جشن خانه سینما

یکی از این رسانه‌ها یک کانال تلگرامی است که ادمین آن چندین رسانه را برای خدمتگزاری به خانه سینما هماهنگ کرده و جلساتی را میان رسانه‌ها و مسئولان خانه سینما ترتیب داده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مسئولان خانه سینما به تازگی برخی رسانه‌های غیر رسمی نه چندان خوشنام در فضای مجازی را برای پیشبرد برنامه‌های خود به خدمت گرفته‌اند و وعده‌های جذابی هم به آنان داده‌اند. یکی از این رسانه‌ها یک کانال تلگرامی سینمایی است که ادمین آن چندین رسانه را برای خدمتگزاری به خانه سینما هماهنگ کرده و جلساتی را میان رسانه‌ها و مسئولان خانه سینما ترتیب داده است.

ضمن اینکه شنیده‌ شده است رسانه‌های چند مرکز فرهنگی و روابط عمومی به این فرد پیشنهاد داده شده تا از آنان به عنوان پوششی غیررسمی استفاده کند تا وضعیت بحرانی خانه سینما طی ماه‌های اخیر را در رسانه‌های مجازی و رسمی کنترل کند.

درباره اساسنامه جدید خانه سینما و طراحی آینده این نهاد صنفی بیشتر بخوانید:

«خانه سینما» ذیل وزارت کار به فرزندی نامشروع تبدیل خواهد شد

خانه سینما در مسیر فروپاشی؟!

بحران بزرگ خانه سینما با اساسنامه جدید/ دریافت بودجه از ارشاد و ثبت در وزارت کار؟! +سند

پیش از این در گزارش‌هایی که در مشرق منتشر شد به موضوع تغییر اساسنامه خانه سینما و تصویب آن اشاره شد. مصوب کردن اساسنامه‌ای که چالشی بزرگ برای مدیران خانه سینما خواهد بود. از سوی دیگر مسئولان خانه سینما در حال رایزنی و طراحی چند گزینه برای مدیرعاملی خانه سینما هستند که همچنان وضعیت کنونی خانه سینما با هدایت مدیران فعلی حفظ شود.

به همین دلایل خانه سینما در چند ماه آینده با چالش‌های بزرگی همچون تصویب اساسنامه جدید، مخالفت اعضا برای ثبت صنوف در وزارت کار و انتخاب مدیرعامل جدید مواجه خواهد بود. این چالش‌ها  به تدریج به جدل‌های صنفی بزرگی تبدیل خواهد شد.

برخی منابع از میان اهالی سینما خبر از یک بحران درون صنفی می‌دهند و اذعان دارند مدیران فعلی نمی‌توانند این وضعیت ناپایدار یعنی زیرمجموعه وزارت ارشاد بودن و بهره‌بری ناچیز از مزایای وزارت کار را تحمل کنند و از طرفی مسئولان خانه سینما اصرار به موضوعی دارند که در مسیر رضایت اکثریت اعضایشان نیست.

دومین چالشی که به بحران بزرگتر خانه سینما تبدیل می‌شود، قرار گرفتن خانه سینما ذیل وزارت کار با تصویب اساسنامه جدید است و انتخاب مدیرعامل به گسترش دامنه این بحران منجر خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها، مسوولان فعلی خانه سینما از حلقه اطرافیانشان چند نفری را برگزیده و سپس از انتخاب آنان برای مدیرعاملی منصرف شده‌اند. به هر حال صاحب‌ قدرت‌های فعلی در خانمه سینما نمی‌تواند از انتخاب یکی از فرزندان معنوی‌اش در مقام مدیرعاملی چشم‌پوشی کند و ابقاء این مدیران از دیگر بحران‌هایی است که نیاز به راهگشایی رسانه‌ای دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 3
    آرزوم اینه این خانه فساد افراد شستشوی مغزی غربزده منحل بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس