کد خبر 705524
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
فراز کمالوند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از صبح امروز حرف‌هایی درآوردند که گسترش فولاد می‌خواهد به تراکتورسازی وا بدهد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت:نوروز را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پر برکتی باشد. بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و هر دو تیم برای برد آمده بودند. تراکتور به دنبال کم کردن فاصله با صدر جدول بود. یادمان باشد قلعه‌نویی با تراکتورسازی کار بزرگی کرده و ان شالله قلعه نویی هر چه سریعتر قراردادش را با این تیم تمدید کند.

 کمالوند ادامه داد: من صحنه گل تراکتورسازی را به صورت دقیق ندیدم اما بازیکنانم می‌گفتند که گل شریفی خطا بوده و او اکرامی را شارژ کرده است.

وی تأکید کرد: در هر صورت گسترش دیگر تیم سال‌های گذشته نیست که دغدغه سقوط داشته باشد و زحمات مدیران باشگاه هم جواب داده است. فکر می‌کنم ما در یکی، دو بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های قوی مثل پرسپولیس باختیم که این نشان از قدرت گسترش فولاد است به همین خاطر با مشورتی که با مدیران باشگاه کردیم، جوانها را به زمین فرستادیم و دیدید که ملکی چقدر مسلط کار کرد و نوید یک دروازه‌بان آینده‌دار را داد.

کمالوند تأکید کرد: از طرفی سیدی یک بازیکن جوان است که او هم به زمین رفت و دیدید که ما مسعود ابراهیم‌زاده را در دفاع وسط به کار گرفتیم و سعی کردیم تیم را جوان به زمین بفرستیم تا در آینده این جوانان آبدیده شوند.

کمالوند در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: کلاً مسابقه خوبی بود و هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند و تعطیلی لیگ باعث چنین اتفاقی شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که تماشاگران علیه او شعار می‌دادند گفت: این مسائل مربوط به گذشته است. از امروز صبح این بحث را به راه انداختند که گسترش فولاد می‌خواهد وا بدهد یا مسائلی که از مد افتاده است. دنیا کجا است و ما کجا هستیم. نه تراکتورسازی به ما نیاز دارد و نه ما به آنها.

کمالوند تأکید کرد: قلعه‌نویی اطلاعات فنی خوبی دارد و رفیق من محسوب می‌شود، اما در بیرون از زمین نه داخل زمین. قبلاً هم گفته‌اند که تراکتورسازی به خاطر تساوی ما قهرمانی را از دست داد، در حالی که این تیم خودش با تساوی که مقابل نفت کسب کرد، قهرمانی را از دست داد. من تابه‌حال این حرف را نزده بودم، ولی اگر تراکتور به پیکان که در ته جدول بود، نمی‌باخت، ما استرسی نداشتیم. قلعه‌نویی را می‌شناسم، او انسان باشرفی است، ولی او هم دوست ندارد مقابل تیمش باقدرت ظاهر نشوند.

سرمربی گسترش فولاد افزود: ما یک بازی مقابل استقلال داریم که نتیجه‌اش را نمی‌دانم، ولی اینکه شعار بدهند ضدفوتبال برای من عادی است، منِ کمالوند بارسلونا را دوست دارم، ولی وقتی تیم موردعلاقه‌ام می‌بازد، عصبانی می‌شوم. مردم تبریز به من لطف دارند و گاهی اوقات من را تشویق هم می‌کنند، اما بازهم دمِ آنها گرم که به ضدفوتبال قناعت می‌کنند. من اگر هزار بار هم شیرین فراز را به لیگ برتر می‌آوردم، بازهم کمالوندی که امروز هستم، نمی‌شدم. قبول دارم تراکتورسازی به گردن من حق دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس