کد خبر 720399
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
رضا درویش

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: کار پرسپولیس در مسابقه آخر سالم و جوانمردانه نبود و ما در مقطعی این حرف را می‌زنیم که نتیجه دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان به کار ما نمی‌آید.

به گزارش مشرق، رضا درویش در خصوص بقای سایپا در لیگ برتر اظهار داشت: هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر بسیار پراسترس و پرهیجان بود و خوشبختانه با نتایجی که حاصل شد بقای سایپا در لیگ برتر تضمین شد. با وجود شکست صبای‌قم، تیم ما نیاز به پیروزی نداشت و در صورت شکست هم در لیگ برتر باقی می‌ماند اما دوست داشتیم خودمان به برتری دست پیدا کنیم. خدا را شکر به این پیروزی نیز دست یافتیم و با کسب جایگاه سیزدهم به کار خودمان در لیگ شانزدهم پایان دادیم. 

وی در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل به حضور در این جایگاه فکر کرده بود، گفت: اصلا ما به این نتیجه فکر نمی‌کردیم و با نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حداقل به دنبال حضور در اواسط جدول بودیم. تیم ما در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کرد و از لحاظ آماری نیز در چند دیدار ابتدای خوب کار کردیم اما متاسفانه روند ما ادامه پیدا نکرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: سایپا در چند مسابقه دچار بدشانسی شد و اگر داوران عملکرد بهتری داشتند می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. این شرایط شاید برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد. ما نیازمند هماهنگی و انسجام بیشتری بودیم که متاسفانه اینگونه نبود و باید با کارشناسی علت این مسائل را پیدا کنیم. بازیکنان ما معترف هستند که سایپا از لحاظ امکانات و شرایط تیمی شرایطی را دارد که کمتر تیمی از آن برخوردار است.

درویش در خصوص انتقاد مسئولان صبای‌قم به باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم استفاده از بازیکنان اصلی‌اش در آخرین دیدار فصل، گفت: به نظر من کار پرسپولیس در مسابقه آخر سالم و جوانمردانه نبود. خدا را شکر ما در مقطعی این حرف را می‌زنیم که نتیجه دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان به کار ما نمی‌آید اما درود بر شرف بازیکنان استقلال خوزستان و ماشین‌سازی که با وجود عدم تاثیر نتیجه آخر در سرنوشت آنها با تمام توان به میدان رفتند. این دو تیم مردانه جنگیدند و باید به خاطر این مسئله بر شرف بازیکنان این دو تیم درود فرستاد.

وی با انتقاد از برانکو و پرسپولیس یادآور شد: برانکو یک مربی حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند در این شرایط نتیجه یک فصل هزینه‌های چند باشگاه به عملکرد آنها بستگی دارد. کار برانکو در دیدار با سیاه‌جامگان اصلا حرفه‌ای نبود و دور از اصول جوانمردانه بود.

مدیرعامل سایپا در خصوص آینده فرکی در این باشگاه اظهار داشت: در ابتدا این مسئله بستگی به تصمیم فرکی برای ادامه همکاری دارد. بعد از موافقت ایشان قطعا برنامه‌ها و شرایط همکاری در هیئت‌ مدیره باشگاه بررسی خواهد شد. اینکه که گفته می‌شود قرارداد او تمدید نمی‌شود صحت ندارد و پس از موافقت فرکی برای ادامه همکاری با سایپا، هیئت مدیره در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

درویش در پایان در خصوص برگزاری مراسم خداحافظی ابراهیم صادقی خاطرنشان کرد:  قطعا باشگاه سایپا در فضایی آرام از قریب 20 سال زحمات ابراهیم صادقی برای باشگاه سایپا تقدیر خواهد کرد. صادقی با توجه به حساسیت دیدار سایپا با ماشین‌سازی تصمیم گرفت مراسم خداحافظی‌اش در شرایط دیگری برگزار شود و مطمئنا به خوبی از زحمات او قدردانی می‌کنیم. امیدواریم در آینده از صادقی در کادرفنی استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 6+ IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    3 0
    یادشون رفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس