کد خبر 1604751
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
پسر بایدن از شبکه فاکس نیوز شکایت می‌کند

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند هانتر بایدن، پسر جو بایدن تصمیم به شکایت از شبکه «فاکس نیوز» به سبب تبلیغات منفی با استناد به موضوع اعتیادش علیه وی و پدرش گرفته است.

به گزارش مشرق، رسانه «دیلی بیست»، گزارش کرد وکلای جو بایدن سه هفته قبل نامه‌ای را برای فاکس نیوز فرستاده و در آن این شبکه را تهدید به شکایت به خاطر همکاری با عوامل متحد ترامپ و اتباع خارجی حامی روسیه با هدف بدنام کردنش و سوءاستفاده از تصویر وی برای کسب درآمد کرد.

آنها همچنین در این نامه از این شبکه درخواست کردند از بابت گزارش‌هایش اصلاحیه‌ها، تکذیبیه‌ها و عذرخواهی‌هایی را منتشر کند.

رسانه دیلی بیست نوشت این وکلا به این رسانه گفته‌اند که قصد دارند «به زودی» یک شکایت از فاکس نیوز تنظیم کنند.

هانتر بایدن به این پایگاه خبری گفته است: «من نمی‌خواهم اعتیادم را بهانه رفتار بدم قرار دهم. حرف من این است که اعتیاد من نباید بهانه اینکه آنها از من «انسانیت‌زدایی» کنند، قرار می‌گرفت و اینکه آنها با این نحوه برخورد از هر فرد مبتلا به اعتیاد که شما در خیابان ممکن است به او بربخورید یا در زندگی خود داشته باشید انسانیت‌زدایی می‌کنند.»

این در حالی است که شبکه فاکس نیوز در بیانیه‌ای که در پاسخ به نامه ارسال شده توسط وکلای بایدن در ماه گذشته میلادی نوشت: «وکلای هانتر بایدن با تاخیر زیاد تصمیم گرفته‌اند به فاکس نیوز از بابت پوشش‌های خبری‌اش مطابق با و تحت حمایت قانون اساسی از موکل آنها حمله کنند. هانتر بایدن چهره‌ای عمومی است که موضوع تحقیقات هم از جانب وزارت دادگستری و کنگره قرار گرفته و هم از جانب دو دادستان آمریکایی، یکی در کالیفرنیا و دیگری در ایالت دلاوِر کیفرخواست دریافت کرده و با چند مورد از جرایم اعتراف کرده است.»

فاکس نیوز تصریح کرد: «شبکه ما مطابق با متمم اول قانون اساسی آمریکا پوشش خبری دقیقی از این رخدادهایی که بسیار فراگیر شدند و همچنین کیفرخواست متعاقب مرتبط با یک مخبر اف.بی.آی که برخی ادعاها درباره بایدن را مطرح ساخت به عمل آورد.»

دیلی بیست نوشت وکلای بایدن درخواست کرده‌اند فاکس نیوز بیانیه‌ خود را با اصلاحیه همراه کند چون به دروغ گفته که هانتر بایدن «موضوع تحقیقاتی از سوی کنگره قرار گرفته است.»

آنها اضافه کردند فاکس نیوز «حقایق مربوط به شکایت هانتر بایدن را تحریم کرده و عمدا به مخاطبانشان نگفته‌اند که بر مبنای دروغهای یک مخبر به هانتر بایدن حمله کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، سه سال و نیم قبل بود که محتوای رسواکننده متعلق به یک لپتاپ بدنام بایدن که بعدا نام مستعار «لپتاپی از جهنم» را دریافت کرد برای رسوایی به وجود آورد.

یک تعمیرکار کامپیوتر در ایالت «دلاوِر» اعلام کرد پسر جو بایدن سه کامپیوتر را در مغازه او گذاشته و دیگر برای گرفتنشان باز نگشته است. او بعدا محتوای آنها را در اختیار متحدان دونالد ترامپ قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس