محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جنگ توانستیم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم اما در این چند سال گذشته در بحث اقتصاد نتوانستیم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی امروز در آیین افتتاح مجتمع کارخانجات هامر در بردسیر اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به نقطه حساسی رسیده و این نقطه حساس ایستگاه اقتصاد است.


وی با بیان اینکه انقلاب از ایستگاه امنیت و سیاست و همچنین ایستگاه دفاع به خوبی عبور کرده است، گفت: ما اقتدار خوبی در ایستگاه امنیت به دست آوردیم و از سیاست داخلی و خارجی خوبی امروز بهره‌مندیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ملت ایران دوباره در انتخابات حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی مردم باعث شد سایر ملت‌های منطقه و دنیا به ملت ایران غبطه بخورند.

رضایی با بیان اینکه رهبر انقلاب بزرگترین و مقتدرترین سیاست‌مدار جهان است و همه امروز به این موضوع اذعان دارند، افزود: کشور امروز به ایستگاه اقتصاد رسیده ‌و همه دنیا نظاره‌گر هستند که آیا ملت ایران از این ایستگاه عبور می‌کند یا خیر؟

وی با اشاره به اینکه تمام انسان‌هایی که به این نظام اعتقاد دارند امروز باید نسبت به مسئله اقتصاد در جهت ابقای نظام و ادامه انقلاب تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اقتصاد تنها معیشت و بیکاری نیست بلکه مسئله اقتصاد امروز موفقیت انقلاب است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در این شرایط هر کارخانه‌ای که در کشور ایجاد شود هم جنبه دنیوی دارد و هم جنبه اخروی، گفت: هر کلنگی برای احداث کارخانه در کشور زمین زده می‌شود گلوله‌ای است بر قلب دشمنان نظام.

رضایی با بیان اینکه امروز ما در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش است و خرمشهر امروز ما بیرون کردن فقر و بیکاری از کشور است.

وی با بیان اینکه امروز بیرون کردن فقر و بیکاری از کشور کمتر از بیرون کردن صدام و بعثی‌ها از خرمشهر نیست، تصریح کرد: نقشه راه عبور انقلاب از مشکلات اقتصادی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مجمع تشخیص مصلحت نظام تهیه شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می‌گوید ما باید تعامل با دنیا داشته باشیم اما نگاهمان به داخل کشور باشد، گفت: اظهارنظر اینکه رهبر انقلاب و نیروهای انقلاب مخالف تعامل با دنیا هستند یک دروغ بسیار بزرگ است.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی این است که نیروهای داخلی وارد عرصه شوند و از خام‌فروشی جلوگیری کنیم، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی همه ظرفیت‌های داخلی را باید فعال کرد و مسئله تولید و اشتغال امروز همانند نماز، روزه و جهاد یک امر مقدس است.

وی با اشاره به اینکه باید با کارآفرین در همه سطوح مثل لشکرهای آزادسازی خرمشهر برخورد کرد، گفت: باید خانواده‌های ما در همه زمینه‌ها توانمندسازی شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چرا آمریکایی‌ها دوباره می‌خواهند ایران را تحریم کنند، افزود: دلیلش این است که ما در جنگ توانستیم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم اما در این چند سال گذشته در بحث اقتصاد نتوانستیم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم.

رضایی با بیان اینکه در جنگ توانستیم امنیت کشور را بیمه کنیم و اقتدار نظامی به دست آوریم، بیان کرد: امروز هم باید تحریم‌ها بهترین فرصت برای بیداری جوانان و شکوفایی استعدادهای آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه این سانتریفیوژها بودند که مذاکره را در دنیا به وجود آورد با اشاره به فعالیت‌های استاندار کرمان در 4 سال گذشته گفت: استاندار کرمان از ثمرات دفاع مقدس است که با نگاه داخل استان کرمان را متحول کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس