خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

*گفته مي شود آقايان سهراب پور، فريدون عزيزي و يزدي صمدي از کانديداهاي اصلي عضويت در هيات امناي دانشگاه آزاد هستند که مورد توافق شوراي عالي انقلاب فرهنگي و اعضاي هيات موسس قرار گرفته اند.

 

*شنيده ايم که دکتر احمدي نژاد به زودي خبرهاي خوشي درباره نحوه محاسبه يکي از حامل هاي انرژي در بهمن و اسفند به مصرف کنندگان اين حامل انرژي خواهند داد.

 

*اواخر هفته گذشته جلسه انتخاباتي يک جريان سياسي انحرافي در تهران برگزار شد. در اين جلسه که نمايندگان استاني اين جريان حضور داشتند، مباحث و تصميماتي به منظور تعيين استراتژي ، شعار و گفتمان انتخاباتي اتخاذ شد. اکثر مسوولان ستادهاي استاني از پايگاه ضعيف اين جريان در استان ها خبر داده اند.


*شنيده ايم اسفنديار رحيم مشايي قصد ادامه تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد بصورت غير حضوري دارد. وي به اين منظور هفته گذشته در آزمون مهندسي برگزار شده در دانشگاه تربيت مدرس شرکت کرده است. به گفته يکي از نزديکان مشايي وي از گذشته در چندين رشته مشغول تحصيل بوده است. 

 

*گفته مي شود آقاي هاشمي رفسنجاني پيشنهاد برخي اطرافيان خود مبني بر اقامت در قم را نپذيرفته و اعلام کرده که وي اين اقامت را به صلاح خود و نظام اسلامي نمي داند.

 

*شنيده ايم برخي پزشکان ايراني مقيم اتريش از سفر مبارک به وين خبر داده اند. به گفته پزشکان، حسني مبارک حدود 10 روز را در بيمارستاني که يک طبقه آن به طور کامل قرق شده بود، بستري بوده و پس از درمان عازم مقصدي نامعلوم شد.


* يک جريان انحرافي انشعابي پس از آنکه نتوانست از کميسيون ماده 10 احزاب مجوز فعاليت بگيرد، تلاش دارد براي دور زدن قانون در قالب موسسات فرهنگي و موسسات مردم نهاد فعاليت خود را ادامه دهد. همچنين در جلسه هفته گذشته اين تشکل غيرقانوني به هر يک از حاضران هديه اي حدود 100 هزار تومان داده شد که منابع تامين منابع مالي آن مشخص نيست. مسوولان اين تشکل مي گويند در جلسات هفتگي خود به 300 نفر شام هم مي دهند.


*شنيده ايم بودجه مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام که زير نظر حسن روحاني اداره مي شود در بودجه سال 90 حدود 45 درصد کاهش يافته است.


*شنيده ايم که سرپرست وزارت راه از رفتن به اتاق وزير سابق خودداري کرده و در طبقه اول ساختمان و در اتاق يکي از منشي هاي وزير سابق به امور رسيدگي مي کند.به گفته نزديکان وزير مسکن و سرپرست راه اتاق وزير سابق مجلل بوده و نيکزاد تمايلي براي حضور در آن ندارد.

 

*برخي شنيده ها از قطعي شدن زمان انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي در 5 اسفند 1390 حکايت دارد. دولت هم براي برگزاري آن 31 ميليارد تومان بودجه در نظر گرفته که البته وزارت کشوري ها معتقدند اين بودجه بايد افزايش پيدا کند.


*يک جريان انحرافي با تشکيل موسساتي به ظاهر فرهنگي اقدام به توليد سي دي و کتب خاص و خرافي کرده و سعي دارد با سوء استفاده از احساسات مردم بويژه جوانان چهره هاي مورد نظر خود را از نزديکان امام زمان(عج) معرفي نمايد. گفته مي شود يکي از شگردهاي اين جريان، انتساب برخي افراد به ياران حضرت حجت و بستن راه انتقاد از عملکرد آنان است.

 

*شنيده ايم مسوولان امنيتي تاجيکستان و ترکمنستان از جواناني که در ايران مشغول تحصيل هستند خواسته اند به کشورشان برگردند. همچنين چند روزي است که از ورود جوانان کمتر از 18 سال به مساجد در اين کشورها ممانعت به عمل مي آيد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس