شهادت مظلومانه بسيجي گمنام حسين غفاري اگرچه در روزمرگي‌ رسانه‌هاي کشور گم شد اما تا هميشه سند افتخار مسئولاني است که خدمت و اخلاص را در مکتب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به خوبي آموخته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسين غفاري را کسي نمي‌شناخت. بسيجي گمنامي که به حکم تکليف، به جبهه جنوب شرق کشور آمده بود تا ادامه دهنده راه خونين و پر افتخار جمهوري اسلامي ايران در مصاف و مقاتله با اشرار و قاچاقچيان مسلح باشد.
حسين تازه ازدواج کرده بود و اگرچه شايد به تصور غلط بسياري مي‌توانست به واسطه موقعيت و مقام پدرش به هر آنچه از مواهب دنيوي که مي‌خواست، دست يابد؛ اما تمام اين مقولات نتوانست او را در عشق پاکش به اباعبدالله‌الحسين و راه و آرمان شهدا متزلزل کند.
و حسين، اين تازه داماد خانواده غفاري، از ميان تمام آنچه که مي‌توانست به غلط و يا حتي به درست از مواهب دنيا به دست آورد، راه شقايق‌هاي آتش گرفته را در پيش گرفت و به عضويت گردان‌هاي عملياتي بسيج در جنوب شرق کشور درآمد.
و همرزمانش حتي تصور نمي‌کردند که اين بسيجي ساده که در سرما و گرما در کنارشان مي‌جنگد و راه را بر اشرار مسلح بسته است، فرزند معاون امنيتي استاندار خراسان‌رضوي است. هيچکس حسين را نمي‌شناخت تا اينکه اين بسيجي 24 ساله خدايي شد و در 26 مردادماه امسال به خيل عظيم شهيدان پيوست.
شهادت حسين در رسانه‌هاي کشور انعکاس چنداني نيافت و به جز يک، دو خبرگزاري و رسانه ارزشي کسي خبر و محتواي اين شهادت ارزشمند را که سندي بر خلوص و خدمتگزاري برخي از مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، پوشش چنداني نداد.
ولي چه باک، حسين و حسين‌ها اينک در آغوش عشقي تا هميشه تاريخ رفته‌اند و خونشان سندي است بر مظلوميت بسيجيان خميني و خامنه‌اي. بسيجيان مخلصي که با همه شدائد و ناملايمات، دست از آرمان انقلاب اسلامي برنمي‌دارند و عباس‌وار، «مشک رنج‌هاي انقلاب را به دندان» کشيده‌اند.
آنچه که در ادامه مي‌خوانيد، صحبت‌هاي سردار محمد غفاري پدر بزرگوار شهيد غفاري و معاون امنيتي انتظامي استاندار خراسان رضوي است که در مراسم بزرگداشت اين شهيد در يکي از شهرهاي کشور توسط ايشان ايراد و در خبرگزاري فارس منتشر شد.
شايد صحبت‌هاي اين مقام بلندپايه دولتي که در آستانه فرارسيدن چهلمين روز خدايي‌شدن شهيد حسين غفاري بيان شد، گوياترين سند براي بيان زندگي و سلوک اين شهيد عزيز باشد.

وي دراين مراسم گفت:
شهادت مرتبه‌اي بسيار بالاست که حسين عزيزم توانست با توسل دائمي به ائمه، امامان و مادر عالم هستي حضرت فاطمه (س) به اين مقام دست يابد. "حسين " با مجاهدتي کم نظير و با دفاع اصولي از دين، ايمان مثال‌زدني به ولايت فقيه، حفظ و رعايت ادب مسلماني، احترام به بزرگان و همنوعان و کمک به محرومان، به اين مرتبه عالي دست يافت.
معاون امنيتي استاندار خراسان‌رضوي همچنين گفت: حسين تنها فرزند ذکور من بود که به عنوان بسيجي فعال از سپاه تهران مأموريت گرفت و به سيستان و بلوچستان رفت و با توجه به کمکي که سپاه به نيروي انتظامي مي‌کرد، حسين در ميان نيروهاي کمکي سپاه به نيروي انتظامي بدون اينکه شناخته شود که فرزند من است، در گروه عملياتي يگان ويژه مشغول به کار شد.
محمد غفاري اضافه کرد: "حسين " در فروردين ماه امسال ازدواج کرد و بعد از پنج ماه به صف شهيدان ملحق شد و من زماني که پيکر فرزندم را ديدم با خود گفتم که با توجه به علاقه ايشان به امام رضا (ع)، او را به مشهد ببرم که خود مجموعه پيکر ايشان را به حرم مطهر بردند و در صحن جمهوري به خاک سپردند.
غفاري ادامه داد: بعد از شهادت حسين عزيز مي‌گويم اگر 100 فرزند ديگر نيز داشتم همه را نه فقط بهر مولايم حضرت حجت، بلکه خاک پاي نايب برحقش، ولايت فقيه و سيد و سالارم آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي تقديم مي‌کردم.
وي در پايان افزود: من از شهادت فرزندم ناراحت نيستم و ناراحت هستم از اينکه خود از اين قافله بازمانده‌ام و درخواست کردم از وزير کشور که مرا به سخت‌ترين نقطه از کشور اعزام کنند. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس