کد خبر 718724
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
شبکه

مجموعه تلویزیونی «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌الله یکی از گزینه‌های قطعی سیما برای ماه رمضان امسال است.

به گزارش مشرق،‌ از آنجایی که مضمون کلی این اثر به فضای موجود در ماه مبارک رمضان تناسب بسیاری دارد و از طرفی هم «پایتخت 5» به پخش رمضان نخواهد رسید، مسئولان سیما بر آن شدند تا این سریال را در این باکس مناسبتی به پخش برسانند.

تصویربرداری «لبخند رخساره» اواخر سال گذشته در بندر انزلی به پایان رسید و گروه این روزها انجام آخرین مراحل فنی پروژه را در دست دارند.

فرزین قره گزلو ساخت موسیقی سریال را به عهده دارد.

تصویربرداری سریال پیش از این در لوکیشنهایی متنوع در مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و تهران و ... انجام شده بود. این سریال در 30 قسمت تولید می شود و از شبکه یک پخش خواهد شد.

کامبیز دیرباز (در نقش خلیل)، بهناز جعفری (آتنه)،بهزاد فراهانی(پدر آتنه)،مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا(برادر آتنه)، مجید واشقانی(سهراب برادر خلیل)، حمیدرضا هدایتی (پدر رخساره)، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری(ستاره)و (با حضور) پریوش نظریه(رخساره)، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی (اسماعیل) گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

«لبخند رخساره» ملودرامی اجتماعی است و در خلاصه قصه آن آمده: هیچگاه دوری،دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود،به همدلی می‌رسند.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری:بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح لباس و صحنه: محمد صادقی،آهنگساز: آرمان موسی پور، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی،صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر:امیر شیبان خاقانی، گروه کارگردانی:امیر حسین کهکشان،مجیدمافی، سالار مرضیه،دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی، عکاس:محمد دارایی و مشاور رسانه ای:هادی اعتمادی مجد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • افسانه IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    0 0
    امسال قرار است سریالهای تکراری در ماه رمضان ببینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس