سید جلال ملکی

سخنگوی لیست خدمت گفت: برخی از جریانات سیاسی و نامزدهای انتخابات شورای شهر با سوءاستفاده از عنوان لیست خدمت، در تلاش برای القای حمایت از خود هستند که مردم باید مراقب باشند.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی لیست خدمت طی سخنانی اظهار داشت: اعلام اسامی لیست خدمت در فضای مجازی، ارسال پیامک انبوه و فضای تبلیغاتی سطح شهر که با عناوین مختلف و بعضاً با تغییرات برخی اسامی افراد لیست انتشار پیدا می‌کند، مورد تائید این لیست نیست و قویاً تکذیب می شود.  

ملکی ادامه داد: اخیراً مشاهده شده برخی از طریق ارسال پیامک انبوه و با عناوین لیست های مختلف نسبت به درخواست اعلام حمایت مردمی جهت رأی به این لیست های مجعول می‌کنند که این موضوع سبب سوالات مختلف حامیان مردمی لیست خدمت شده است، از این رو اعلام می‌گردد اسامی لیست خدمت فقط تحت عنوان این لیست و با سرلیستی مهدی چمران منتشر شده است.  

سخنگوی لیست خدمت در پایان خاطرنشان کرد: هریک از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که این‌گونه اقدامات را صورت می‌دهد، در ابتدا ضمن رعایت اخلاق از ایجاد شائبه در افکار عمومی پرهیز کند و از طرفی ستاد انتخاباتی لیست خدمت حق خود را برای پیگیری حقوقی این موضوع محفوظ می‌داند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    26 2
    رای ما رئیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس