کد خبر 719395
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
جدیدترین تصاویر از حادثه انفجار معدن زغال سنگ

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جان باختن ۳۵ معدنکار در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر چهارشنبه انفجار در عمق 1200 متری معدن زغال سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان موجب حبس تعدادی از معدنکاران شد. دلیل انفجار خاموش شدن یکی از لوکوموتیوها و تلاش برای روشن کردن آن با شیوه باطری به باطری بوده است. اما به دلیل انباشت گاز متان، جرقه باعث انفجار شده و تعدادی از معدنکاران را حبس می کند.

بر اساس اعلام خبرآنلاین، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جان باختن 35 معدنکار در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.

پیشتر رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان خبر داده بود، 21 جنازه از معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خارج شد.

رمضان بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی تسنیم، در رابطه با آخرین اخبار مصدومان معدن ذغال‌سنگ آزادشهر، اظهار داشت: این حادثه تاکنون ٦٩ مصدوم داشته و لحظات گذشته ٢١ جنازه از معدن خارج شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به اینکه گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد 21 جنازه پیداشده در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر مطرح است، گفت: هنوز وزیر کار و صنعت در محل حادثه حاضر نشده‌اند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 600 متر از معدن پاکسازی شده و در حال حفر معدن تا 1500 متر هستند، گفت: هنوز وزیر صنعت و وزیر کار در محل حادثه حاضر نشده‌اند. البته براساس اخبار گفته می‌شود که آنها تا نیم ساعت دیگر به محل حادثه می‌رسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا میدونه باز میخوان واسه در رفتن از زیر بار مسئولیت جون اینهمه کارگر ، برن همه اینا رو گردن کی بندازن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس