سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که هنوز هیچ اعلام رسمی مبنی بر توزیع سود سهام عدالت نداشته و مردم باید مراقب اخبار کذب برخی افراد سودجو و رسانه های فریب کار و کانال های مشکوک باشند.

به گزارش مشرق، سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را راجع به توزیع سود سهام عدالت اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: مردم مراقب اخبار کذب برخی افراد سودجو و رسانه های فریب کار و کانال های مشکوک باشید.

بنا به اخبار موثق دریافتی، گزارشات و خبرهای مشکوکی مبنی بر توزیع سود سهام عدالت شنیده و رد و بدل شده است.

بدین وسیله سازمان خصوصی سازی از طریق این کانال یعنی کانال رسمی اطلاع رسانی سهام عدالت و سایر مجاری اطلاع رسانی رسمی خود،   توزیع هرگونه سود سهام عدالت و هر نوع اخبار و اطلاعیه و وعده بی مورد در خصوص توزیع سود سهام عدالت را تکذیب می نماید و مفاد آن را کذب محض اعلام می دارد.

به اطلاع کلیه مشمولین سهام عدالت و سایر مردم عزیز کشور می رساند هیچ گونه توزیع سود انجام نشده و نمی شود و بدون اطلاع دقیق و اعلام رسمی از مجاری قانونی و رسانه های معتبر و فراگیر کشور  به هیچ عنوان  توزیع سود عدالت انجام نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: هرگونه خبر و اعلام مبنی بر توزیع سود سهام عدالت بی شک کلاهبرداری و دروغ محض است و حتما قصد اعلام کننده آن نیز سوء استفاده و شیادی و دسترسی به اطلاعات محرمانه مالی و پولی شماست.

سازمان خصوصی سازی ضمن تقاضا از مردم  شریف برای هوشیاری کامل در این زمینه، در این برهه زمانی حساس و به لحاظ اجتناب از هرگونه استفاده تبلیغاتی و سیاسی از طرح بزرگ و ملی سهام عدالت، درخواست می نماید اطلاعات سهام عدالت را فقط از طریق مبادی اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی و این کانال دنبال کنید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس