کاسپین

سپرده گذاران کاسپین بار دیگر در اعتراض به فرافکنی و سلب مسئولیت بانک مرکزی از وقایع رخ داده برای این موسسه بار دیگر در میرداماد تجمع کردند.

به گزارش مشرق، با توجه به عدم مسولیت پذیری بانک مرکزی در پذیرش قصورات و نیز با عنایت به مجوزهای قانونی موسسه از سوی بانک مرکزی از جمله مجوز تغییر تابلو، سپرده گذاران کاسپین در اعتراض به سیاست های متناقض دولت  یازدهم و بانک مرکزی مقابل ساختمان این بانک در میرداماد تجمع کرده اند.

سپرده گذاران خواهان پذیرش اشتباهات بانک مرکزی در برابر مردم و احترام به حقوق شهروندی خود هستند که از سوی دولت تدبیر و امید تضییع شده و خواستار باز پس دادن سرمایه هایشان هستند که توسط بانک مرکزی به مدت 7 ماه مسدود شده است.

رئیس‌کل بانک مرکزی طی روزهای اخیر در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره درباره سردرگمی 6ماهه سپرده‌گذاران مؤسسه مجوزدار کاسپین به یک اظهار تأسف بسنده کرد و با انداختن همه تقصیرها به گردن دیگران گفت: باید بابت مؤسسه کاسپین از بانک مرکزی تقدیر شود!

بعد از انتشار این خبر، جمع زیادی از سپرده گذاران کاسپین به اظهارات کاسپینی رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داده و اعتراض خود را با درج نظرات متعدد مطرح کرده اند. همچنین تعداد زیادی از این افراد بعد از انتشار اظهارات ولی الله سیف راهی میرداماد شده و اعتراض خود را به رئیس کل بانک مرکزی نشان دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس