ایروانی: اسرائیل می‌داند پاسخ دوم ایران قاطعانه‌تر خواهد بود

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با یک شبکه انگلیسی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از پاسخ دوم ایران آگاه است و می‌داند اقدام بعدی قاطعانه‌تر خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر سعید ایروانی درباره ادعای یک شبکه صهیونیستی پیرامون تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای پاسخ «قابل توجیه» به حملات موشکی و پهپادی ایران گفت که این یک «تهدید» است، نه «اقدام».

وی در عین حال گفت که صهیونیست‌ها نتیجه‌گیری کرده‌اند و «پاسخی نظامی در کار نخواهد بود.»

نماینده کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام اخیر ایران خطر افزایش تنش‌ها تا مرز بروز جنگی گسترده‌تر را در پی دارد، گفت: پاسخ دادن حق مشروع ما بود، زیرا آن‌ها به اماکن دیپلماتیک ما تجاوز کردند.

ایروانی دیروز هم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس تصریح کرد: رژیم اسرائیل باید تنبیه می شد تا نظم بازگردد.

ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسوولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 0
    ارواح خاک گلدامایر و موشه دایان ؛ اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلتی فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
  • US ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 1
    زیاد جملات دیپلماتیک کارساز نیست بفرمایید ما منتظر یک حماقت از آنها هستیم آن وقت خواهند دید، چرا می گویید تمام شد و ما به این نتیجه رسیدیم آنها حمله نظامی به ایران نمی کنند و از این قبیل جملات پر از ترس و خفت بار؟!
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    ایران قطعا برای (پیشرفت،خودکفایی،استقلال،بازدارندگی,بمب اتم،جلوگیری ازغارت،اشغال، )نیازبه جنگهای کوچک دارد
  • ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    همه اینها باید لال شوند چه معنا دارد اینهمه اظهار نظر؟ مسئول نظامی گفت مجدد حمله کنی با شدت بیشتر پاره ت میکنیم حرف اضافه هم موقوف
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    زمزمه هائی از زبان شیطان جانی نتایاهو بدزاده جاری شده که می بایست پاسخ انتقام ایران از سوی رزیم کودک کش داده شود . اگر این حرف را عملی نماید و گستاخانه به نقاطی از ایران مقتدر تهاجم نظامی نماید .بایستی بلا فاصله و هیچ درنگی حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن با توجه به تصمیمات از قبلگرفته شده و برنامه های تدارک دیده شده با هزاران موشک بالستیک و کروز و هایپر سونیک و سایر پهبادهای انتحاری به میزان غیر شمارش در شهر های حیفا و تلاویو و..... مبادرت ورزید . دیگر اینکه انشاء الله خداوند عزیز لطفش را مشمول سربازان این مملکت امام زمان خواهد کرد .
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    باید آمادگی از کار انداختن ماهواره های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکایی را داشته باشیم . در صورت هرگونه غلطی از سمت غرب وحشی و سگ هارش صهیونیست ها ، باید ابزار اطلاعاتی و جاسوسیشان ازبین برود
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    در صورت کوچک ترین حمله به ایران ، باید تمام مدار های ماهواره ای جاسوسی و اطلاعاتی غرب وحشی از بین برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس