موجی از اخراج های گسترده از روزگذشته به دستور خریدار شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل به راه افتاده است و نگرانی هایی را میان خانواده بزرگ آلومینیوم به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، موجی از اخراج های گسترده از صبح امروز به دستور خریدار شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل به راه افتاده است و نگرانی هایی را میان خانواده  بزرگ آلومینیوم به وجود آورده است.
 
روز گذشته خریدار شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل 230 نفر از کارگران بخش خدمات که سابقه بیش از 15 سال داشتند را از این شرکت بزرگ تولید آلومینیوم، از کار اخراج کرد.

چندماه گذشته بود تجمعات متعددی در اعتراض به اخراج های دسته جمعی کارگران و عدم پرداخت مطالبات در مقابل استانداری هرمزگان و محل این کارخانه صورت گرفته است و مسئولان در جمع این تجمعات وعده های فراوانی دادند که هیچ کدام عملی نشد که باز روز گذشته اخراج 230 نفر از کارگران بخش خدمات این شرکت را شنیدیم.
 
کارگرانی که جوانی و عمر خود را در این شرکت صنعتی گذاشته اند اما هم اکنون پس از 15 الی 20 سال سابقه باید بدون هیچ دلیلی از محل کار اخراج شوند چه کسی پاسخگوی این بی عدالتی ها است؟
 
جاسم جادری استاندار هرمزگان طی مصاحبه ای با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از حل کامل مشکلات کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل خبر داده بود که حال باید از آقای استاندار پرسید کدام یک از مشکلات این کارگران را حل کرده اید ؟ چرا وعده سرخرمن می دهی جناب آقای جادری؟
 
یکی از کارگران اخراجی گفت:حدود 17 سال است که در این مجتمع صنعتی مشغول به کار هستم و جوانی و عمر خود را در این شرکت صنعتی گذاشته ام؛ اما هم اکنون پس از 17 سال بدون هیچ دلیلی از محل کار اخراج شده ام و نمیدانم در این سن چگونه می توانم شکم زن و بچه های خود را سیر کنم.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی مسئولین استان از جمله استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در خانه ملت درخواست می کنم نسبت به آینده 230 کارگر اخراجی و خانواده هایشان بی تفاوت نباشند و با قید فوریت به این بی عدالتی آشکار واکنش نشان دهند.
 
منبع: فرهنگ کده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس