کد خبر 1093765
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
قیمت تخم‌مرغ در بازار همچنان بالاست

ستاد تنظیم بازار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قیمت عرضه هر شانه تخم مرغ کمتر از ۲۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص قیمت تخم مرغ و مجموع تدابیر صورت گرفته در بازار این کالا اعلام کرد: مجموع اقدامات صورت گرفته در کنترل صادرات تخم مرغ که به واسطه نرخ ارز روند شتابانی به خود گرفته بود و همچنین تامین نهاده مرغداران مرغ تخم گذار از طریق تشکل‌های مربوطه، حذف واسطه‌ها صورت گرفته و این تدابیر سبب شده تا قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری که از سوی ستاد تنظیم بازار ۱۱ هزار تومان تعیین شده بود به ۹۵۰۰ تومان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

پیش از این هر کیلوگرم تخم مرغ با قیمت بالاتر از ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شد که هم اکنون به زیر قیمت ۹۵۰۰ تومان درب مرغداری رسیده و تمام شبکه‌های توزیع از جمله میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف خرده فروش مکلف هستند نسبت به رعایت قیمت فروش هر کیلوگرم تخم مرغ در مبادی عرضه به نرخ ۱۱ هزار تومان اقدام کنند.

بر این اساس قیمت هر شانه تخم مرغ با توجه به وزن آن (۱.۷ تا ۱.۸ دهم کیلوگرم) کمتر از ۲۰ هزار تومان خواهد بود. ضمن اینکه تمام حوزه‌های نظارتی در صورت مشاهده عدم رعایت قیمت مصوب مکلف به برخورد جدی با شبکه عرضه کننده این کالا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 0
    مردم رو احمق فرض کردن احمق ها.13 هزارو کردن 30 هزار حالا آوردن 20 تومن مردمم که....
  • DE ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 1
    بزودی آرزوی همین قیمت رو خواهیم کرد اکنون بهترین روزامون هست باید قدر این روزا رو بدونیم و شکرگزار باشیم قیمتا آنقدر افزایش پیدا خواهد کرد که اصلا فکر خرید مرغ و تخم مرغ رو نخواهیم کرد.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    مردم احمق فرض کردن.تخم مرغ شانه 30بوده کردن20تومن فکر میکنند خیلی ارزان کردن.قبلا شانه ای 13تومن بود.
  • مهدی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 0
    من که بیچاره شدم سویا رو کیلو 9000تومن ذرت 3200تومن لیزین میتونین کیلو 100000تومن قیمت دون مرغ تخمگذار کیلو 5500تومن تموم میشه هر تخم فقط 600 تومن هزینه دون داره با هزینه ها دیگرش حدود900 تومن برای من تولید کننده تموم میشه تا الانم صد و بیست میلیون تومن بدهی بالا آوردم فقط برای دون. تولید کننده یعنی بدبخت جامعه. شمایی که اعتراض دارید به قیمت تخم مرغ ببینید چرا گرون شده با این وضع اکثر مرغدارها ضرر دارن ضرر هنگفتی میدن دوره مرغ تخم گذار 2تا3 ساله زحمتی که کشیدیم تا به تولید افتادن گفتنی نیست. که الان بفرستیم کشتار. فقط اگر مرغدارها جمع کنن طولی نمی‌کشه که مرغ و تخم مرغ چینی یا برزیلی هم می‌بینید.
  • مرتضی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 0
    دیروز جعبه 20 عددی شو حریدم 19950 تومان یعنی یه چیزی در حد دانه ای 1000 تومان معادل ده هزار ریال خوبه چهارتا صفر و که بردارن میشه دونه ای یه تومن علی برکت الله یا ابوالبرکات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس