کد خبر 722054
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
مستند

بخش فیلم انتخاباتی حسن روحانی به دلیل حمایت آشکار از فتنه آمریکایی‌صهیونیستی سال 1388 و به خاطر مبری نشان دادن رئیس‌جمهوری کنونی از فتنه‌گران، پیش از نمایش در رسانه ملی اصلاح شده بود.

به گزارش مشرق،‌ چند رسانه و خبرگزاری دولتی مانند ایسنا و ایلنا و همچنین برخی پایگاه‌های هوادار دولت مانند وب سایت جماران که همگی از پول بیت‌المال ارتزاق می‌کنند همپای گروهی از رسانه‌های معلوم‌الحال بیگانه همچون رادیو زمانه و گویانیوز وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا اقدام به انتشار بخشی از فیلم انتخاباتی حسن روحانی کردند که در آن گروهی از حاضرین در یک جلسه تبلیغاتی در حمایت از روحانی و یکی از سران فتنه شعار می‌دادند. این درحالی است که این بخش فیلم انتخاباتی یاد شده به دلیل حمایت آشکار از فتنه آمریکایی‌صهیونیستی سال 1388 و به خاطر مبری نشان دادن رئیس‌جمهوری کنونی از فتنه‌گران، پیش از نمایش در رسانه ملی اصلاح شده بود.
اگرچه معلوم نیست که به چه دلیل ستاد انتخاباتی حسن روحانی بر پیوند سران بدنام و سیاهکار فتنه 88 با کاندیدای خود اصرار می‌ورزد، اما سوء استفاده رسانه‌ها و خبرگزاری‌های یاد شده که از بودجه ملی و در واقع جیب مردم تامین شده ولی به تبلیغ عناصر و عوامل ضدمردمی اقدام می‌کنند، به جز خیانت در امانت چه معنی و مفهومی می‌تواند داشته باشد؟!
پس از برداشت تبلیغاتی از شجریان و علی مطهری (البته بدون بردن نامشان!!) و اهانت به بنیه دفاعی کشور از شهر موشکی گرفته تا شعار ضدصهیونیستی روی موشک بالستیک، حالا قرار است با سردادن شعار به نفع فتنه طراحی شده از سوی مراکز اطلاعاتی/امنیتی غرب، چه کسانی به حامیان حسن روحانی اضافه شوند؟!
این درحالی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها دلسوزان و معتقدین به انقلاب و نظام اسلامی را به افشاگری و روشنگری علیه فتنه 88 و سران آن فراخواندند و در27 بهمن ماه سال گذشته و در دیدار مردم آذربایجان شرقی با ایشان در پاسخ دعوت برخی به آشتی با فتنه‌گران و سران آن فرمودند:
«... مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند. ملّت با آنهایی که روز عاشورا، با قساوت، با لودگی، با بی‌حیایی آمدند جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر است. با اینها آشتی هم نمی‌کنیم، و با آن کسانی که با اصل انقلاب بدند، می‌گویند اصل نظام هدف ما است، می‌گویند انتخابات بهانه‌ ما است...»

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سیدرضا حسینی خراسانی IT ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    10 4
    مرگ بر فتنه گر منافق باظهور امام زمان دهانشان را خرد میکنیم.
  • هاشم IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    0 0
    مرگ بر فتنه گر..ما تا آخر ایستاده ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس