کد خبر 715498
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال از این بابت که آبی‌پوشان شرمنده هواداران‌شان نشده‌اند، خدا را شاکر است.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک استقلال ایران و الاهلی امارات، اظهار داشت: خدا را خیلی شکر می‌کنم که امروز شرایطی پیش آمد و شرمنده هواداران نشدیم. دست تک تک هواداران را به نمایندگی از بازیکنان، مسئولان باشگاه و کادر فنی می‌بوسم. آنها زیر باران یک لحظه از تشویق تیم عقب‌نشینی نکردند. بازیکنان ما مصاحبه کردند و خودم هم گفتم که یار دروازدهم ما این هواداران هستند. تشویق آنها به ما انگیزه می‌داد که پشت به پشت روی دروازه الاهلی باشیم و بازی خوبی انجام دهیم. از بچه‌ها خیلی راضی هستم. خیلی سخت است هر چهار روز بازی کنیم که هم برای داشتن رتبه خوب در لیگ بجنگیم و هم بجنگیم که در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و بازیکنان ما عملکرد خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: کسب امتیاز در این بازی به ما کمک کرد که شرایط‌مان را در جدول حفظ کنیم و این را مدیون هواداران هستیم. ما سال گذشته مقابل همین الاهلی با تیم نفت در لحظات آخر بازی گل دریافت کردیم و شکست خوردیم. معتقدم در نیمه اول هم روی خطایی که بازیکن الاهلی روی کاوه رضایی انجام داد، می‌توانستیم به گل برسیم که این‌طور نشد. همچنین معتقدم اگر خطایی صورت گرفته بود، بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و آنها جانانه بازی کردند. با اینکه اورتون پشت محوطه جریمه فقط دفع توپ می‌کرد، اما با فشاری که روی دروازه الاهلی آوریم می‌توانستیم به گل برسیم. با این حال بازهم صعود ما به مرحله بعدی به هفته آخر کشیده شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: وقتی وارد استادیوم شدم ترجیحم این بود تا با خسرو حیدری و سیدمهدی رحمتی از داخل زمین عبور کنیم تا متوجه حال هواداران در این شرایط جوی و بارانی شویم. از این تعداد هواداران ما فکر نمی‌کنم 10 نفر هم با خود چتر آورده بودند.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که خسرو نبود با مهدی رحمتی از زمین مسابقه عبور کردیم و متوجه احساس هواداران‌مان شدیم. مسئله‌ای که ما را در نیمه دوم برگردانند بحث مسائل فنی و تاکتیکی نبود و بزرگ‌ترهای تیم فقط به دنبال این بودند هواداران با ناراحتی ورزشگاه را ترک نکنند.

سرمربی استقلال در خصوص رکوردشکنی این تیم برای حضور بیشترین تعداد تماشاگر در این فصل لیگ قهرمانان آسیا گفت: 76 هزار نفر روی صندلی‌ها نشسته بودند و من فکر می‌کنم اگر شرایطی که وجود داشت و تماشاگران فشرده نشسته بودند را محاسبه کنیم حدود 86، 90 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس