‌‌‌

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از چیزی به اندازه مقاومت ترس و وحشت ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، عزت الرشق گفت: ما همواره گفتیم و می‌گوئیم که رژیم اشغالگر صهیونیستی از چیزی به اندازه حقیقت و مقاومت ترس و وحشت ندارد.

وی با بیان اینکه مقاومت و در راس آن گردان‌های القسام همچنان در میدان نبرد ضرباتی دردناک به دشمن وارد می‌کنند، افزود: عجز و ناتوانی دشمن در برابر مقاومت، این رژیم را وادار به ارتکاب جنایت در حق غیرنظامیان کرده و ناتوانی در برابر حقیقت نیز این رژیم را مجبور به سرکوب رسانه‌ها و قتل و کشتار اصحاب رسانه کرده است.

این عضو ارشد حماس، گفت: دشمن صهیونیستی جز دروغ، قتل و کشتار و جنایت چیزی در چنته ندارد و رژیم غاصب و اشغالگری است که بر پایه دروغ و سرقت اراضی تاسیس شده و چهره زشت و جنایتکار آن آشکار شده است.

الرشق اضافه کرد: ما انتقاد زیادی از برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های خارجی داریم اما با این حال همواره تاکید داشته‌ایم که به رسانه‌های عربی و خارجی اجازه داده شود بدون هیچ قید و شرطی وارد غزه شوند.

وی در ادامه گفت: ما در بیانیه‌ای واضح و رسمی اقدامات تروریستی اشغالگران اسرائیلی علیه خبرگزاری آسوشیتدپرس را محکوم کردیم اما در عین حال، از سرکوب و محدودیت‌های رسانه‌ای متعجب نیستیم.

عضو دفتر سیاسی حماس، افزود: خبرگزاری آسوشیتدپرس ماه می سال ۱۸۴۸ تاسیس شده است، یعنی عمر آن ۱۰۰ سال بیشتر از رژیم صهیونیستی است و شاید این عامل دیگری است که موجب عمیق‌تر شدن عقده و کینه رژیم اشغالگر علیه هر چیزی شده که دارای تاریخ و ریشه است.

پیش تر وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تجهیزات و وسایل فیلمبرداری و پخش خبرگزاری آسوشستدپرس در سدیروت را مصادره کرده است.

ساعاتی بعد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزارت ارتباطات دستور داد تا تجهیزات مصادره شده خبرگزاری آسوشیتدپرس را به آن‌ بازگرداند.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بخشنده IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    1 0
    صدای خرد شدن استخوانهای رژیم هار نسلکش اشغالگر فلسطین بوضوح به گوش میرسه...الهی شکر...بنظر میرسه صبح صادق نزدیکتر از چیزیه که فکرشو میکردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس