کد خبر 720698
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
دورتموند

دورتموند موفق شد در دیداری دیدنی 1-2 هافنهایم را مغلوب کرده و به رتبه سوم صعود کند.

به گزارش مشرق، در حساس ترین دیدار این هفته بوندسلیگا، دو تیم دورتموند و هافنهایم به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی با برتری دورتموند آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 4 به گل رسید. حرکت منسجم بازیکنان این تیم در سمت چپ باعث شد تا توپ در محوطه جریمه به کاسترو برسد. او نیز با یک پاس دیدنی رویس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا با ضربه ای دقیق، رویس گل اول دورتموند را به ثمر برساند.

بعد از گل نیز حملات زنبورها ادامه یافت و با متوقف شدن مارکو رویس، این تیم در دقیثه 13 صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اوبامیانگ آن را به بیرون زد تا بهترین فرصت برای دو برابر شدن برتری دورتموند از دست برود.

در دقیقه 22 و با ضربه واگنر، هافنهایم می توانست بازی را به تساوی بکشند اما بورکی مانع این اتفاق شد. در ادامه، هافنهایم کم کم بر توپ و میدان مسلط شد اما قادرنبود موقعیت خطرناکی روی دروازه دورتموند خلق کند.

در اواخر نیمه هم روبر روی پاس رودی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به دروازه دورتموند نیافت تا 45 دقیقه اول با برتری 0-1 شاگردان توخل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، هر دوتیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند. ابتدا دمیربای با ضربه ای محکم از پشت محوطه دروازه دورتموند را تهدید کرد که با عکس العمل دیدنی بورکی همراه بود.

دقایقی بعد این بار رویس در موقعیت تک به تک با دروازه هافنهایم قرار گرفت اما سنگربان حریف موفق شد با عکس العملی خوب مانع باز شدن دروازه تیمش شود.

در دقیقه 70، دورتموند موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما پاس عرضی دمبله با ضربه رویس همراه بود که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 80، دمیربای موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما این بار هم ضربه او با عکس العمل بورکی همراه بود.

اما دورتموند در دقیقه 82 توسط اوبامیانگ به گل رسید. ارسال پیزچک با ضربه کاگاوا همراه بود که به دیرک برخورد کرد اما در ریباند اوبامیانگ موفق به زدن گل دوم شد.

2 دقیقه بعد و با خطای گینتر روی واگنر، هافنهایم صاحب یک ضربه پنالتی شد که کراماریچ آن را تبدیل به گل کرد تا اختلاف به حداقل برسد. در ادامه هافنهایم تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد که به نتیجه نرسید و در نهایت دورتموند موفق شد 1-2 حریف را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس