کد خبر 6704
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱

يک مادر معتاد به بازي رايانه اي، کودکانش را فراموش کرد و سگ هايش از فرط گرسنگي مردند.

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات شرق، يک مادر معتاد به بازي هاي رايانه اي کودکانش را فراموش کرد و سگ هايش از فرط گرسنگي مردند.
در بازي هاي رايانه اي مي توان فرد ديگري بود. مي توان ناپديد شد. مي توان فراموش شد و فراموش کرد.
چه کسي مي داند وقتي زني 33 ساله به صورت آنلاين بازي مي کند، شخصيت او در بازي چگونه خواهد بود؟ بر اساس گزارش ديلي ميل، اين خانم به قدري محو بازي مي شده است که قادر نبوده براي سه فرزند خود غذاي گرم تهيه کند و دو سگ او نيز از فرط گرسنگي جان باختند.
بر اساس گزارش ديلي ميل، با گزارش يکي از همسايگان او که از پنجره خانه شرايط مشکوک را مشاهده مي کرده است، اين خانم را به دادگاه منتقل کرده اند.
در دادگاه وي را به بي مسؤوليتي در برابر فرزندانش محکوم کردند. مأموري که به خانه متهم رفته بود تخمين زده جسد سگ هاي اين زن حدودا 2 ماه در اين حال رها شده اند. متهم با تصديق اين موضوع، علت مرگ سگ هايش را گرسنگي دانسته است. چرا که وي به بازي مشغول بوده و به آنها غذا نمي داده است.
مسؤول پيگيري پرونده گزارش داده است که اين زن بازي کردن را از اواخر سال 2009 و با زمان 1 ساعت در روز شروع کرده بود، اما از آگوست آن سال وضع به نحوي شده بود که او فقط 2 ساعت در روز استراحت مي کرد. از آنجايي که اين زن نمي خواسته فقط تلف کند، تنها غذاهايي را به کودکان خود مي خوراند که نياز به پختن و يا حتي گرم کردن نداشته باشد. از اين رو آنها را مجبور مي کرده غذها را مستقيما از قوطي کنسرو و بدون استفاده از قاشق بخورند، چرا که هيج بشقاب و يا قاشق تميزي باقي نمانده بود.
با اينکه وکيل متهم ادعا کرده که موکلش به علت مرگ شوهرش تحت شوک روحي قرار داشته و از طرفي به علت نوع خاص بازي بدان معتاد شده است، مسئولان پرونده هنوز حيرت زده اند که اعتياد به بازي هاي رايانه اي چگونه مي تواند به اين مرحله برسد.
اين حادثه ما را به ياد زوج کره اي مي اندازد. آن زوج اهل کره جنوبي اوايل امسال به علت حضور بيش از حد در کافي نت، نوزادشان را فراموش کرده و سبب مرگ او شده بودند.
مادر معتاد به شش ماه مجازات تعليقي و 75 ساعت کار بدون دستمزد محکوم شد. او از داشتن حيوانات خانگي و دسترسي به اينترنت منع شده است و کودکان 9، 10 و13 ساله اش تحت دولت مراقبت قرار گرفته اند.
اينکه چگونه مي خواهند او را از بازي هاي رايانه اي دور نگه دارند مشخص نيست، اما به نظر مي رسد تنها راه ممکن براي برگرداندن او به زندگي عادي، دور نگه داشتنش از بازي هاي آنلاين است.
ديلي ميل گزارش داده، بازي اعتيادآوري که وي بازي مي کرده، "دنياي کوچک" نام دارد. سازنده اين بازي اعلام کرده است که نقشي در اين پرونده ندارد و بازي آنها يک بازي عادي است.
اريک هاتمان، يکي از مسؤولان شرکت "روزهاي شگفتي"، شرکت سازنده اين بازي مي گويد: "هدف ما همواره اين بوده، بازيهايي طراحي کنيم که دوستانه و خانوادگي باشند و بازي کردن آنها به صورت دسته جمعي لذت بخش تر باشد، اما ديگر بازي هاي آنلاين بدين گونه نيستند و فرد را منزوي مي کنند!"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس