کد خبر 722150
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
انتخابات

«۱۸۰ درجه» این هفته بایدها و نبایدهای تبلیغات در انتخابات را واکاوی می‌کند.

به گزارش مشرق، برنامه تلویزیونی «180درجه» این هفته با موضوع بایدها و نبایدهای وعده های انتخاباتی و با حضور بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید و  سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

موضوعی که در این برنامه قرار است به آن پرداخته شود آسیب شناسی وعده های انتخاباتی نامزدها است.

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه مهدی قدیمی خبرنگار  هفته نامه جامعه پویا،فرشید غضنفرپور خبرنگار روزنامه  شهروند، مریم عاقلی خبرنگار خبرگزاری فارس و جلال خالقی خبرنگار روزنامه افکار  «180 درجه» را همراهی می‌کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند.

این برنامه جمعه 21 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 از شبکه افق به روی آنتن می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس