کارشناس امور ايران در دانشگاه عبري اورشليم در گزارشي تاکيد مي کند:ايران از اين لحاظ بسيار مستعد است. دانشگاههاي زيادي که در اين کشور وجود دارد به طور خودکار زرنگ ترين فارغ التحصيلان کامپيوتر را در خاورميانه توليد مي کند. در واقع نسل دوم رزمندگان ايران به

به گزارش خبرنگار مشرق، خبرگزاري آسوشيتد پرس در گزارشي نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، موتور محرک صنعتي و نظامي ايران، يک ارتش سايبري سري براي مقابله با وب سايتها و بلاگهاي گروههاي مخالف جمهوري اسلامي ايران به راه انداخته است.
اين خبرگزاري در ادامه افزود: برخي از قانونگذاران ايران به شدت به دنبال آن هستند که بودجه و ظرفيت استخدام براي جذب هکرها از سوي سپاه پاسداران و بسيج را افزايش دهند.
اين خبرگزاري آمريکايي مدعي شد، رد پاي احتمالي اين ارتش سايبري در خرابکاري در توييتر، موتور سرچ چيني بايدو و تکنوکرانچ يوروپ مشهود است.
آسوشيتدپرس اين ارتش سايبري ايران را به هک کردن سايتهاي اصلاح طلبان و وب سايت فارسي 1 که شبکه تلويزيوني محبوبي در دوبي است که مالکيت آن را يک سرمايه دار افغاني و سازمان خبري راپرت مردوخ را بر عهده دارند متهم کرد.
در ادامه اين خبرگزاري ادعا کرد: محققان يک شرکت امنيت شبکه اعلام کردند که اين ارتش سايبري شعبه هاي خود را در بات نت ها و شبکه اي از کامپيوترهاي شخصي ويروسي گسترش داده است؛ کامپيوترهايي که اين ارتش از آنها استفاده کرده و از طريق آنها بدافزارها را گسترش مي دهند.

 همچنين آسوشيتدپرس به نقل از گزارش دانشگاه عبري اورشليم که توسط از الداد پاردو، کارشناس امور ايران اين دانشگاه تهيه شده مي افزايد: «ايران از اين لحاظ بسيار مستعد است. دانشگاههاي زيادي که در اين کشور وجود دارد به طور خودکار زرنگ ترين فارغ التحصيلان کامپيوتر را در خاورميانه توليد مي کند. در واقع نسل دوم رزمندگان ايران به جاي اسلحه، کامپيوتر در دست دارند.»

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس