سعید محمد

سعید محمد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بازوی توانمند همه دولت‌ها است. با وجود تحریم‌ها توانسته ایم جای شرکت‌های بزرگ خارجی را در کشور پر کنیم و برگ زرینی را در اوج تحریم‌ها به ثبت برسانیم.

به گزارش مشرق، سعید محمد صبح امروز در نشست با استاندار گلستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای عقد قرارداد همکاری در استانداری گلستان اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بازوی توانمند همه دولت‌ها بوده و خواهد بود

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌ها قرارگاه سازندگی خاتم توانسته جای شرکت‌های بزرگ خارجی را در کشور پر کند و برگ زرینی را در اوج تحریم‌ها به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: خودکفایی در بنزین اتفاق بزرگی بود که قرارگاه ورود کرد و در بحث گازوییل، گاز شیرین و تامین آب مورد نیاز کشور که بیش از ۵۰ درصد سدها توسط قرارگاه اجرایی شده و ۲۹۰ کیلومتر مترو، ۴ هزار کیلومتر راه آهن و ۹۰۰ کیلومتر آزادراه و نقش‌آفرینی در تولید فولاد در کشور بخشی از اقدامات قرارگاه در طول فعالیتش بوده است.محمد گفت: تمامی پروژه‌های قرارگاه در این وضعیت کشور هم فعال است هرچند سرعت کم است اما اجازه ندادیم چراغ پروژه خاموش شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی با قرارگاه در حال همکاری هستند و غریب ۵ هزار پیمانکار با قرارگاه در حال فعالیت هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: استفاده از پیمانکار و نیروی بومی براساس توانمندی‌ها جز اولویت‌های ما هستند.

محمد بیان کرد: در استان گلستان سوابق فعالیت قرارگاه به پروژه‌های راه آهن گرگان به اینچه‌برون و سد نرماب باز می‌گردد و قرارگاه مسوولیت تامین مالی خود را در این پروژه انجام داد اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که تکمیل پروژه با چالش برخورد کرد.

وی‌گفت: قرارگاه هنوز نتوانسته طلب‌های خودش را در این‌پروژه از دولت دریافت کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: باید دنبال راهکار برای تکمیل پروژه‌ها باشیم و تفاهمنامه‌ها فقط روی کاغذ نباشد و عملیاتی شود.

* در صورت پرداخت 40 هزار میلیارد تومان طلب قرارگاه از دولت ما می‌توانیم به همین‌میزان سرمایه‌گذاری کنیم

محمد گفت: پروژه‌های آب و فاضلاب و راه در استان گلستان اعتبارات عمرانی ندارد و مشابه آن در کشور هم داریم و در نشستی که با کمیسیون‌های مجلس گذاشتیم پیشنهاداتی را به مجلس دادیم و استقبال کردند که این پیشنهادها در حال تبدیل شدن به یک مدل مشخص است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) متذکر شد: ما ۴۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم و اگر دولت این مطالبات را پرداخت کند می‌توانیم ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر را نیز سرمایه‌گذاری کنیم و پروژه اجرایی کنیم

محمد گفت: به دنبال این هستیم در غالب پذیره نویسی پروژه‌هایی که سود خوب دارد از طریق فرابورس سرمایه‌گذاری مردم را هم جذب کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • بسیجی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    4 2
    قرار گاه خاتم با رزمندگان دفاع مقدس شروع شد پس چرا فکر کار ومعیشت رزمندگان نیست اقلا از رزمندگان بیکار استفاده کنید
  • سهراب کهریزی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    7 0
    سلام من کسی هستم از اول سال ۵۸ در سپاه وجهاد بودم وتا سال ۹۶ برای قرارگاه فعالیت داشتم روی خط اب گاوشان کرمانشاه وبعد روی خط گاز قلاچه به عراق وبعد روی خط بیستون به کردستان الان سه ساله بیکار بدونه درامد فکری بحال منو امثال من بکنید از لطف شما خیلی سپاسگذارم
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      3 0
      یعنی بعداز۴۰سال هنوز بازنشست نشدی که بیکاری!؟
  • madman IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    4 3
    این آدم شبیه اون رزمنده ترکه ای های قدیمی نه از این مدیر (مفتخور)شکم گنده های امروزی
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    3 1
    واقعا خیلی بزرگوارید خدا اجرتون بده ما شرمنده شماها هستیم خداوند قرارگاه خاتم وامثال شمارا عاقبت به خیر کناد .
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    3 1
    قرارگاه خاتم الانبیا خوشبختانه مشکل بزرگ کشور در اجرای طرح های بزرگ عمرانی را حل کرد امیدوارم یک قرارگاه در همین قواره و به منظور حل گره ها و گلوگاهای پیش روی کشور در زمینه فن آوری تشکیل شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس