‌

نماینده اسرائیل در سازمان ملل گیلعاد اردان امروز پنجشنبه در مصاحبه‌ای گفت «توقف ارسال تسلیحات از آمریکا ممکن است به میزان قابل توجهی توانایی اسرائیل در دستیابی به اهداف نظامی را مختل کند».

به گزارش مشرق، نماینده اسرائیل در سازمان ملل به اظهارات چهارشنبه رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن که در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت «ارسال برخی تسلیحات به اسرائیل را در صورتی که نتانیاهو دستور حمله بزرگ به شهر رفح را بدهد، متوقف خواهیم کرد»، واکنش نشان داد.

اردان در مصاحبه با شبکه کان ۱۱ رژیم صهیونیستی گفت «تصمیم بایدن ممکن است مانع اسرائیل شود یا دستکم به تونایی اسرائیل برای دستیابی به یکی از مهمترین اهداف این جنگ که سرنگون کردن حماس است، به طرز قابل توجهی آسیب بزند».

او در ادامه گفت که «اعتقاد ندارم که نیت بدی پشت این (تصمیم) باشد، اما مشخص است که (اعمال) هر محدودیتی در اسرائیل از سوی متحدانش، از سوی دشمنان آن چیزی تفسیر می‌شود که به آن‌ها امید موفقیت در اقداماتشان را می‌دهد. می‌تواند باعث تشویق دشمنان اسرائیل شود».بایدن در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» گفته بود «بمب‌هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داد و اکنون ارائه آن‌ها را متوقف کرده، برای کشتن غیرنظامیان استفاده می‌شد»

وزیر دفاع آمریکا لوید آستین هم چهارشنبه گفت «ایالات متحده ارسال مهمات با ظرفیت بالا را به دلیل عملیات‌های احتمالی اسرائیل در رفح متوقف می‌کند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    تا زمانی که اتحاد جهان برای یک حمله تمام عیار به اسراییل اتفاق نیفتد این غده سرطانی یهود هیچ درست نمی شود .
  • DE ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    1 0
    تل‌آویو: توقف ارسال تسلیحات آمریکا به اهداف ما آسیب می‌رساند//خخخخخ نه بابا بگو به جان بایدن. این جنگ زرگری و دروغ بافی درتاریخ جزو ذات ابلیسی صهیونیست های نژاد پرست بوده. اینقر کشتی کشتی انبارهاتون را امریکا پر کرده که حالا دو هفته هم با این اخبار ساختگی و جعل و دعواهای زرگری میخواین حواس مردم را پرت کنید تظاهرات در امریکا را ترمز بزنید.خوکهای کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس