کد خبر 16837
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶

اگرچه برخي سياسيون براي تيتر اوّل رسانه ها شدن هزينه هاي نامشروع زيادي را مي پردازند و بعضا بر خلاف جهت مسير آب و امواج حق قصد هنرنمايي مي نمايند، امّا در اين ميان دست و پا زدن مرغابي کوچک پر و بال شکسته و امّا پر سر و صداي مرداب نشين درياچه مصنوعي خشکيد

به گزارش مشرق به نقل از بي باک، صادق زيبا کلام که سابقا در سخنان مختلف با بروز علايق دروني اش و به نمايش گذاشتن عشق و دلدادگي خود به رضاخان، توانسته بود چند روزي تيتر رسانه ها را از آن خود کند، اينبار نيز معشوق و منحوس جديدش را به ملت بزرگ ايران معرفي نمود تا اثبات کرده باشد او هرگز مرکبي يک بار مصرف براي دوستان غربي و مستکبرش نبوده است.
زيباکلام در مناظره اي که چند روز پيش توسط بسيج دانشجويي دانشگاه بوعلي سيناي همدان بين وي و حجت الاسلام روانبخش دبير سياسي هفته نامه پرتو با عنوان " کمک به فلسطين، مصلحت ايران يا مصلحت اسلام" برگزار شده بود، از عشق وافر خود به رژيم صهيونيستي در کنار رضاخان پرده برداشت.
در اين برنامه که استقبال بيش از حد دانشجويان، سالن آمفي تئاتر را يک ساعت مانده به برگزار ي مناظره مملو از جمعيت کرده بود و به هنگام مناظره که تقريبا 2ساعت و نيم طول کشيد تعداد زيادي از دانشجويان در اطراف سالن ايستاده و جمع زيادي نيز روي زمين نشسته صحبت هاي دو طرف را دنبال مي کردند، حجت الاسلام روان بخش ابتدا کمک به فلسطين را يک ارزش دانست و گفت: کمک به مردم مظلوم فلسطين هم مصلحت اسلام است و هم مصلحت ايران بلکه يک وظيفه انساني است.
وي همچنين اظهار داشت: حتي اگر کمک به فلسطين را در راستاي منافع ملي بدانيم، منافع ملي ما فقط در همدان تامين نمي شود بلکه منافع ملي ما با سياست خارجيمان گره خورده است.
ايشان در ادامه افزود: اگر اين گرگ درنده در منطقه توسط حماس و حزب الله مهار نشده بود اسرائيل با شعار از نيل تا فرات خود امروز ايران اسلامي را نيز مورد حملات خود قرار داده بود ولي خوشبختانه اسرائيل توسط حزب الله لبنان و حماس در داخل سرزمين هاي اشغالي زمين گير شده است و اين خود يک نوع منفعت ملي است.
آقاي زيبا کلام در ادامه با رد سخنان دبيرسياسي هفته نامه پرتو، کمک به فلسطين را مطلوب ندانست و تصريح کرد: کشور اسرائيل با تاييد مجمع سازمان ملل در تاريخ 1947 تشکيل شده و يک کشور قانوني است! بنا براين ما حق نداريم اسراييلي ها را باطل مطلق و فلسطيني ها را حق مطلق بدانيم!
آقاي روان بخش نيز در پاسخ به اظهار عقيده دکتر زيبا کلام گفت: سازمان ملل مشروعيتش را از کجا به دست آورده است؟ اگر اسرائيل توانسته بود ايران را نيز غصب کند و سازمان ملل نيز آن را به رسميت مي شناخت باز هم آن را تاييد مي کرديد؟
وي در ادامه ابراز داشت: چه کسي است که نداند سازمان ملل و شوراي امنيت تحت تاثير قدرت هاي بزرگ بويژه آمريکاست؟
حجت الاسلام روانبخش در ادامه با طعنه به مواضع پياپي زيباکلام در قبال رضاخان اظهار داشت: البته از کسي که رضا شاه را منجي ايران مي داند به رسميت شناختن اسرائيل چندان بعيد به نظر نمي رسد.
لازم بذکر است که آقاي زيباکلام چندي پيش گفته بود: رضاخان مستبد بود و هرچه که بود جز خدمت و خدمت و باز هم خدمت دستاورد ديگري نداشت. رضا خان دادگستري، آموزش و پرورش و راه آهن را آورد .ارتش ايجاد کرد!
البته وي بعد از برخي واکنشها و اعتراضات نسبت به سخنان انحرافي اش، در مناظره‌اي با حجت الاسلام رسايي نماينده مردم تهران، با دفاع از مواضع قبلي خود در مورد حمايت از خدمات رضاشاه تاکيد کرد: به دفاع از رضاشاه افتخار مي‌کنم و اصلاً خجالت نمي‌کشم در انظار عمومي از رضاشاه و همکارانش حمايت کنم!
وي همچنين اخيرا در مناظره‌اي با حجت‌الاسلام والمسلمين رهدار که در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ما مديون شمشير آغامحمدخان و چکمه‌هاي رضا شاهيم!
وي همچنين در ادعايي ديگر جنگ نرم را زاده توهم توطئه دانست!
به هر حال به نظر مي آيد که کلمات قصار اين مدعي روشنفکري و همه چيز فهمي به گونه اي ته کشيده که اينبار براي ديده شدن در رسانه ها سعي در معرفي و بر سر زبانها انداختن معشوق جديدش نموده است! و ديگر اينکه براي بسياري از مردم و دانشجويان جاي سئوال دارد که چرا آقاي زيباکلام و دوستانشان تنها عاشق ديکتاتوران خونخوار و سفاک مي شوند؟! آيا ...
پاسخ ملت فهيم و البته مظلوم و رنج ديده ايران، فلسطين و لبنان در قبال اين صحبت ها به آقاي زيبا کلام يک جمله است و آن اينکه " حشرک الله مع رضا خان و شارون و بوش و کل ظالم و غاصب"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • fereshte ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    یک سئوال اساسی که همیشه ذهن من را به خود مشغول داشته این است که چرا ما ایرانیها حد وسط و اعتدال نداریم.چرا تحمل عقیده مخالف را نداریم.استاد زیبا کلام چون از رضا شاه تعریف داده از نظر شما باید با شارون محشور شود؟چرا اسلام شما اینقدر سست و ترسوست که با گفتن اینکه در 1945 سازمان ملل اسرائیل را رسمیت داده به خود میلرزید؟اگر سازمان ملل را قبول ندارید پس چرا جزو آن هستید؟چین و روسیه هم که همپیمان استرتژیک ایرانند در شورای امنیت هستند.سعه صدرتان کجاست؟رضا شاه اگر دیکتاتور بود بزرگترین خدمت را به این مملکت کرد.چرا زورتان میآید اعتراف کنید.تاریخ قضاوت خود را در سینه های مردم کرده نه در نوشته های شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس