ديدار حساس تيم هاي پرسپوليس ايران و الاتحاد عربستان در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا 13 ارديبهشت ماه در تهران برگزار مي شود که احتمالا با حواشي همراه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق، در ادامه ليگ قهرمانان آسيا، ديدار حساسي در ورزشگاه آزادي بين نمايندگان ايران و عربستان برگزار مي شود. شواهد و قرائن نشان مي دهد که اين ديدار فراتر از يک مسابقه فوتبال خواهد بود.
در شرايطي که رژيم آل سعود در حمايت از ديکتاتوري آل خليفه دست به کشتار بي حد و مرز شيعيان بحرين زده، بسياري از جوانان ايراني قصد دارند در حرکتي شايسته، اين بازي را به صحنه حمايت از مسلمانان بحرين و يمن تبديل کنند.
جوانان مسلمان ايراني که در حال حاضر امکان چنداني براي حمايت مستقيم از مبارزان بحريني و يمني ندارند، قصد دارند از فرصت 13 ارديبهشت ماه استفاده کرده و برابر رفتار متجاوزانه آل سعود در خاک کشور بحرين بايستند و اعتراض خود را نشان دهند.
در همين زمينه، فعاليت هاي فراواني در فضاي مجازي صورت گرفته است. يکي از وبلاگ نويسان شعارهاي جالبي را براي روز بازي طراحي کرده‌ که مي‌تواند تأثير بسزايي در انتقال مظلوميت مردم بحرين و انزجاز از دخالت نظامي نيروهاي وهابي آل سعود به مخاطبان قاره اي انتقال دهد.
برخي شعارها عبارت‌اند از:
پرسپوليس زلزله……………………………. آل سعود قاتله
بحرين ……. هورا………………………. خليفه ……. سوراخ
شير سماور- اگزوز خاور………………… تو چشم آل خليفه بي‌پدر مادر
بحرين چي کارش کرده… سوراخ سوراخش کرده
خليفه حيا کن…. مدينه رو‌‌ رها کن
خليفه سرنگون مي‌شه …. خدا مي‌دونه که حقشه …. به لطف بحرين و بچه‌ها …. سعودي واژگون مي‌شه …. لا لا لاي لاي لا لاي لا لاي…
اين جريان در روزهاي اخير در فضاي مجازي با استقبال مواجه شده و به نظر مي رسد با خروجي اجتماعي در روز اين مسابقه همراه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دختر پرسپولیسی ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    0 0
    اخه شعار پرسپولیسو تو وبلاگی که کلش ابیه می نویسی؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس