کد خبر 729518
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: امیر قلعه‌نویی بر اساس حرف‌های شنیده از دست ما ناراحت شده است در حالیکه من از زمان سربازی با او رفیقم.

به گزارش مشرق، سعید آذری ، در مورد دلیل انتخاب نشدن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هنوز هیات مدیره در مورد انتخاب سرمربی به جمع بندی نرسیده است. مدیرعامل مجری دستورات هیات مدیره است و هنوز تمام اعضای هیات مدیره در بحث انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نرسیده است. حسینی سرمربی فصل گذشته برنامه‌هایش را به هیات مدیره ارایه کرده و اعضا در حال مطالعه و بررسی این برنامه هستند. به هیات مدیره باید حق داد که در انتخاب سرمربی وسواس به خرج بدهند و حتی در مورد انتخاب بازیکنان نظرشان را اعلام کنند. 

وی در مورد شایعه اینکه هیات مدیره باشگاه به دنبال جذب امیر قلعه‌نویی است اما او ظاهرا با این مساله مخالف است گفت: در حالیکه شایعه شده بود که در هیات مدیره اسامی مربیان مختلفی مطرح شده و یکی از آنها امیر قلعه‌نویی بوده باید بگویم که در هیات مدیره فقط به طور کارشناسی و به طور عمیق فقط در مورد مجتبی حسینی بحث و گفت و گو شده و تمامی مسایل مطرح شده شایعه است. حتی امیر قلعه‌نویی بر اساس همین شنیده ها ظاهرا از دست ما ناراحت شده و در جایی در این مورد گلایه هم بیان کرده است. من به هیچ شخصی بی‌احترامی نمی‌کنم ولی در هیات مدیره باشگاه فقط نام حسینی مطرح شده است. با امیر قلعه‌نویی نیز رفاقتی دیرینه دارم از همان زمان سربازی که من زیر نظر ریاحی در نازی آباد تمرین می‌کردم و قلعه‌نویی نیز حضور داشت و تمرین می‌کرد باهم رفیق هستیم. حرفی هم در مورد شخصی بزنم آن را تکذیب نمی‌کنم اما هیات مدیره باشگاه هنوز در مورد بوجه و انتخاب سرمربی به جمع بندی نهایی نرسیده و منتظریم تا بودجه باشگاه در مجمع عمومی کارخانه مصوب شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد بودجه 12 میلیارد تومانی فصل آینده این باشگاه تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن در 8 رشته آقایان و 7 رشته بانوان فعالیت می‌کند و در مجموع 30 تیم ورزشی داریم. ضمن اینکه بودجه فصل گذشته تیم‌های رده میانی جدول لیگ برتر فوتبال دو برابر بودجه باشگاه ذوب آهن بوده و نتیجه خاصی هم نگرفته‌اند. بودجه تیم‌هایی که برای قهرمانی هم می‌جنگند مشخص است. با این حال یک هیات مدیره خوب در باشگاه داریم و مهندس احمد صادقی مدیرعامل ورزش دوست کارخانه ذوب آهن نیز باشگاه را تنها نمی‌گذارد و اجازه نمی‌دهد دست‌مان خالی بماند. من هم مثل یک سرباز تا زمانی که بخواهند در باشگاه خدمت می‌کنم.

آذری در مورد علت تعلل انتخاب سرمربی تیم فوتبال گفت: باید اعضای هیات مدیره یک جلسه حضوری داشته باشند و این جلسه تصور می‌کنم سه‌شنبه آینده برگزار شود. 

وی در مورد اینکه بودجه تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر چقدر است گفت: طبق شنیده‌های من تیم‌های میانه جدول و تیم‌هایی که در رده‌های دهم و یازدهم قرار گرفتند بودجه‌ای 19 میلیارد تومانی داشتند. ما هم در تلاش هستیم که زمین ورزشگاه فولادشهر را ترمیم  و دو زمین تمرین چمن هم ایجاد کنیم. به هر حال بی‌مایه فطیر است. پول برای موفقیت یک تیم شرط اصلی نیست اما لازم است. میزان انتظارات از یک تیم براساس میزان بودجه تنظیم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: قرار است از یکشنبه وارد بازار نقل و انتقالات شویم و مذاکره با بازیکنان را انجام بدهیم و روز 23 خرداد هم تمرینات تیم آغاز می‌شود. در صورتیکه در انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان تعلل کنیم پیش فصل را از دست خواهیم داد و ممکن است لیگ را خوب شروع نکنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس