کد خبر 722505
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
محمودعباس

توسعه روابط دوجانبه و حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل در دستورکار مذاکرات روز پنج شنبه رئیس جمهوری روسیه و "محمود عباس" قرار دارد.

به گزارش مشرق، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه، 11 ماه مه (فردا) در بندر سوچی (جنوب روسیه) با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرده و طرفین مسائل مهم مربوط به حل و فصل مناقشه خاورمیانه (مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی) را مورد بررسی قرار خواهند داد.

در بیانیه کرملین آمده است: «در تاریخ 11 ماه مه سال 2017 در سوچی مذاکرات ولادیمیر پوتین و محمود عباس که برای یک دیدار کاری به روسیه سفر می کند، انجام خواهد شد. در جریان این دیدار، توجه اصلی بر روی مسائل مهم مربوط به حل و فصل مناقشه خاورمیانه و کمک به برطرف شدن اختلافات بین دولت فلسطین و اسرائیل متمرکز خواهد بود و در عین حال برخی مسائل مربوط به دستور کار روابط دوجانبه روسیه و فلسطین نیز مورد بررسی قرار می گیرد.»

بر اساس اطلاعات کرملین، علاوه بر این، ولادیمیر پوتین و محمود عباس بصورت ویدئویی در مراسم آغاز به کار مجتمع فرهنگی چند منظوره در بیت لحم که با مشارکت روسیه ساخته شده است، شرکت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس