کد خبر 725432
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
ارتش عراق

فرماندهی عملیات موصل در پیامی از مردم موصل خواست تا خودروها و موتورسیکلت‌های خود را از خانه خارج نسازند و زمان پیروزی کامل، نزدیک است.

 به گزارش مشرق، فرماندهی عملیات «قادمون یا نینوی» شب دوشنبه (دیروز) با پخش گسترده اعلامیه بر فراز مناطق باقی مانده در اشغال داعش، از غیر نظامیان خواست تا در این روزهای آخر عملیات، در خانه‌های خود مانده و منتظر نیروهای عراقی باشند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، در این اعلامیه‌ها آمده است: زمان پیروزی کامل به دست نیروهای مسلح قهرمانتان نزدیک است، برای اینکه پیروزی کامل شده و همراه با کمترین خسارت باشد از شما می‌خواهیم تا از امشب خودروها و موتورسیکلت‌های خود را از خانه خارج نسازید؛ چرا که جنگنده‌های عراقی از این پس هر گونه وسیله نقلیه را در خیابان ببینند هدف قرار خواهند داد.

در ادامه این پیام آمده است: تروریست‌های داعش به بهانه انتقال غیر نظامیان از وسایل نقلیه برای حمله به نیروهای ما استفاده می‌کنند و ما خودمان از خودروهای نظامی برای انتقال خانواده‌ها استفاده خواهیم کرد.

نیروهای عراقی در روزهای گذشته توانسته‌اند پیشروی قابل توجهی داشته باشند و در حال حاضر فقط پنج منطقه در اشغال داعش باقی مانده است. منطقه «العریبی» نیز روز گذشته به کنترل نیروهای پلیس فدرال عراق درآمد و وزارت دفاع عراق نیز وعده آزادی کامل موصل تا پیش از ماه رمضان را داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس