کد خبر 1090963
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
متهم

زن میانسال وقتی فهمید شوهرش با همکار خود رابطه دارد او را مسموم کرد و جسدش را در بشکه قیر به آتش کشید اما پس‌از افشای این جنایت و دستگیری متهم دخترانش از گناه مادر خود گذشتند تا آزاد شود.

به گزارش مشرق، راز این قتل هولناک حدود دو سال قبل یعنی اواخر خرداد سال ۹۷ فاش شد. زیبا ۴۷ ساله آن روز با کلانتری ۱۴۸ انقلاب تماس گرفت و از بوی تعفنی که از داخل یک بشکه روی پشت بام خانه‌اش به مشام می‌رسید ابراز نگرانی کرد. دقایقی بعد مأموران پلیس به پشت بام خانه این زن در خیابان اسکندری شمالی رفتند و با بشکه‌ای مشکوک روبه‌رو شدند که از آن خون جاری بود. در بررسی بیشتر آنها با جسد سوخته و متعفن شوهر زیبا رو به رو شدند که درون بشکه بود و رویش سیمان ریخته بودند.

جسد سعید با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و زیبا تحت بازجویی قرار گرفت. این زن گفت: بوی بدی در ساختمان پیچیده بود وقتی پیگیری کردیم متوجه شدیم از پشت بام است من و دو دخترم چند بار پشت بام را بررسی کردیم تا اینکه با بشکه مشکوک روبه‌رو شدیم. نمی‌دانستیم جسد همسرم داخلش است.

بیشتر بخوانید:

وی درباره ناپدید شدن همسرش گفت: شوهرم صاحب یک شرکت است و مدتی است با یکی از کارمندانش که زن جوانی است اختلاف حساب مالی دارد. گمان می‌کنم آن زن در قتل همسرم دست داشته باشد. مأموران پلیس به بررسی تماس‌های تلفنی قربانی پرداختند و به رابطه پنهانی وی با یکی از کارمندان شرکت پی بردند. اما با توجه به تناقض گویی‌های زیبا احتمال وقوع یک قتل خانوادگی قوت گرفت بنابراین همسر مقتول به‌عنوان نخستین مظنون بازداشت شد.

این زن خیلی زود در بازجویی‌ها به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت:چند سال بود که با همسرم اختلاف داشتم. او بارها مرا بشدت کتک زده بود. به همین خاطر می‌خواستم از او جدا شوم. تا اینکه متوجه شدم با یکی از کارمندان شرکتش رابطه دارد. وقتی به شوهرم گفتم که چرا با آن زن وارد رابطه شده و اعتراض کردم آنقدر مرا کتک زد که تا پای مرگ رفتم. من که کینه او را به دل گرفته بودم قرص خواب آور تهیه کردم و آن را داخل شیر موز ریختم.

وقتی شوهرم شیرموز را خورد و بیهوش شد او را خفه کردم و سپس جسد او را به پشت بام بردم و در داخل بشکه فلزی به آتش کشیدم. این زن ادامه داد: چون دود زیادی در هوا پخش شده بود آتش را خاموش کردم و روی بشکه سیمان ریختم اما چند روز بعد دو دخترم به بوی تعفنی  که از پشت بام به مشام می‌رسید مشکوک شدند و به همین خاطر با پلیس تماس گرفتم. به‌دنبال اعتراف‌های این زن و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر شد.

اما در این میان دو دخترش که ولی دم بودند از مادرشان گذشت کردند. به این ترتیب زیبا در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد. وی بار دیگر در دفاع از خود گفت: شوهرم مرد بداخلاقی بود و خیلی مرا اذیت می‌کرد دخترانم بارها از من خواسته بودند که طلاق بگیرم و از دست کتک‌ها و آزار پدرشان راحت شوم اما من نمی‌خواستم بچه‌هایم را رها کنم. شب حادثه شوهرم خیلی علنی و مقابل من با همکارش تلفنی صحبت می‌کرد و شوخی‌های نامناسبی می‌کردند از عصبانیت به او اعتراض کردم اما سعید بشدت مرا کتک زد. به او گفتم مهریه‌ام را اجرا گذاشته‌ام اما فحاشی کرد و به اتاق خودش رفت.

همین موضوع باعث شد کینه او را به دل بگیرم و دست به این جنایت بزنم. وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: باور کنید من آن زمان در شرایط روحی بدی قرار داشتم و حالا پشیمان هستم. من در زندان توبه کرده‌ام و امیدوارم خداوند هم مرا ببخشد. در ادامه دو دختر مقتول که با شنیدن حر ف‌های مادرشان به گریه افتاده بودند به قضات گفتند که خواهان بخشش مادرشان هستند چرا که در این دوسال زندگی سختی داشته‌اند.

یکی از دخترها گفت: پدرمان مرد بدخلقی بود و مادرمان را بی‌دلیل کتک می‌زد. از وقتی مادرمان بازداشت شده من و خواهرم در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کنیم. به‌همین خاطر تقاضا داریم تا در مجازات مادرمان تخفیف قائل شوید. بدین ترتیب قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم و با توجه به وضعیت زن زندانی و رفتار مناسب وی در زندان و درخواست بخشش او در پایان جلسه وارد شدند و حکم آزادی این زن را صادر کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 130
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    مایه ننگ است که قاتل انسانی بخاطر گذشت از مجازات نجات پیدا کند. این زن می توانست طلاق بگیرد . فردی که بخود اجازه می دهد برای رابطه جنسی هم نوع خود را بکشد اصلا انسان نیست. چون این عمل حتی در حیوانات هم دیده نمی شود. چون ماده ای که با حیوان نر نباشد فقط از کله تردد می گردد
    • مجید IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      برای منطق حیوانی شما این استدلال جواب میدهد و چه خوب شد که قاضی نیستید
    • ES ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      84 21
      کدوم زنی می تونه به این راحتی طلاق بگیره؟ باید ببینی مرد چقدر خشن بوده که زن رو به اینجا رسونده
    • ES ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      43 19
      همه مردهایی که زنشونو کتک میزنند اینجا صف کشیدند به طرفداری .لابد از عاقبت خودشون ترسیدند
    • ES ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      77 24
      کثیف ترین جنایت کتک زدن زنهاست
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      36 12
      شما و دیگرانی که نظر گذاشتین و حکم به قصاص... میدین، شما از محتویات پرونده خبر دارین، خوندین، چقدر با قوانین قضایی آشنایی دارین، قاضی هستین حقوقدانین، وکیلین، چه هستین؟ آخر خبر نوشته قضات دادگاه، قضات جمع قاضی یعنی چن تا قاضی نشستن و حکم دادن. بهتره از آنچه که بهش علم و آگاهی نداریم پیروی نکنیم. ولاتقف ما لیس لک به علم
    • ایما US ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      52 5
      قصاص یا بخشش هر دو از احکام خداوند در قرآن هستن و ما حق نداریم راجع بهشون اینجوری صحبت کنیم. کسی حق نداره به انتخاب یکی از این دو راه ایراد بگیره
    • به ES ۱۰:۴۵ IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      32 17
      اگرشوهر واقعا دچار سوء رفتار باشد زن می تواند با استشهاد محلی و حکم حاکم شرع طلاق بگیرد. اما وقتی زنی این راه را نمی رود و مستقیما شوهرش را می کشد یعنی آن زن یک جانی است.
    • حسن IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      21 8
      این هم از عجایب قانون ایرانه که برای قتل عمد و برنامه ریزی شده و وحشیانه فقط ۲ سال زندانی می کنند!!!! حتی در صورت گذشت ولی دم هم حداقل ۲۰ سال باید از جامعه جدا باشه مبادا دوباره جنایتی کنه.
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      22 11
      از کجا معلوم که دخترا با مادرشون هماهنگ نبودن مادر گفته میکشم شما هم رضایت بدید به همین سادگی
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      15 7
      مونده بوده چرخ کرده میکرد عمرا هم پشیمون نیست با بچه هاش هم هماهنگه خب براحتی راه آدمکشی رو برای همه آموزش میدن
    • درنا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      31 35
      وااااااااااااای چقدر دلم خنک شدآفرین به این خانم سزای مردی که به همسرش خیانت کنه همینه
    • مهدی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      14 0
      با خودتون چند چندید اعدام کنن میگین وای چرا اعدام شد وا اسفا وا اعداما بخشیده بشه میگین چرا قاتل یک انسانو بخشیدید وا قاتلا وا بخششا...
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      13 3
      ان شالله روزی برادر و پسر خانم های فمینیست باشه ببینم اون روز هم از کشته شدن فجیع یه مرد اظهار شادمانی میکنند .
    • حامد IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      6 5
      به همان اندازه که گرفتن جان یک نفر بد است گرفتن جان یک نفر دیگر هم بد است. اگر خدا مردم را خلق کرده خودش دستور داده کشتن قاتل بر عهده ولی دم باشد. یعنی به شما مربوط نیست و کاسه ی داغ تر از آش نشده و دنبال به قتل رساندن و کشتن مادر دو دختر نباش. البته طبق قوانین حتی اگر ولی دم هم گذشت کند مجازات هایی برای قاتل وجود دارد. اما نه اعدام . اگر گفته های زن درست باشد که ظاهرا درست است مرد او مردی شیطانی بوده که به سزای اعمالش رسید. این زنگ را آن قدر کتک زد، طلاق نداد، به او خیانت کرد و تحت فشار قرار داد که در نهایت زن او را کشت. زن از روی هوس، برای رسیدن به پول و ثروت و مانند اینها او را نکشت. بلکه تحت فشار های او دست به این کار زد با این که می دانست این کار خودش را نیز به سمت چوبه ی دار خواهد برد. مرد او به بدترین شکل مرد و جسدش متعفن شد. زن گناه کار است . اما مرد نیز کسی است که خودش این سرنوشت پلید را برای خودش رقم زد.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      7 0
      اتفاقا این خانم هم شوهرشه از کله ترد کرده ولی حیون ها از گله طرد میکنن خخخخخخخخ
    • ناشناس DE ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      9 6
      انچه صورت گرفته حاکی از یک نفرت شدید این خانم محترم و مادر وفادار که با تمامی شکنجه های شوهر هرزه و بی شرف خود کنار می امده تا کانون خانواده را متلاشی نکند قابل درک است و این هشداری است برای کسانی که که به بیراهه می روند و نزدیک ترین انسان وفادار به خود را اماج امیال حیوانی و بی اخلاقی خود می کنند و بدهکار هم میشوند!! شوهر ی که زنش را کتک می زند باید شدیدأ مجازات شود تا برای بقیه درس عبرتی باشد .
    • سامان IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      1 4
      آقا یا خانم عزیز وقتی که در شرایط این خانم نبودی الکی جبهه نگیر تو چه میدونی چه زجری کشیده
    • Said IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      1 1
      صحبت کردن از هر جهت الان خیلی خیلی آسان است ولی تا پایش بیافتد مشخص میشود که چند مرده حلاجی ، این قانون از کجا در آمده البته قانون گذار مرد بهتر از این نمی‌توانست قانون بنویسه باید طرف خودشه می‌گرفته همین الان که دارم می‌نویسم طرف یکسال نشده بعداز عروسی زده بچه دار شده بعدش راحت رفته دنبال یکی دیگه حالا هم دادگاه میگه یا بشین زندگی کن یا طلاق بگیر به همین راحتی اگر همین زن رفته بود با کسی دیگه چی ، مگر نیست میگویند از دامن زن مرد به معراج میرود پس چرا اینجا هیچی حساب میشه ، مشکل برای قانون گذار هستش نه اون زن یا زنان دیگر ، امیدوارم همه پدرها و مادرها خویشتن پذیری و‌ وفای به عهد را یادآور شوند
    • نگار IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      1 4
      مرگ حق ادم خیانتکارهست.شوهرمن درحالی به من خیانت کرد که دیوانه وارعاشقش بودم تا مدتها دربهت وحیرت بودم.اما به خاطربچه های کوچکم طلاق نگرفتم چون اونااز تنهایی وبی پدری میترسیدن.موندم اما چه موندنی
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    80 30
    راحت شوهرش رو کشت و آتیش زد و سیمان ریخت روش بعد هم آزاد شد . اونم فقط بخاطر یه سوء ظن..!!!! عجب عدالتی.. !! اونوقت فمنیست های بیسواد داد و هوار به راه میندازن که قوانین کشور ضد خانم هاست ..!!!
    • ES ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      31 19
      مرد بدخلقی بود و مادرمان را کتک میزد.لابد برای شما این چیزها عادیه
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      36 3
      خانم اسپانیایی10:47 از نظر شما صرف بداخلاق بودن و کتک زدن زن توجیهی برای کشتن یک انسان و بعد آتش زدن و سیمان ریختن روی جنازه میشه ؟؟!!! اگه اینطور باشه که هرروز باید هزاران نفر بعلت بداخلاقی کشته بشن و آتش زده بشن .!!! اگه اطلاع ندارید بدونید قانونی هست به نام طلاق برای همچین مواقعی که قانونا و شرعا" میتونن جدا بشن بدون هیچ جنایتی..!!
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      6 13
      چی راحت آزاد شد ؟ دو سال زندان بوده؟
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      13 0
      از کجا میدونی سوء ظن خالی بوده! چه خبر جناب قاضی!!!! فمینیستها هم یه مشت آشغالن نشأت گرفته از همون آشغالهایی که عاشق ترویج فساد و فحشا تو جامعه ان با روکش استقلال زن!!! یک مشت جانور موذی بی شرف.
    • رها IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      13 6
      سوء زن نبود اون مرد تنوع طلب هوس باز در کمال بی شرمی و پر رویی با اون زن هرزه هر جایی جلو زن خودش شوخی خنده کرده که زن بیچاره به جنون رسیده این کجاش سوء زن بوده!؟ شما چه میدونید وقتی یه زن تمام جوونی و زیباییش رو تو خونه شوهر فدا میکنه و در عوضش خیانت و بی وفایی میبینه چجوری دنیا و آرزوهاش رو سرش خراب میشه
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      4 10
      کدوم سوء ظن؟ مرتیکه به زنش خیانت میکرده، وقتی زن اعتراض میکرده کتک میخوره ، جلوی زن و بچه اش پیشینه تلفنی با اون زن رجاله عشق بازی میکنه، خوب کرد که کشتش حیف اون دو سال که این زن زندان مونده
    • Azin IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      7 1
      من یک زنم ولی از حکم عجیب و آزادی زن در عجبم چرا که قتل به هر دلیلی یک عمل غیرانسانی محسوب میشه و مستحق مجازاتِ. اینایی که این حرف ها را میزنن لزوماً فمینیست نیستن بلکه کمبود وجدان و انسانیت باعث میشه که از قتل یک انسان دفاع کنن.
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      2 0
      همسرمنم خیلی اذیتم می کنه بکشم دوساله میام بیرون ؟
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    25 15
    عجبا به همین راحتی ازاد شدمگه پدری برادری خواهری نداشت که اولیادمش باشه بچه ها که معلومه زوداحساساتی میشن ومیبخشن دیگه
    • حقوق خوان IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      10 2
      حتما پدر ومادر ش زنده نبودن صاحبان قصاص محدود به فرزندان شدند
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      5 1
      حتما پدرو مادری نداشته .اما درصورت بودن اولاد برادر وخاهر اولیائ دم نخاهنبود .چون درارث درجه اول اولاده وپدرو مادرو همسر درهمه دجات شریکن .اما برادر وخواهر دردرجه بعدی ارثند =درنبود اولاد کاره این .ولذا دراین موردبخصوص اگرم وجودداشته باشن کاره ای نیستند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    33 8
    حالا اگه مرده این کارو کرده بودلشگر سلبریدی ها و فمینیست‌ها سقفو رو سرمون خراب کرده بودن! اصلا چه معنی داره قاتل رو ببخشن؟؟ طرف باید حکمش چه زن چه مرد اعدام باشه اگر اولیای دم رضایت دادن بشه حبس ابد نه اینکه آزادش کنن! از کجا معلوم با دختراش این نقشه رو نکشیده بودن؟؟!!!
    • ES ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      8 14
      مرد می تونه براحتی زنشو طلاق بده.برای زنها دلسوزی میشه چون راه پس و پیش ندارند.خب؟
    • رضا US ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      7 3
      امکان بخشش رو خداوند در قرآن تعیین کرده و همون خداوند هم حکم قصاص رو ایحاد کرده. پس انتخاب یکی از این دو راه کاملا شرعیه. این حکم خداونده و نباید ازش سرپیچی بشه
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      12 0
      زن هم می تواند تقاضای طلاق کند اگر سوء معاشرت شوهرش را بتواند اثبات کند.
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      11 0
      خوب پس نتیجه میگیریم زن هم اگر خیانت کرد مرد میتونه بکشتش و تو بشکه قیر بسوزونتش بعدشم فرزندانش از خونش بگذرن بیاد بیرون و حکم خداوند اجراء شده دیگه، نه؟؟!! اصلا آدمی که بتونه یک نفر دیگه رو بجز در زمان دفاع از خود بکشه ذاتا قاتله و نباید آزاد ول بگرده! زنه هم میتونست سند خیانت شوهره رو رو کنه بره دادگاه پدر طرفم در بیاره، این حرفها چیه ده تاشو خودم شاهد بودم زنه طلاقشو گرفته!!!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    10 4
    حالا برعکس شده . پدر بد اخلاق کشته شد .
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      0 9
      الحمدلله
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    23 6
    خیلی بیرحمی. این همه قیرو سوزوندی تو این گرونی؟
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    20 12
    به همین راحتی یه قاتل اومد بیرون؟ بعد نجفی بیچاره را ۶ سال حبس میکنید؟ عجب عدالتی
    • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      9 2
      فرمودید نجفی بیچارهههههههه . واقعا هم جای دلسوزی داره . زده یارو رو کشته بعد میگی بیچاره
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      به همین راحتی یه قاتل اومده بیرون، به همین راحتی هم به یک قاتل میگی بیچاره
  • IE ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    12 10
    ایشالا آزاد بشه و توبه اش قبول... زنه بیچاره
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    11 23
    این که کار این زن اشتباه بوده ومطمن هستم تا پایان عمر عذاب وجدان دارد شک ندارم،ولی این را مردان بدانند که هبج زنی نمی تواند به پذیردکه همسرش سر او هوو بیاوردورندگی راحتی خواهد داشت،وقتی مردی بدرفتاری ودست بزن داشته باشد همسرش از رندگی سرد می شود-مگر یک زن اگر واقعا زن زندگی باشدچی میخواد!زن نیاز به محبت زندگی درحد آسایش،مردانی که همسر دوم می گیرند بدانند که هیچ زنی دلسوز تراز همسر اول نیست--خداوند انشاالله از سر گناهانش بگذرد وآرامشی به اوعطا بفرماید بخاطر این بچه های بی گناه--
    • حجت IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      9 4
      جناب فمینیست، فکر کنم جمله اولو هم برای فرار گفتی.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      4 1
      عجب عذاب وجدانی هر وقت از این مورد گزارشات خوندم زنه تا مرد رو بیهوش نکرده تا خفه نکرده تا آتیش نزده تا تیکه تیکه نکرده راضی نشده بعدش هم مثل آب خوردن رضایت میگره
  • رضابزدی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 6
    بسیارعالی
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    10 2
    حالا اگه مرد، زن رو کشته بود ، برای زنه دلسوزی میکردن .مردی که خیانت میکنه ودست بزن هم داره غیر قابل تحمل هست ، بهتر بود ترکش میکرد .
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 2
    حالا جدیدا مد شده هرکی خیانت می بینه همسرش را می کشه . چند سال قبل اسیدپاشی مد شده بود ، حالا خائن کشی . کلا ملت بیشتر تابع مد و جریانند تا عقل و خرد
    • انسان IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      1 0
      خخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    15 3
    چه قانون جالبی داریم آدم بکشی آزادت کنن خخخخ من کاری ندارم مرد چکار بوده رابطه داشته یا نه ولی این گناه کبیره هست به گفته خودشون بعد چطور آزادش کردن این ادم از لحاظ روانی با مشگل مواجهه شاید یروزم دختراشو بخاطر دوستی با پسر غریبه بکشه و بندازه تو قیر
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      12 6
      ادم تا خودش در اون جایگاه و وضعیت نباشه نمیتونه قضاوت کنه ببین چی کشیده که زن که به لطافت ومهربانی معروفه دست به چنین کاری زده تحقیر شدن و کتک خوردن و جلو چشم هم با دیگری ارتباطت داشتن باعث میشه انسان وارد مرحله اشوب بشه و دست به کارهای جبران ناپذیر بزند
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      1 11
      تویکی نظرنده مردشورت ببرن
    • به ۱۲:۵۹ - IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      2 1
      اگر ادعای این زن راست بود قطعا مراحل حقوقی طلاق را طی کرده بود و بعد می گفت قاضی اجازه طلاق را نداد.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 13
    بدرک کشته شد هوسباز بداخلاق
    • مینا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      6 10
      مردی که هم میزنه هم خیانت میکنه مطمینا زنشو طلاق نمیده نگهش داشته واسه کلفتی تازه به فرض طلاق بده زنه بیچاره کجا رو داره بره باکدوم درامد تازه جونیشو هم گذاشته خارج از کشور بعد طلاق هم بچه ها مال زنه هم نصف دارایی مرد دیگه این طور از مجبوری با هم زندگی نمکنن
    • به 11.29 IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      3 1
      حالا که کشتش حتما مشکل زنه حل شده!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    20 5
    تمام اين مصيبتها به دليل نبود معنويات در زندگي است كه منجر به فساد و قتل ميشود
    • گيله مرد IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      5 0
      من فكر مي كنم مردم ما البته برخي ! به خداي بزرگ و خداوندگارمان ايمان ندارند. لشگر شيطان بر روي زمين فرمانروايي مي كند و تنها يكيست كه مي تواند مارا نجات دهد. بياييد بت پرستي را رها كنيم و به خداي واقعي ، واقعا نه حرفي ، ايمان بياوريم. خدا بما بركت خواهد داد و حفظمان خواهد كرد.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    15 1
    فیمینیست ها همه جمع اند اون زن شاید کاری کرده بود که مرد ازش دل بریده بود حالا که نیست همه بهش حمله می کنن زن اگه زن باشه و خوب بتونه دلبری کنه هیچ مردی نمیره سراغ زن دیگه 3546
  • حمید IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    10 2
    زن دوم نگیرید که بیچاره می‌شید زن عصبانی بیرحم ترین موجود عالم
    • مهدی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      3 3
      فقط خفه شو
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    17 1
    الان اگه پدری دختری را بخاطر بی عفتی میکشت همه داد و بیداد ها درمیومد
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 0
    امان از منشی هااااااا
  • . IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 19
    باید آقایون این خبرها و بخونن و بترسن از روزی که این بلا سرشون بیاد .مگه یه زن چه گناهی کرده که زن شده .
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      8 2
      بترسید واقعا از زنها ببینید چطوری شوهرش رو کشت
  • DE ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 0
    خوب این خانم با سفارت عربستان در ترکیه تماس می‌گرفت بهش می‌گفتند چطور باید یک جسد را نابود کند. ابو ار‌‌‌‌ه آماده ی کمک بود.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 0
    زن نمی دانست که چه بکند؟ !!
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 0
    از سلبریتی ها که همواره مثل کفتار منتظر شکار لحظه هایی هستند که یه سگ یا گربه کشته میشه خبری نیست. چون از این موضوع نمیتونن بهره برداری کنند. وگرنه الان باید فضای مجازی پر میشد از این موضوع
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 6
    چرامردی که نمیتونه تمام هستی یک زن رافراهم کنه بره دنبال یک ولگرددیگه
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    5 14
    دست زنه دردنکنه حق این مردبدترازاینهاست.چطورمیشه مامردا اول زندگی واکثرسختیهای زندگی رابازن اول سرمیکنیم وتا کمی پول پله دستمون میاد خرج ی زن دیگه میکنیم.درود وصددرود برشیرزنان ایران.
  • هموطن IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 0
    این زنکه رابایدبدی دست قانون اسمش رافراموش کند
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 0
    تا اوجایی که من یادمه باید از والدین مقتول رضایت بگیرند نه اولاد ! یک همچین موردی همسایه ما داشت پسر پدرش با ضرب چاقو کشت فقط شانسی که آورد این بود پدربزرگش زنده بود و رضایت داد.
  • کارشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    8 0
    چرا زن مسئولان انها را در بشکه قیر نمیسوزانند تا ملت راحت شوند؟
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    14 0
    حالا فرض کنید اگر یه مردی زنش رو به بهانه رابطه با یک مرد دیگه می کشت و توی بشکه قیر می سوزوند این فیمینیست های کثیف چه سرو صدایی می کردن خدا لعنت کنه زن های بی وجدان رو که به راحتی آب خوردن شوهر می کشن
  • Arzm GB ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    5 0
    چطور آزاد شده؟؟؟ پس جنبه عمومی قتل چی میشه؟؟
  • SE ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    7 0
    اگر زن قاتل و مرد مقتول بود الان فمینیستها و مسیح علی‌نژاد کمپین مبارزه با پایمال شدن حقوق زنان را می اندختند
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      3 0
      اشتباه گفتی
    • حمید IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      3 0
      برعکس نوشتی
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    11 0
    مسخره است بهترین دلیل دروغین برای سرپوش گذاشتن رو کثافت کاری زنان مرد خبلی بداخلاق بود با کس دیگری رابطه داشت تا حد مرگ کتکم میزد! این دیو را میشه کتک زد اخه؟؟؟
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    11 0
    اون هایی که جنایت را توجیه می کنند در گناه کشتن انسان بیگناه شریک هستند. چقدر جنایت و آدمکشی راحت و بی هزینه شده !
  • مجید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 1
    ما قاضی نیستیم اما اینجور جنایت ها در غرب بخاطر ثروت وحق بیمه زیاد اتفاق می افته چه زنش وچه مردش خوبه که عدالت در ایران تا حدودی است .اگه قضیه برعکس بود یه عده منتظر فرصت که اشتباهاتشان را بپوشانند حتی اینو به سازمان ملل می بردند.
  • مقداد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 4
    نمیدونستم پس جرمی نداره منم به چهارتا خواهرام میگم شوهراشونو بکشند
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 6
    حقش بوده من هم جای این زن باشم همین کاررو میکنم.همونطور که وقتی زن خیانت میکنه راحت کشته میشه،جواب خیانت مرد هم مرگه.تا مرد بودن مجوزی نشه برای خیانت
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    6 0
    واقعا جای تاسف هست وقتی زنی مردی را میکشه حتی به این حد فجیع زنها مسئله رو شوخی میگیرند متلک پرانی و عقده گشایی میکنند ولی خدا نکنه روزی مردی زنی رو حتی بزنه ... و یک جای تاسف دیگه برای قضات و دستگاه قضایی اگر از جنبه عمومی جرم قتل و جنایت بر میت هم محاکمه میشد باید به حبس طولانی تری محکوم میشد
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 0
    بجز همسر و فرزندان مگه پدرمادربرارر مادر مقتول اولیای دم نیستند؟؟!!
  • نگار IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 6
    باسلام درنگاه اول شاید این خانم خیلی کار بدی کرده. اما وقتی زن عاشق شوهرش باشه تحمل خیانت شوهرش رو نداره. کاش قانونی بود که وقتی زن یا شوهر خیانت می‌کنند بشه ازشون شکایت کرد و رسیدگی بشه. که کار به اینجا نکشه. اکثراین قتل های ناموسی بخاطر اینه که هیچ قانونی برای رسیدگی نیست متاسفانه
  • مجید IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 3
    هیچکس از زندگی این زن خبر ندار پس قضاوت نکنید طلاق گرفتن خیلی سخته اگر زنی هم کسی پشتش نباش بعضی وقتها غیر ممکن چیزی که برای من ثابت شده از قاضی ها خواهش میکنم برای اینجور مساعل بیشتر حساس باشن کار به اینجا نکشد همسایه ما کسی بود با وجود 6تا بچه سه دفعه ازدواج کرده بود با این که خانم اولش بخاطر هر چیزی کوچکی هرموقع شوهرش می‌آمد خانه دعوا کنید همشه بطور وحشیانه کتک میخور بالای سی سالم زندگی مشترک داشتن حالا ببینید این زن چی کشید تو زندگی کار تا جایی پیش رفت که پسر با اصلحه جانه پدرشو گرفت برای هر آدمی انجام اینکار غیر ممکنه کسی بخاد به پدرش حرف بد بزنه چقدر فشار به بچش آمده دست به این کار زده
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      5 0
      این زن اگر مراحل قانونی طلاق را رفته بود و بازهم نتوانسته بود طلاق بگیرد شاید کسی بگوید حق با شما است اما الان شما دارید از یک جانی خطرناک دفاع می کنید.
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 1
      من کلا با قتل کسی هرچقدر آدم بدی باشه مخالفم وبیشتر از اون با قصاص کسی واعدام یه قاتل مخالفم،اما تو مملکت اسلامی ما که خانومارو آقایون راحت میکشن ونکه نه انگار،خانومااااا اگه تو همچین شرایطی قرار داشتید یه برنامه خوشگل بچینید وبکشید جوری که فقط بو وگندش درنیاد،من بااین کار تو این مملکت بی دروپیکر که انقد زن ستیزه کاملا موافقم
  • یه ایرانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 8
    حالا مگه چی شده مگه رومینای طفلی و ریحانه و فاطمه... رو کشتن کسی چیزی گفت آخرش هم میگن پدر اختیار داشت یا شوهرش بود حتما ناموسش بهش خیانت کرده بود الانم چیزی نشده یه کم قیر سوخته اتفاق مهمی نیوفتاده
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      1 0
      بله در هر صورت آدم نیستی
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 3
    مرده کار بدی انجامداده و زنش کار بدتر از بد چو هم کتک می خورده وهم خیانت انگاری اسیر بوده بااین حساب هردو اشتباه کردن
  • خیراله IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    12 1
    به نظر من زن نمی توانست به تنهایی شوهرش را که مرده بود به تنهایی ببرد پشت بام و داخل بشکه فلزی بندازد. حتما کمکی داشته.واز دیدگاه من لعنت بر این زن بی وجدان وکثیف
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      2 0
      دختراش همدستش هستن شک نکنید
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      3 0
      دقیقا، اگه همچین قدرتی داشته چطور همیشه کتک میخورده؟ یه جای این داستان جور در نمیاد.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 3
    به نظر من قتل کردن کار پست ترین آدم هاست ولی من هم هشت ساله با مردی زندگی میکنم که حسرت به دل ماندم برام یدونه کادو بگیرد همیشه بدخلقی وکتک میزند ولی بخاطر پسرم باهاش زندگی میکنم .همیشه دیر میاد خونه وبهش مشکوکم شدم ولی برام مهم نیست چون دوسش ندارم.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 4
    دستش درد نکنه عاقبت مروهای هرزه همینه
  • بلود IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    6 0
    اگه مرد بود قطعا حکمش این نبود
  • بینا IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    بشکه قیر داخلش بوده یا بشکه خالی قیر بوده
  • مهدی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    7 1
    اولا مجید تو‌حیوونی توهین نکن دوما خانم فمینیست اسپانیایی اولا تو توی کشور دیگه ای هستی دخالت تو مسائل کشور ایران نکن به تو ربطی نداره دوما خدا کنه خودت هم زنا کنی بعد شوهرت بفهمه مسمومت کنه با سیانور بعد بکشتت بعد دود کنی بعد خاموشت کنه بعد روت سیمان بریزه
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      0 0
      خخخخخخخخخ
  • !! IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 2
    امان از کینه شتری زنها !!
  • ناشناس IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 1
    حقش بود مردی که در سختی زندگی زن تحملش کرده وفتی بقول قدیمیا شلوارش ۲ تا شد سر به هوا میشود باید به سزای عملش برسد
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 1
    لیاقتش بود اینجوری بمیره. کسی که خیانت می کنه باید تیکه تیکه بشه. یه بار دادگاه برید ببینید به خانمها چی میگن. کدوم طلاق؟
  • طاهر IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 0
    این زن حقش اعدام بود تا مایه عبرتی باشد برای دیگران متاسفانه با ازادی این زن قاتل باید شاهد شوهرکشیهای بیشتری باشیم
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 0
    اول مینداختنش تو قیر بعد ازادش میکردن
  • محسن IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 1
    ادم خاعن و باید سرشو برید فرق نمیکنه
  • جوانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 1
    خبرهای قدیمی توسایت نزارید این خبربرای ده ماهه پیشه
  • حامد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 1
    حالا اگر مرد اینکار میکرد باز میگفتن بفرما برو پیش بچه هات خوش اومدی!؟!؟
  • محمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    2 0
    حالا اگر برعکس بود داد و بیداد دروغگویان حقوق بشر به آسمان میرفت.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 0
    باید اعدام میشد
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    3 0
    زن=شیطان
  • مجید IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    خاک برسر این زن که شوهر بیچارشو کشته بعد قاضی اینو به همین سادگی ازاد میکنه پس از فردا زنها برن شوهروشون بکشن مملکت ماداریم با این اضی های الکی
  • Azin IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 1
    این حرف ها چیه؟ فمینیست، زن، مرد و ... من یک زنم ولی قبل از آن یک انسانم و با ظلم از هر نوعش مخالفم در حق زن یا مرد یا هر موجود دیگه ای؛ قتل هم به هر دلیلی باشه اشتباهه اگه این قتل برای یکی از مردان خانواده و عزیزانِ خودتون می افتاد، بازهم اینجوری حرف می زدید؟ کشتن این مرد هم به اندازه ی قتل رومینا فجیع و غیرانسانیه و آزادی زن هم اشتباهِ عجیب و غیرقابل باور.
  • Ali IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    واقعا اگر همین ماجرا برعکس اتفاق می افتاد همین حرف هارا میزدید ؟؟ نه ، چون مرد ها همیشه باید آدم بده باشند و زن ها آدم خوبه
  • حسامی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    منم شوهرم خیلی اذیتم میکرد. کتکم میزن باره ها بهم خیانت کرد. همیشه به فکر انتقام بودم. ولی هر بار فقط پیش خودمیگفتم خدایا خودت انتقاممو بگیر. تا اینکه بیماری قلبی گرفت بعدش سکته ی مغزی کرد. فوت شد. درواقع این خانم باید بخدا واگذار میکرد. خدا انتقام گیرندی خوبی هست. منکه با چشم های خودم دیدم. ولی الان میگم کاش زنده بود
  • مهدی IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 1
    اول زنها فرشته هستند دوم ارزش زن بالاتر از مرد هست چون خداوند گفته از دامن زن مرد به معراج میرود و بهشت زیر پای مادران هست .مردی که دست رو زن بلند کنه مرد نبست چه برسه به خیانت بخاد کنه .اقایایونی که ارزش و بزرگی زنان را پایین بیاورند بیخود میکنند ازدواج میکنند .خیلی هم دم خانمش گرم که کشتش دولت هم نباید یک ساعت هم بازداشتش میکرد .خانم محترم ایوال عذاب وجدان هم نداشته باش درود به شرفت
  • ززززز IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 0
    مگه میشه یک زن شوهر مرده ی خود را به تنهایی حمل کند به پشت بام امکان نداره
  • سپهر IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 0
    ولی خودمونیم خانم هرکولیه برا خودش! چجوری جنازه رو برده بود پشت بام
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 1
    دستش درد نکنه آدم کثیف هیچوقت درست نمیشه لعنت تو روحش آفرین به اون دخترا و اون قاضی عادل
  • فکری IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 1
    بعنوان ی دانشجوی حقوق خوشحالم قوانین خوبی در کشور اجرا میشه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    اگه با دختراش همدست نبود چطوری تنهایی جسد یه مرد نیم جونه تا پشت بوم برده سیمانم تنها برده
  • سحر IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 2
    دمش گرم ب این میگن یه زن تمام عیار مرد هرزه باید ب درک واصل شه
  • سحر IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 3
    بعضی مرد ها هیولایی بیش نیستند فقط از مرد بودن نر بودن را ب ارث بردندقطعا اگه زن طلاق میخاست مرد طلاق نمی‌داد و الان قانون برای طلاق زن ها اینقدر سخت میگیره ک زن منصرف شه و بسوزه و بسازه کار ب جایی رسیده ک مرد و کشته دمشم گرم.. با این قانون و مملکت بی درو پیکر ما
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 2
    کسی میدونه کدوم شهرن؟ میتونم باهاش ازدواج کنم البته شرکت شوهرش اگه سرجاش باشه
  • شاکی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    دستت درد نکنه خدا خیرت بده کاشکی اول قطعه قطعه اش میکردی بعد اسید میریختی روش وقتی خوب ذوب شدمیریختیش توی دستشویی. مرتیکه پدر سوخته رو
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    نه مردش دیگه مرده و نه زنش، این دور و زمانه اگر خیانت نکنند باید شاخ درآورد
  • ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    این زن باید از طریق محاکم قضایی عمل میکرد نه خودسرانه جنایت کند. این روزها انگیزه های قتل بقدری مشکوک اند که ممکن است انگیزه سیاسی داشته باشد.چرا مدعی العموم این زن را مجازات نمیکند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس