کد خبر 40767
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۱

پس از آنکه مهران مديري اعلام کرد سري بيستم قهوه تلخ بعد از تعطيلات نوروز توزيع خواهد شد و پس از تعطيلات خبري از توزيع اين مجموعه نشد، گمانه زني هاي مختلفي درباره اين تاخير در رسانه ها مطرح شد.

پيگيري هاي خبرنگار سياسي مشرق حاکيست مجموعه بيستم قهوه تلخ مورد بازبيني و اصلاح توسط وزارت ارشاد قرار گرفت و به همين دليل مهران مديري مجبور به حذف يکي از شخصيت هاي داستان خود شده است.

به اعتقاد وزارت ارشاد، شخصيت پردازي اميرحسين رستمي که در مجموعه نوزدهم قهوه تلخ به عنوان پسر جهانگيرشاه وارد داستان قهوه تلخ شده بود شباهت زيادي با يکي از مقامات ارشد دولت دارد و به همين دليل وزارت ارشاد اصلاحات زيادي در مجموعه بيستم اين سريال اعمال کرد.

اين در حالي است که وزارت ارشاد و دفتر رئيس جمهور از حاميان اين مجموعه بوده اند و حتي وزير ارشاد سي دي هاي اين سريال خانگي طنز را در همايش ائمه جمعه سراسر کشور توزيع کرد.

قيچي هاي وزارت ارشاد مهران مديري را بر آن داشت که به طور کل در قسمت هاي جديدي که قرار است وارد بازار شود، نقش پسر جهانگيرشاه را از داستان خارج کند.

به همين دليل تدوين جديد قسمت هاي آينده قهوه تلخ زمان بيشتري را طلبيده و عرضه اين مجموعه را با تاخير مواجه کرده است.

گفته مي شود فروش قهوه تلخ در چند مجموعه اخير با رکود مواجه شده بود و طبيعتا اين تاخير و خبر پردازيهاي پيرامون آن کمک جديدي به درآمد تهيه کنندگان اين مجموعه خواهد کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس