کد خبر 717586
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
سعداوی

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان برای فصل آینده با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده است، اما اگر سعداوی اطلاعاتی از این مسئله دارند به ما بگویند.

به گزارش مشرق، محمدرضا شریف در واکنش به انتقادات نعیم سعداوی از مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: من نمی‌دانم سعداوی از مذاکره با کدام گزینه‌های هیئت مدیره اطلاع دارد که ما از آن بی‌اطلاع هستیم. هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان برای فصل آینده با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده است، اما اگر ایشان اطلاعاتی از این مسئله دارد به ما بگوید!

وی تصریح کرد: اصول حرفه‌ای‌گری و اخلاقی می‌گوید اگر نسبت به عملکرد مدیریتی باشگاه انتقاداتی وجود دارد از طریق رسانه‌ها این کار صورت نگیرد. سرمربی تیم فوتبال ما زیرمجموعه مدیرعامل فعالیت می‌کند و مدیرعامل نیز زیر نظر مجموعه هیئت مدیره قرار دارد و نباید برای مطرح کردن انتقادات خود به دو رده بالاتر از جایگاه‌مان، از طریق رسانه‌ها اظهارنظر کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: رفتار سعداوی نشان داد ایشان نیاز به تجارب حرفه‌ای‌ بیشتر در مطرح کردن مطالب خود به مجموعه مدیریتی باشگاه دارد. برابر اصول ایشان می‌توانست مطالب خود را در چهارچوب اصول حرفه‌ای به ما منتقل کند و قطع به یقین برای آنها توضیحاتی وجود داشت و هر دو طرف نیز امکان قانع کردن یکدیگر را داشتند. هیچ تضادی در این موضوع وجود نداشت و در راستای سازمان مدیریتی باشگاه نیز همه چیز صورت گرفته بود.

شریف خاطر نشان کرد: من سوءتفاهم ایجاد شده برای سعداوی را از سمت مجموعه مدیریتی باشگاه نمی‌بینم و اگر برای کادرفنی به عنوان زیرمجموعه مدیریتی باشگاه سوءتفاهماتی ایجاد شده، قابل طرح در ستاد مدیریتی باشگاه بوده است. این مسئله از ابتدایی‌ترین اصول کار است. ما نسبت به تجزیه و تحلیل‌های مدیریتی باشگاه کاملاً مطمئن هستیم و برای ما هیچ چیزی مشکوک و شبهه‌دار نیست. اما باز هم اگر مسئله‌ای از سوی سرمربی ما وجود داشت قابل کالبدشکافی در باشگاه و  قابل حل نیز بود.

وی تصریح کرد: اینکه مسائل خود را در فضای سوم و افکار عمومی به صورت گنگ مطرح کنیم نتیجه‌ای جز تشویش اذهان عمومی ندارد و مسئله‌ای شفاف و واضح دیده نمی‌شود. من مسئول فقر معلومات دوستان نیستم و اینکه ابتدایی‌ترین مسائل مورد استفاده در متون علمی به دلیل فقر آگاهی مورد تمیز قرار نمی‌گیرد مشکل ما نیست. گلایه در سازمان باشگاه فولاد جایگاهی دارد و جای انتقاد نسبت به عملکرد مدیریتی در خود سازمان است. ما راه‌ها را برای انتقاد در مجموعه خودمان نبستیم و بارها نیز این اتفاق افتاده است که با تدبیر مدیریتی از آن عبور کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: این رفتار این بار وجه غیرحرفه‌ای پیدا کرده است و همه ارکان باشگاه فولاد خوزستان باید در شأن این باشگاه رفتار داشته باشند. خواسته ما ابتدا از مدیران این باشگاه و سپس کسانی که از مجموعه باشگاه فولاد ارتزاق می‌کنند این است که در شأن این باشگاه رفتار کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس