کد خبر 721149
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کتاب

انتشارات تیسا چاپ بیست و نهم کتاب «بیشعوری» و چاپ اول کتاب «بیشعورها» با عنوان فرعی «نظریه‌ای درباره دونالد ترامپ» را به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده است.

به گزارش مشرق،‌ کتاب «بیشعوری» نوشته خاویر کرمنت که چند سال از انتشار آن توسط انتشارات تیسا گذشته و طی این چند سال به طور مرتب، تجدید چاپ شده است، امسال با چاپ بیست و نهم در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

ترجمه محمود فرجامی از این کتاب در حال حاضر، و با رسیدن به چاپ بیست و نهم در آستانه ۲۰۰ هزار نسخه قرار گرفته است. چاپ بیست و نهم این کتاب، با شمارگان ۵ هزار نسخه در غرفه این ناشر عرضه شده است.

با توجه به تولید نسخه‌های افست و تقلبی از کتاب «بیشعوری» و دیگر کتاب‌هایی که پس از آن توسط این ناشر چاپ شدند، انتشارات تیسا برای تمایز نسخه‌های اصلی با نسخه‌های تقلبی، این کتاب‌ها را به صورت وکیوم و به همراه یک خودکار که داخل وکیوم قرار گرفته، به بازار عرضه می کند.

اما کتاب دیگری که این ناشر چاپ و در نمایشگاه عرضه می‌کند، «بیشعوران» نوشته محمود فرجامی، مترجم کتاب «بیشعوری» است که در حال حاضر، چاپ ششمش با شمارگان هزار نسخه در نمایشگاه عرضه شده است.

پنجمین کتاب از مجموعه بیشعوری هم کتابی با عنوان «بیشعورها» است که با عنوان فرعی «نظریه‌ای درباره دونالد ترامپ» چاپ شده است. این کتاب نوشته آرون جیمز استاد فلسفه آمریکایی است که مریم احمدی آن را ترجمه کرده است. تفاوت این کتاب با «بیشعوری» در این است که «بیشعوری» یک اثر روانشناسانه است ولی این کتاب، یک اثر فلسفی است و نگارش آن مربوط به زمانی است که نامزدی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری در آمریکا مطرح شد.

«بیشعورها» با چاپ اول خود با شمارگان هزار نسخه در نمایشگاه عرضه شده است.

انتشارات تیسا امسال با ۱۶۵ عنوان به نمایشگاه کتاب تهران آمده که از این تعداد، ۳۲ کتاب، چاپ اولی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس