کد خبر 719672
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
اکبر میثاقیان

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: همه چیز امروز شبیه یک رؤیا بود و فکر می‌کنم معجزه شده است.

به گزارش مشرق، دیدار 2 تیم سیاه‌جامگان و پرسپولیس در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که سیاه‌جامگان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت. 

اکبر میثاقیان در پایان این دیدار اظهارداشت: ما در سخت‌ترین موقعیت قرار داشتیم، باورم نمی‌شود همه چیز شبیه یک رویا است، همه چیز مثل یک معجزه است. تماشاچیان همه سنگ تمام گذاشتند. امروز همه متحد بودند و امام رضا هم ما را کمک کرد.

وی در ادامه افزود: دعای مردم و پدر و مادر بازیکنان و خدا امروز خیلی ما را کمک کرد. تماشاگران تیم سیاه‌جامگان در این مدت کنار ما بودند و خوشحالم که امروز نتیجه خوبی را کسب کردیم، بازیکنان ما قیامت به پا کردند.

سرمربی سیاه‌جامگان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: من تا به حال 5-6 تیم بالا آوردم، این 2 ماهی که در اینجا بودم عالی بود، دم  همه هواداران گرم، از همه تشکر می‌کنم، از دستیارانم، ماساژورهای تیم، کادر پزشکی و ... تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که باید چه کار کرد که سال آینده این مشکلاتی که تیم دارد، نداشته باشد، گفت: الان در شرایطی هستم که نمی‌دانم چه بگویم، فقط می‌توانم بگویم که خیلی خوشحالم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • kambiz US ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
    3 2
    شاید هم گاو بندی شده !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس