نقشه حماه

به گفته منابع میدانی شدت حملات به حدی بود که نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه مجبور شدند از بخش های شمالی و مرکزی شهرک عقب نشینی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حماه حاکیست، عناصر تروریستی از صبح امروز با حملات سنگین موشکی و خمپاره ای مواضع نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت را در شهرک معردس هدف قرار می دهند.

یک منبع میدانی در  شمال استان حماه در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: شدت حملات به حدی بود که نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه مجبور شدند از بخش های شمالی و مرکزی شهرک عقب نشینی کنند.

وی با بیان این که حملات تروریست ها از جنوب شهرهای صوران و طبیه الامام انجام می شود، گفت:  نیروهای سوری و مقاومت به جنوب شهرک معردس منتقل شدند. این منبع میدانی افزود: در حال حاضر، بخش شمالی و مرکزی این شهرک خالی از نیروهای دو طرف است و توپخانه جبهه مقاومت هم در واکنش به حملات موشکی، مواضع تروریست ها را در حومه شهرک معردس هدف قرار می دهد.

برای مشاهده اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید

وی تصریح کرد: نیروهای سوری و مقاومت در محور شهر حلفایا توانستند مواضع خود را در شهرک ترابیع تثبیت کنند. این منبع میدانی افزود: تاکنون عملیات نیروهای متحد برای پاکسازی شهرک و ارتفاع بطیش در جنوب شهر حلفایا صورت نگرفته است.

این منبع میدانی در خصوص آخرین تحولات میدانی در شهر حلفایا هم گفت: نیروهای جبهه مقاومت همچنان در ورودی های غربی این شهر با تروریست ها درگیر هستند.

برای مشاهده اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک ترک IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    1 0
    ببینید چقدر رقه اهمیت داره برای عملیات ایذایی در شمال حما دارن تروریستهای آمریکایی خودکشی می کنند
  • ا IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    1 0
    من واقعا نمیفهمم این چه جکر جنگیدنیه خدا را شکر تروریستها نیروی هوایی ندارن,یعنی یه نفر کاربلد نیست که بفهمه موشک باران و خمپاره باران نقل و انتقال میخواد جایگاه میخواد و زمان بر هست یعنی اینها هواپیمای شناسایی ندارن که اینها را شناسایی کنن و نیروی هوایی انها را نابود کند و پهپاد شناسایی مسلح که مداومت پروازی طولانی دارد و بی سروصدا هم هست که بهتر اگر با خمپاره با برد هشت کیلومتر هم باشد میتوان توپ خانه با گلوله هدایت لیزری انها را بزند و از همه مهمتر سوریه ارتش با نیروی هوایی دارد و تجهیزات سنگین که توسط مقاومت و هم پیمانها هم پشتیبانی میشود در کنار روستا به روستا به سمت شمال رفتن باید تروریستها را از مورک کفرزیتا و لطمانه به شکل سنگین بمباران کرد و شهرهای جنوبی ادلب,باید هر روستایی را که ازاد میکنند مواضع مستحکم درست کنن که بعدا حمله کردن با نیروهای کم هم توان مقاومت داشته باشد تا نیروهای کمکی برسن و روسیه بجای کمک به نیروی زمینی سوریه باید با تمام قوا از هوا حمله کند وارتش سوریه روی زمین کار را تمام کند در غیر این صورت باز هم جنگ فرسایشی میشه و هزینه و تلفات بیشتر,روسیه باید به یقین برسه که جبهه مقابل به هیچ صراطی مستقیم نیست و همیشه به دنبال زیاده خواهی بیشتر هست و وقتی یقین پیدا کرد مردانه کار درست را انجام دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس