مناظره

دومین مناظره ریاست جمهوری درحالی برگزار شد که پایگاه اطلاع رسانی دولت با پول بیت المال به کمک حسن روحانی و اسحاق جهانگیری آمد تا به تخریب ۳ نامزد منتقد وضع موجود اقتصاد و معیشت مردم بپردازد.

به گزارش مشرق، تنور انتخابات 96 درحالی داغ شده که نامزدهای ریاست جمهوری در تکاپو هستند تا با سخنرانی ها و اعلام برنامه های خود برای دولت دوازدهم رأی مردم را جلب کنند.

یکی از برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری دوازدهم که فرصتی برای شش نامزد ریاست جمهوری است، مناظره های انتخاباتی است. دومین مناظره انتخاباتی عصر جمعه 15 اردیبهشت ماه درحالی برگزار شد که عملکرد دولت یازدهم در حوزه های مختلف مورد نقد نامزدهای ریاست جمهوری قرار گرفت.

اما نکته قابل تامل نقد عملکرد دولت یازدهم نیست بلکه بسیج همگانی پایگاه اطلاع رسانی دولت برای تخریب چند نامزد ریاست جمهوری است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سایت دولت در طول مناظر در تلاش برای تکذیب و البته تخریب کردن نامزدهای منتقد بود.

سوال اینجاست، آیا جهانگیری نقش خود را بعنوان کاندیدای پوششی به صورت کامل عمل نکرد که سایت دولت هم به کمک حسن روحانی آمد تا از پول بیت المال برای تبلیغ این دو نامزد ریاست جمهوری استفاده کند و به تخریب چند نامزد ریاست جمهوری بپردازد؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس