روحانی

شهریار زرشناس، نویسنده و منتقد ادبی معتقد است که حسن روحانی درحالی ادعای آزادی دارد که در طول دوران ریاست جمهوری خود به شورای امنیت ملی فشار آورد تا برخی از روزنامه‌های منتقد دولت تعطیل شوند.

به گزارش مشرق،‌ زرشناس، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با انتشار ویدئویی، پرسش‌هایی را درباره ادعای حسن روحانی درباره آزادی بیان مطرح کرد.شهریار زرشناس، نویسنده، منتقد ادبی و استاد دانشگاه معتقد است که حسن روحانی درحالی ادعای آزادی دارد که در طول دوران ریاست جمهوری خود به شورای امنیت ملی فشار آورد تا برخی از روزنامه‌های منتقد دولت تعطیل شوند.

نویسنده کتاب «ماهیت سرمایه‌داری مدرن» در این ویدئو گفت: رئیس‌جمهور محترم در مناظره فرمودند که ما باید همه افکار را به رسمیت بشناسیم و آزادی برای همه وجود داشته باشد. سؤال من این است که اگر چنین چیزی هست، چرا این همه فشار بر منتقدان وارد می‌شود؟ اگر رئیس‌جمهور محترم قائل به آزادی هستند پاسخ دهند؛ توهین به منتقدان و چهار بار بستن یک نشریه منتقد، فشار آوردن بر شورای امنیت ملی برای بستن بعضی از روزنامه‌های منتقد دولت، عدم پاسخ‌گویی به منتقدان با ادعاهای آقای روحانی سازگاری دارد یا اینکه حکایتگر یک رویه استبدادی است؟
وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دولت یازدهم در برخورد با منتقدان نسبت به دولت‌های قبلی مستبدانه‌تر عمل کرد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس