کد خبر 716876
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴
سیل

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش باران و تگرگ طی روز جمعه خسارت های را به نقاط روستایی در شهرستان های خدابنده و ماهنشان وارد کرد.

به گزارش مشرق، صفی الله کرامتی با بیان اینکه مردم هشدار وقوع سیل و بارش تگرگ را همچنان جدی بگیرند، افزود: طبق اعلام قبلی  بارش شدید که منجر به جاری شدن سیل شود امروز(شنبه) در استان ادامه می یابد.

وی افزود: بارش تگرگ در ماهنشان  وخدابنده خسارتی زیادی را به چند روستا وارد کرده است و  گروههای امدادی درمنطقه حاضر شدند وآمار خسارت در ساعات آینده اعلام خواهدشد .

کرامتی با بیان اینکه بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان زنجان بارشها تا دو روز آینده ادامه دارد، افزود: به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی مقاطع از محور فرعی برون‌قشلاق و محور روستایی خائینک (حوزه استحفاظی شهرستان ماهنشان)؛  عملیات راهداری با تلاش راهداران درحال اجرا است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: طی روز جمعه با بارش باران و جاری شدن سیل، در روستاهای گل تپه و زاغه‌لو از توابع بخش بزینه رود و نیز روستاهای گوگجه ییلاق و کسیک از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده، خساراتی به مردم و کشاورزان منطقه وارد شده است و  انجام عملیات امداد و خدمات رسانی به خسارت دیدگان با دستور صریح استاندار زنجان و حضور فرماندار خدابنده و عوامل امداد و بحران در منطقه ادامه دارد.

 همچنین بنا به اعلام استانداری زنجان، به دستور استاندار زنجان در پی وقوع حادثه سیل در برخی از روستاهای شهرستان خدابنده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیز مدیرکل بحران استانداری امروز(شنبه) در شهرستان خدابنده حضور خواهند داشت.

به دستور درویش امیری جلسه ستاد بحران با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری صبح روز شنبه در شهرستان خدابنده تشکیل خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس