کد خبر 705285
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای بردن به اندازه کافی موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آن طور که باید از آنها استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و در حالی نتیجه مساوی شد که هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم برای کسب مقام چهارمی تلاش می‌کنند نتیجه این مسابقه خیلی مهم بود که فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: گوشه چپ و راست تیم حریف نقطه قوت این تیم بود و ما به طور کامل از آنها شناخت داشتیم. برای بردن به اندازه کافی موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آن طور که باید از آنها استفاده کنیم. گلی هم که دریافت کردیم روی غفلت بود. هر چند معتقدم می‌توانستیم برنده زمین را ترک کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیمه دوم کاملا دفاعی بازی کرد، یادآور شد: طبیعی است وقتی یک گل در نیمه اول به ثمر رسانده بودیم در نیمه دوم با بازی دفاعی از تک گل خود دفاع کنیم. ضمن اینکه حریف هم یک گل عقب بود و قاعدتا باید جلو می‌کشید تا بازی خانگی را نبازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس