تفنگدار دریایی آمریکا

استاندار جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن از ابتلای شمار نامشخصی از تفنگداران دریایی آمریکا در این منطقه و پنهانکاری آمریکایی‌ها نسبت به عدم اعلام جزئیات دقیق در این زمینه خبر داد.

به گزارش مشرق، ده‌ها تفنگدار دریایی آمریکا مستقر در دو پایگاه در جزیره «اوکیناوا» در جنوب ژاپن به  ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به نوشته روزنامه «شیکاگو تریبون» استاندار اوکیناوا روز شنبه در نشست خبری اعلام کرد که بیم آن را دارد به خاطر ابتلای نظامیان آمریکایی به کرونا، این ویروس در این جزیره شیوع یابد به همین دلیل خواستار توضیح  مناسبی از سوی ارتش آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید:

بایدن: تک‌تک روزها در حال پرداخت بهای بی‌کفایتی ترامپ هستیم

«دنی تاماکی» استاندار اوکیناوا گفته که ارتش آمریکا از افشای شمار دقیق مبتلایان به کرونا بین تفنگداران دریایی خود در اوکیناوا امتناع می‌ورزد، اما برخی منابع مطلع گفته اند که حدود ۶۰ پرسنل نظامی آمریکا در اوکیناوا به کرونا مبتلا شده اند.

تاماکی از بهت اهالی اوکیناوا در این زمینه خبر داد و گفت نسبت به اقدامات مناسب ارتش آمریکا در زمینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی به شدت شک دارد.

این مقام ژاپنی افزود که از دولت کشورش خواسته از مقامات ارتش آمریکا بخواهند جزئیات دقیق و شمار مبتلایان به کرونا بین تفنگداران دریایی خود را اعلام کنند.

تفنگداران دریایی آمریکا  در ژاپن بارها در اوکیناوا به دلیل اقدامات ناپسند دستگیر شده و ساکنان  این جزیره نیز خواستار خروج این نظامیان از منطقه هستند.  در یک مورد و در ژوئن ( تیر) ۲۰۱۶، ۶۵ هزار نفر از ساکنان این شهر در اعتراض به تعرض یک نظامی آمریکایی به یک زن ژاپنی تظاهراتی برپا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاوشگرفضایی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 1
    ان شاالله همشون بمیرند که دنیا را به لجن کشیدند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس