محمد شریعتمداری  نمایه

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: یکی از دلایل حضور ما در عرصه انتخابات این است که جبران مافات کنیم و اشتباه گذشته را تکرار نکنیم.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش فرهنگیان که در هتل ارم برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط خاص و خطیری هستیم، گفت: در پایان دولت اصلاحات اشتباه استراتژیکی بوجود آمد و حاصلش آمدن دولت‌های نهم و دهم بود و البته ما کوچکترین خدشه‌ای به آرای مردم در آن سال وارد نمی‌کنیم.

وی افزود: آن دوره درس‌های زیادی به ما آموخت و یکی از دلایل حضور ما در این عرصه این است که جبران مافات کنیم و اشتباه گذشته را تکرار نکنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی ادامه داد: در دولت احمدی نژاد عزت ملت ایران تبدیل به ذلت شد. تجار مجبور بودند پول‌های خود را در جوراب‌هایشان بگذارند و به خارج ببرند و این وضعیت ما بود. دانشجویان ما را در خارج از کشور اخراج می‌کردند. بحران بزرگی از اشتغال بوجود آمد و کشور دچار فروپاشی اعلام نشده قرار گرفت و در همه زمینه ها در حصر قرار گرفتیم به هر حال فروپاشی که فقط در جنگ نیست. 

شریعتمداری با انتقاد از وضعیت بد دانشجویان و دانشگاه در دولت قبل گفت: کشور در شرایط طبیعی به سر نمی‌برد.

وی اضافه کرد: سال 92 پیش آمد، خدا رحمت کند آقای هاشمی نمی‌دانم چرا وارد عرصه شدند، با آقای روحانی صحبت کردم ایشان گفت آقای هاشمی و آقای ناطق گفتند حتما وارد عرصه شوید. بعد خود آقای هاشمی آمد، ما هنوز هم نفهمیدیم آقای هاشمی برای چه آمد؟ اما تدییر این شد آقای روحانی بیاید و بماند. هرچند آقای هاشمی ردصلاحیت شد اما دکتر روحانی ماند و نامزد همه اصلاح طلبان در سراسر کشور شد.

وی گفت: اگر سال 92 مردم آن تصمیم را نمی‌گرفتند سرنوشت محتوم ما فنا بود. امروز آرامش و ثبات را در بازار و فعالیت‌های سیاسی را می‌بینیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    13 0
    شما که همه اشتباهات دولت خودتون رو میندازین گردن دولت های قبلی. خودتی
  • مهدی س IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    4 3
    مشرق= روحانی پیوندتان مبارک
  • مهدی س IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    6 2
    اصولگرا =اصلاح طلب پیوندتان مبارک
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    9 0
    راست میگه بازار آنقدر آرامش داره از جلو ی مغازه‌ها رد میشی همه مشغول موبایل بازی اند
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    5 0
    خوبه خودشونم میدونن اشتباه کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس