کد خبر 721067
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
جمشیدی

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از دستور وزیر محترم ورزش و جوانان مبنی بر حقوق پیشکسوتان و قهرمانان بعد از ۷ سال خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد جمشیدی با بیان اینکه هدف صندوق خدمت‌رسانی، حفظ شان و بالابردن جایگاه پیشکسوتان و قهرمانان کشور است، اظهار داشت: هفته‌ گذشته در جلسه هیئت امنای صندوق با دستور مستقیم مسعود سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان حقوق پایه‌ بالای 98 درصد از مستمری‌بگیران عضو صندوق افزایش پیدا کرد؛ مستمری‌بگیرانی که از 35 هزار تومان تا یک میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت می‌کردند. این افزایش حقوق شامل مستمری‌بگیرانی است که حقوق پایه آنها زیر یک میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: حقوق فروردین ماه هفته گذشته با احتساب افزایش صورت گرفته به حساب مستمری‌بگیران واریز شد. همچنین چند ماه حقوق معوقه پیشکسوتان و قهرمانان مستمری‌بگیر صندوق وجود داشت که بخشی از آن به زودی با مساعدت سلطانی‌فر و آقازاده سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان پرداخت خواهد شد.

جمشیدی با بیان این خبر که  قسط اول معوقات مستمری‌بگیران صندوق در اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم از این پس حقوق پیشکسوتان و قهرمانان بیستم هر ماه به حساب آنان واریز شود. از زمان به روی کار آمدن آقای آقازاده مساعدت و تلاش‌های فراوانی از جانب ایشان صورت گرفته تا بتوانیم تسهیلات و خدمات خوبی به پیشکسوتان و قهرمانان پر افتخار کشور ارائه دهیم. او همکاری و تلاش خوبی با صندوق حمایت دارد تا بتوانیم نظام‌دهی و سازمان‌دهی خوبی در پرداخت مستمری این عزیزان داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان نگاه حمایتی و توجه ویژه‌ای به پیشکسوتان و قهرمانان دارد، خاطرنشان کرد: او بارها در جلسات مختلف بر حل مشکلات تاکید کرده‌است. امیدواریم با مساعدت‌های وزیر ورزش و جوانان گام های بزرگی جهت برطرف کردن مشکلات و رفاه حال پیشکسوتان و قهرمانان ورزش برداریم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس