کد خبر 728005
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
اسرای فلسطینی

کرانه باختری، قدس اشغالی، نوار غزه و نیز اراضی اشغالی 1948 در اعلام همبستگی با اسرایی که 36 روز است دست به اعتصاب غذا زده‌اند، شاهد اعتصاب عمومی خواهد بود.

 به گزارش مشرق، در حالی که اعتصاب غذای جمعی اسرای فلسطینی وارد سی و ششمین روز خود شده است، دوشنبه (امروز) تمامی فلسطین از کرانه باختری و قدس اشغالی گرفته تا اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و نوار غزه شاهد اعتصاب عمومی در همبستگی با این اسرا خواهد بود.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، قرار است امروز تظاهراتی گسترده از خیمه همبستگی با اسرا در رام‌الله در ساعت ۱۱ (به وقت محلی) برگزار شود و تظاهرات خشم در نقاط دیگرنیز برگزار خواهد شد.

بنا به این گزارش، اعتصاب عمومی شامل تعطیلی تمام مدارس، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز خصوص و دولتی و نیز مراکز تجاری خواهد بود.

دیروز بیش از ۲۰۰ اسیر در زندان‌های «نفحه، ریمون، ایشل» نیز به مبارزه اعتصاب غذا پیوستند. حال بسیاری از اسرایی که از ۳۶ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده‌اند بد گزارش شده و بسیاری از آنها به بیمارستان‌ها و مراکز میدانی که ادارده امور زندان‌های رژیم صهیونیستی قبل از اعتصاب غذا آماده کرده بوده، منتقل شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس