودی زیرساخت هایی که با صرف هزینه های بی شمار مادی و معنوی در طی این 30 تا 40 سال در کشور فراهم گردیده و با اتکای به اونها برنامه های توسعه آینده کشور نوشته شده و میشه ارزش یک تلافی، بالاخره اسمش همینه دیگه تلافی رو داره ؟ حالا برای عزیزترین فرزندان مملکت و یا اهانت به کنسولگری ما.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      زرشک
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 6
    بنابراین موضوع هزینه فایده اینجا خودش رو نشون میده. خیلی هم اتفاقا مهمه. آقا، چه لزومی هست که ما دست به اقدامی بزنیم که مردم در کشورهای دیگه اون هم نه همگی بخشی از مردم برامون هورا بکشند ولی ملت خودمون برق و آب و نداشته باشه برای مدتی طولانی و بدتر امنیت خودش رو در خطر ببینه؟ خیر، این راهش نیست . ولی اسراییل رو به حال خودش بگذاریم با این جنایتی که کرده؟ هرگز. هدف اسراییل از این حمله رو که دیگه همه می دونند. اما ما باید تنبیه کنیم اسراییل رو. چرا رهبری اینقدر بر روی کلمه تنبیه تاکید کردند؟ تنبیه فقط زدن نیست که. میشه جورای دیگه هم تنبیه کرد که اثرش بیشتر باشه. دردش هم بیشتر باشه. سوزشش هم بیشتر باشه. ما باید جوری عمل کنیم که در پیش بینی های اونا نیومده باشه. غافلگیری! شرط لازم و کافی موفقیت در تنبیه اسراییل ست. اینارو گفتم که برسم به این حرف، جمهوری اسلامی ایران اسراییل رو از جنایتی که کرد پشیمان خواهد کرد. لاشک فیه. بدنید که این کار شروع شده و در حال انجام هم هست. ما باید جوری ضربه بزنیم که سطح تهدید به قدری بالا بره که در آستانه یک جنگ بزرگ منطقه ای و حتی جهانی باشه!!! یعنی اگر بعد از اقدام ما اسراییل بخواهد حمله ای انجام بده علیه ما این اقدام اسراییل برابر باشه با شروع یک درگیری سراسری و بسیار بزرگ و گسترده که همه کشورها رو در منطقه و حتی جهان درگیر خواهد کرد. اگر چنین ضربه ای به اسراییل بزنیم نه تنها آمریکا هم به پشتیبانی اسراییل نخواهد اومد بلکه اجازه پاسخ به او رو هم نخواهد داد. و مطمان باشید این عملیات در حال انجام ست. در پایان نظر خودم رو هم بگم. از نظر من بی دردسرترین پاسخی که ایران می تونست و باید به این جنایت اسراییل میداد این بود، غنی سازی 90% و ساخت اولین کلاهک هسته ای و آزمایش هسته ای در بیابان لوت یا مرکزی کشور. و تقصیر این کار رو هم مستقیم گردن اسراییل انداختن که وقتی به کنسولگری ما حمله میکنه از کجا به خاک ما حمله نکنه و آمریکا هم حمایتش میکنه. بنابراین ج ا ایران برای دفاع از سرزمین و ملتش چاره ای بجز ساخت سلاح هسته ای ندارد. من بودم این کارو می کردم.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 1
      اشتباه منفی زدم. احسنت
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    اگر موشک بزند با اینکه میداند غاصب در هوا میترکاند ولی نوعی همکاری محسوب میشود. موشک برای ملل ضعیف که پدافند ندارند مقداری تاثیر دارد
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    4 2
    نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که اگر عاملان تجاوز رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ایران محاکمه می شدند، شاید ضرورتی برای مجازات وجود نداشت. آیا این حرف چرتی نیس؟آیا این انفعال نیس؟ دستور حمله توسط نتانیاهو داده شده آیا قراره نخست وزیر غاصب و جنایتکار محاکمه بشه؟چرا ترسیدین؟برای آزادی غزه برین جلو و بزنین.من نمیدونستم اینقدر ما ترسو هستیم و طرفداری از مظلوم فقط در کلام ماست
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      4 2
      هر دو طرف موشک دارند اگر ما بزنیم انها هم تهران را می زنند آمادگی جنگ تمام عیار را داری یا فقط الکی شعار میدهی و در جنگ میگی فکر اینجاش را نکرده بودم. جنگ فیلم سینمایی نیست
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      1 4
      ۲۲:۱۳ آمادگی جنگ فراتمام عیار رو داریم. تو آماده مردن باش
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 1
    تعطیلات عید فطر در حال تمام شدن است جمعه هم حساب کنیم پس یا هفته آینده انتقام سخت گرفته خواهد شد یا اینکه دیگر نباید ادعا داشته باشیم
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 4
    مردم غزه شانس آوردن که اسرائیل به سفارت ایران حمله کرده .زیرا تا این حمله انجام نمیشد ایران تکونی به خود نمی‌داد حتی اینکه کل مردم غزه کشته بشن.الان مجبوره به خاطر اعاده حیثیت خود به اسرائیل حمله کنه و وارد جنگ بشه .یعنی حامیان فلسطین از جمله بنده این حمله دو به فال نیک میگیرم.آخرالزمان شده و ما انگار نه انگار .الان مجبوریم وارد جنگ بشیم .توفیق اجباری شد
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    5 4
    برادرها آماده باشید که درهای بهشت داره باز میشه
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      2 4
      از بخت بدت درب‌های جهنمه که داره به روی منافقین هرزه و ارباب یهودی‌شون باز میشه!
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    جنگ مستقیم وجود ندارد. فقط نیابتی.
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 2
    به طرز با مزه ای من فکر می کردم دعوا فقط سر اسلام هست الان می دونم هم سر اسلام هست هم سر جمهوری اسلامی
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 2
    دقیاقا ما باید همون اسلامی باشیم
  • 34403 IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 1
    #مشرق ایران باید طی دو مرحله جواب بده اولی نمایشی باشه که گارد حریف و باز کنه و ضربه اصلی رو بعد وارد کنه . خیلی دوست دارم کنسول گری اسراییل و تو امارات عربی بزنند ...چه میشه و چه حالی میده!!!
  • DE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 2
    دور اندیشی به معنای ترس نیست .
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    اقایان تن به مطالبه گری ها و خواسته ها ندید معلوم نیست چه مکملهایی از سیاستهای امریکایی از توش در میاد ترجیحا تجمعات و ... را هم همین طور مگر نشود اما مسیله امنیتی ایدولوزیک جامعه و نیروهای امنیتی و بخش پایین جامعه را تا می توانید قوی کنید ...
  • US ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    5 0
    انتقام سخت ول کنید، انتقام نرمش قهرمانانه بگیرید خخخخ
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 1
    هود فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهَا حِجَارَةً مِّن سِجِّيلٍ مَّنضُودٍ ﭘﺲ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﻋﺬﺍﺏ ﻣﺎ ﻓﺮﺍ ﺭﺳﻴﺪ ، ﺁﻥ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﺭﺍ زیر و رو کردیم ﻭ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺳﻨﮓ ﻫﺎﻳﻲ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﺳﻨﮓِ ﮔﻞِ ﻟﺎﻳﻪ ﻟﺎﻳﻪ ﻓﺮﻭ ﺭﻳﺨﺘﻴﻢ .(٨٢) مُّسَوَّمَةً عِندَ رَبِّكَ وَمَا هِيَ مِنَ الظَّالِمِينَ بِبَعِيدٍ [ ﺳﻨﮓ ﻫﺎﻳﻲ ] ﻛﻪ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﺳﻨﮓ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺩﻭﺭ ﻧﻴﺴﺖ .(٨٣)
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    اگر حمله واقع شود دو طرف دعوا دچار خسارت خواهند شد چرا در ایران مسئولین به فکر روزها سختی نیستند که مردم با آن گریبان خواهند شد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 1
    لعنت به اسرائیل و آمریکای جنایتکار
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    بهتر است این امور را بسپارید دست سردار عزیز حاجی زاده و پلیس امنیت اخلاقی.
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 0
      پلیس امنیت اخلاقی ؟؟؟؟؟؟؟؟ درضمن در جنگ موشکی انها هم موشک دارند تهران را بزنند
  • احمد NO ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 0
    کدام عید فطر
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    2 0
    دلار چند؟ سکه چند؟ خط فقر چقدره؟ آمار طلاق چقدره؟ امار بیکاری ؟ امار فساد و فحشا؟ ملت دارن له میشن ، کم مونده یه جنگ هم راه بندازن !
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      دمت گرم؛ نظرت عالی بود
  • علی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    اگه جنگ بشه فرزندان مسئولین در صف اول جبهه خواهند بود ،،مثل فرزندان قالیباف ،صدیقی ،سید احمد خاتمی و ....!!!
  • شناس IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    من بودم به امریکا 3 روز فرصت میدادم تمام تحریمای ایران لغو کنه وگرنه اسرائیل با خاک یکسان میکردم برگ برنده دست ایرانه امریکا مجبوره قبول کنه در حر صورت سردار های این کشور کشته شدن خونشون باید به وظیفش عمل کنه یا رفاه امنیت برای کشور بیاره یا سر افرازی
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      زرشک
  • حمزه IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    بزن دیگه یک ضربه چشمی به جهان بده برای چه معطلی بزن این همه جوان دارد مملکت همه پشت ایران هستیم
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    اتفاقا بعداز۷۰سال(اشغال،غارت،خرابکاری وکشتار سربازان،افسران،فرمانده هان ودانشمندان ایرانی ومسلمان...)ایران حقش است اسراییل را تنبیه وازروی نقشه محو کند-اسقاطیل،ربع پهلوی،علینژاد،معاندان اپوزیسون...هم بخوبی میدانند اگرهواپیما وموشکهای اسراییلی به ایران برسذ قطعا منهدم میشوند ولی فقط غزترس میخواهند ایران را ازجنگ بترساننذ ومنصرف کنند تا ایران بشکل دیگری شکست بخورد
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    اتفاقا بعداز۷۰سال(اشغال،غارت،خرابکاری وکشتار سربازان،افسران،فرمانده هان ودانشمندان ایرانی ومسلمان...)ایران حقش است اسراییل را تنبیه وازروی نقشه محو کند-اسقاطیل،ربع پهلوی،علینژاد،معاندان اپوزیسون...هم بخوبی میدانند اگرهواپیما وموشکهای اسراییلی به ایران برسذ قطعا منهدم میشوند ولی فقط ازترس میخواهند ایران را ازجنگ بترساننذ ومنصرف کنند تا ایران بشکل فرسایشی وبشکلهای دیگری شکست بخورد
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    اتفاقا بعداز۷۰سال(اشغال،غارت،خرابکاری وکشتار سربازان،افسران،فرمانده هان ودانشمندان ایرانی ومسلمان...)ایران حقش است مستقیم اسراییل را تنبیه وازروی نقشه محو کند-اسقاطیل،ربع پهلوی،علینژاد،معاندان اپوزیسون...هم بخوبی میدانند اگرهواپیما وموشکهای اسراییلی فسقلی جعلی به ایران برسذ قطعا منهدم میشوند ولی فقط ازترس میخواهند ایران را ازجنگ بترساننذ ومنصرف کنند تا ایران بشکل فرسایشی وبشکلهای دیگری شکست بخورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس