کد خبر 10142
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱

مهدي اميريان با اشاره به برگزاري نشست دبيران تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه‌‌هاي علوم پزشکي ‌کشور گفت: در اين نشست دانشجويان بحث اساتيد سکولار و عفاف و حجاب را مطرح کردند و معاون فرهنگي دانشجويي وزير بهداشت براي رسيدگي به اين 2 مسئله قول مساعد داد.

به گزارش مشرق، مهدي اميريان نماينده دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور در دفتر تحکيم وحدت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برگزاري نشست دبيران تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه‌‌هاي علوم پزشکي سراسر کشور که از سوي معاونت دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکي شيراز برگزار شد، ضمن مثبت ارزيابي کردن اين نشست گفت: اين نشست، نشست پرباري بود و طي آن دبيران تشکل‌هاي دانشجويي مشکلات خود را با معاون وزير بهداشت در ميان گذاشتند.
وي با بيان اينکه دبيران تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور دغدغه و مسائل خود را با معاون دانشجويي وزير بهداشت در ميان گذاشتند، موضوع حضور اساتيد سکولار در دانشگاه‌ها، توجه به عفاف و حجاب و لزوم توجه به امور فرهنگي را از جمله اين دغدغه‌ها برشمرد.
اين فعال دانشجويي اضافه کرد: تأکيد بر افزايش سطح همکاري تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور با يکديگر و افزايش تعامل و همکاري بيشتر بين معاونت دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت و معاونت فرهنگي دانشگاه‌ها با تشکل‌هاي دانشجويي از ديگر موارد مورد بحث دانشجويان بود.
اميريان با اشاره به اينکه دانشجويان طي يک گفت‌وگوي صميمانه مشکلات خود را با معاون فرهنگي و دانشجويي وزير بهداشت در ميان گذاشتند، خاطرنشان کرد: دانشجويان دغدغه‌هاي خود را مطرح کرده و خانم ‌‌ترکستاني با سعه صدر و وجود روحيه نقدپذيري به سخنان دانشجويان گوش ‌داد.
وي اضافه کرد: خانم ‌ترکستاني در سخناني به برخي انتقادات پاسخ داده و بعضي از آنها را پذيرفت و قول داد که انتقادات وارده برطرف شود.
اميريان همچنين تأکيد کرد: برگزاري اينگونه نشست‌ها مثبت است و انشاءالله روند کنوني اين گونه نشست‌هاي سازنده ادامه يابد.
اين فعال دانشجويي با بيان اينکه نشست مذکور با همکاري تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي شيراز برگزار شد، خاطرنشان کرد: خانم ترکستاني در حاشيه اين نشست با تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه‌ علوم پزشکي شيراز جلسات جداگانه‌اي را برگزار کرد و با مسئولان کانون‌هاي فرهنگي اين دانشاه هم ديدار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس