کد خبر 3794
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸

نفوذ جريان فتنه در هنر و به کارگيري ابزار هنر براي ادامه کارشان امري است که روز به روز مشهود مي گردد و بايد براي ان چاره اي کرد.

در مطلب جديد وبلاگ گروهي "فصل انتظار" آمده است:
بعد از دو سريال تقريبا قوي فاصله ها و به خصوص زير هشت سريالهاي ماه مبارک براي بينندگاني گه اکنون در ديدن سريال و تحليل آن حرفه اي شده اند زياد دل چسب به نظر نمي رسد. در اين بين شبکه 5 تنها شبکه اي است که به سراغ طنز رفته است و سريالي طنز به نام نون و ريحون به آنتن فرستاده است. اما بعد از چهار قسمت مشخص شد هدف سازندگان اين سريال بيان مطالبي سياسي آن هم از جنس فتنه است. قسمت چهارم اين سريال که شب گذشته 24 مرداد پخش شد کنايات و تصريحاتي داشت که اين ادعا را ثابت ميکند. مثلا در بخشي از اين سريال هنگامي براي فروش کليه از طرف مي پرسند چپ يا راست مي گويد چپ خوبه راست مهم نيست!! صحبتهاي سميرا و عباس که در خيال عباس در زندان با هم مکالمه مي شد نيز از هيمن جنس بود افزون که چاشني توهين و بي نزاکتي هم داشت. اين صحنه به نوعي شايد انتقام گيري جريان فتنه بود! تمسخر دادگاههاي فتنه گران و آشوب طلبان بعد از اينکه آرامش به جامعه باز گشته است و مردم مطالبه بر حقشان محاکمه جريان فتنه است چه دليل دارد؟ متاسفانه اشکال نظارت پس از پخش در سيما سبب شده اين گونه موارد زياد در سيما ديده شود.
نفوذ جريان فتنه در هنر و به کاري ابزار هنر براي ادامه کارشان امري است که روز به روز مشهود مي گردد و بايد براي ان چاره اي کرد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس