کد خبر 720896
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
گادوین منشا

شایعات در حالی صحبت از دور زدن پرسپولیس توسط منشا حکایت می‌کند که او طبق بند ١٢ ماده ٢٠ مقررات نقل و انتقالات بازیکن پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، خبر توافق گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پیکان شاید از آن دسته خبرهای جدید نقل و انتقالاتی نباشد (چرا که مدت‌هاست صحبت از حضور او در این تیم شنیده می‌شود) اما بدون شک داغ‌ترین خبر نقل و انتقالاتی در روزهای اخیر خواهد بود و حالا با شایعاتی که در خصوص این بازیکن شنیده می‌شود حرارت این خبر برای علاقمندان به پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است.

مهاجم 15 گله تیم پیکان مدت‌هاست که در تیررس باشگاه پرسپولیس قرار دارد و در فروردین‌ماه سال جاری بود که این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند و همان جا بود که توافق‌نامه ای هم میان طرفین امضا شد تا برانکو بداند در صورت باقی ماندن در پرسپولیس یک بازیکن باکیفیت خارجی( برخلاف 2 اوکراینی بی کیفیت) را در اختیار خواهد داشت که به جای نشستن روی سکو و قفل شدن به نیمکت، بتواند گره‌ای از مشکلات پرسپولیس در زمین بازی باز کند.

دیروز که خبر امضای توافق‌نامه رسانه‌ای شد ناگهان خبر دیگری به گوش رسید که موج جدیدی را درباره این بازیکن به راه انداخت. اینکه منشا قصد ندارد توافق‌نامه 350 هزار دلاری خودش را با پرسپولیس ادامه دهد و قصد رفتن به برخی از تیم‌های شهرستانی یا کشورهای حوزه خلیج فارس را دارد. آن هم در حالی که رقم‌های پیشنهادی از سوی سایر تیم‌ها شاید بیشتر از 2 برابر پیشنهاد پرسپولیس باشد. این موضوع منشای نیجریه‌ای را وسوسه کرده تا با دور زدن پرسپولیسی‌ها راهش را به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس کج کند هر چند که مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند که توافق‌نامه ای که با او دارند هم به امضای منشا و هم مدیر برنامه‌هایش رسیده و در این شرایط او راهی برای دور زدن پرسپولیسی‌ها ندارد.

از طرف دیگر گفته‌ می‌شود که پرسپولیس قراردادی با این بازیکن ندارد و تنها یک توافق‌نامه امضا شده اما شایعه اینکه پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد باعث شد تا منشا برای قرمزپوش شدن مردد شود. این در حالی است که روز گذشته ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس که شرایط را چنین می‌دید در مصاحبه‌اش با سایت باشگاه پرسپولیس گفت:«ما پس از بازی با پیکان با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتیم و پس از آن‌که بر سر مفاد قرارداد به تفاهم رسیدیم، قرارداد را تنظیم کردیم که به امضای منشا و سامان مهدی‌زاده ، مدیر برنامه‌هایش رسیده است. به این ترتیب جای هیچ نگرانی نیست. مدت این قرارداد هم دو ساله است. حضور بازیکن در باشگاه طی روزهای آتی نیز صرفا به منظور انجام تشریفات و رونمایی از قرارداد خواهد بود.»

به نظر می‌رسد برای به هم نخوردن تمرکز بازیکنان پرسپولیس برای بازی حساس فردا مقابل الوحده امارات فعلا مدیران باشگاه دست به جذب بازیکن جدیدی نخواهند زد اما باید منتظر روز سه‌شنبه بود؛ سه‌شنبه‌ای که شاید خیلی از مسائل را در خصوص بازیکنی مثل منشا روشن کند.او می‌داند به پرسپولیس امضا داده و به این راحتی نمی‌تواند زیر آن بزند. هر چند که باید به صورت مشخص روشن شود که قانون نقل و انتقالات در این باره چه می‌گوید. البته که او طبق بند ١٢ ماده ٢٠ مقررات نقل و انتقالات بازیکن پرسپولیس است!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس