photo_2017-05-16_08-55-24.jpg

عملیات نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت در شمال شرق استان حمص به دلیل عملیات همزمان برای پاکسازی بخش های بیابانی شرق و جنوب شرق استان دمشق با سرعت کمتری انجام می شود.

به گزارش مشرق، پس از سه روز آرامش نسبی در شمال شرق استان حمص، گروه تروریستی داعش با حملات سنگین، یک بار دیگر درگیری ها را در محور شمال غرب فرودگاه تی ۴  شعله ور کرد.

دهها تن از عناصر تروریستی داعش نیمه شب گذشته حملات گسترده ای را برای اشغال دوباره مناطق تازه آزاد شده در محور جنوب منطقه الجراح انجام دادند.

حملات خمپاره ای به مواضع نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در روستاهای « ابوحوادید و رحوم» گام نخست داعش برای نفوذ به ارتفاع راهبردی « الترکس» در منطقه « مکسر الحصان» بود.

در مقابل نیروهای جبهه مقاومت در منطقه « مکسر الحصان» با رصد به موقع توانستند پیشروی تروریست ها را قبل از رسیدن به ارتفاع راهبردی « الترکس» متوقف کنند.

درگیری ها در این محور نزدیک به ۵ ساعت ادامه پیدا کرد که در نهایت عناصر تروریستی داعش با ۴۲ کشته و زخمی مجبور به عقب نشینی شدند.

قابل ذکر است، عملیات نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت در شمال شرق استان حمص به دلیل عملیات همزمان برای پاکسازی بخش های بیابانی شرق و جنوب شرق استان دمشق با سرعت کمتری انجام می شود.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته، ۶۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در شمال شرق استان حمص با هدف تامین امنیت بیشتر فرودگاه تی ۴ و تثبیت مواضع در میادین نفتی و گازی توسط نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه پاکسازی شد. حومه شهرک عقیربات و مناطق شرقی «جب الجراح» بزرگترین پایگاه تروریست های داعش در استان حمص محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    9 1
    با توجه شرایط مرز اردن سوریه الحاق نیرو های عراقی و سوری اولویت اول باید باشد
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    2 0
    آخه شاسگولا نقره داغ برای جریمه مالی به کار میره.... نقره<
  • محمد IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    3 1
    انشاالله به یاری الله وکوری چشم دشمنان حزب اللله پیروز نهایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس