نمايندگان پارلمان رژيم صهيونيستي به منظور دسترسي به افکار عمومي و ارتباط با راي دهندگان خود؛ مهارت کار با توييتر، فيس بوک، يوتيوب و ديگر شبکه‌هاي اجتماعي را آموزش ديدند.

به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي مشرق، روزنامه جروزالم پست طي گزارشي اعلام کرد که نمايندگان پارلمان اسراييل براي درک بهتر ماموريتشان و همچنين کار با افکار عمومي و ارتباط با راي دهندگان خود؛ مهارت کار با توييتر، فيس بوک، يوتيوب و ديگر ابزارهاي شبکه‌اي اجتماعي را آموزش ديدند.
اين روزنامه نوشت: آنها ممکن است قادر باشند مجلس را براي ساعت‌ها با اطاله کلام به تاخير بيندازند، اما آيا مي‌توانند با استفاده از توييتر، يک پيام را با 140 حرف (کاراکتر) ارسال کنند؟
در روز سه شنبه، اعضاي کنست در کارگاهي ويژه که در زمينه آشنايي و آگاهي بيشتر آنها با توييتر، فيس بوک، يوتيوب و ديگر ابزارهاي شبکه‌اي اجتماعي بود، شرکت کردند. شبکه‌هايي که مورد استقبال جمعيت جوان است و مي‌توانند يک حلقه مهم در يک دموکراسي پارلماني باشند.
ميزبان کارگاه "اشلوميت هابارون"، مدير وبسايت دولتي طراحي شده براي ايجاد دسترسي بيشتر دولت به افکار عمومي بود. کارگاه سعي کرد يک تصوير متفاوت از شبکه‌هاي جهاني ارائه کند و بيشتر بر روي فيس بوک تاکيد داشت که در حال حاضر نزديک به 3 ميليون اسرائيلي و حداقل 50 نفر از 120 عضو کنست از آن استفاده مي‌کنند.
قانونگذاران علاقه ويژه‌اي به استفاده از فيس بوک براي حفظ تماس خود با راي دهندگان نشان دادند و سوالاتي درباره فرق ميان شبکه‌هاي اجتماعي مختلف بين توييتر و فيس بوک، همچنين حصارها، موقعيت‌ها و اطلاعات صفحه‌ها درخواست کردند.
ريوون ريولين سخنگوي کنست گفت: ما گام ديگري براي حمايت از روابط غيررسمي ميان اعضاي کنست و عموم مردم برداشتيم.
ريولين گفت: ماهيت خدمات عمومي کنست در نگاه ما نسبت به قبل تغيير کرده است. من اميدوارم که فيس بوک اعضاي کنست را به درک بهتر از ماموريتشان رهنمون سازد
وقتي کساني که شما را انتخاب کردند نمي‌بينيد، ممکن است آنها را فراموش کنيد. اما وقتي با آنها از طريق فيس بوک ارتباط مستقيم و قوي داريد، آنها را فراموش نمي کنيد.
حقوقدانان در يک نامه به ريولين نوشتند؛ سايت‌هاي شبکه اجتماعي ابزار بسيار مهمي در حفظ و نگهداري رابطه با راي دهندگان دارند. امروز راي دهندگان انتظار دارند به طور منظم درباره رهبرانشان که به آنها راي داده‌اند هر يک يا دو روز آپ ديت باشند.
دان لاندو مدير عمومي کنست، کارگاه را با بحث روابط ميان راي دهندگان و مقامات از طريق اينترنت در ديگر کشورها آغاز کرد، موضوعي که بر روي آن ماه‌ها به عنوان بخشي از تلاش کنست براي ارتقاي روابط با عموم مردم از طريق کامپيوتر، تلاش شده است.
او گفت: حتي در انگليس نيز يک علاقه وافر در پيگيري فعاليت‌هاي پارلماني از طريق فيس بوک وجود دارد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس