کد خبر 733256
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در رسانه‌های بین المللی داشت.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)، اظهارداشتند: اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به‌مرور وجود دارد. اکثر شما می‌دانید که انگیزه‌هایی برای تحریف شخصیت امام و تحریف انقلاب که بزرگ‌ترین هنر امام بزرگوار بود وجود دارد. ایشان ادامه دادند: ما باید حقایقی را که در باب امام و در باب انقلاب گفتیم تکرار کنیم تا مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان بگیریم.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه یک مسئله‌ی بسیار مهم، مسئله‌ی انتخابات ریاست جمهوری بود که انجام گرفت. بنده باید از صمیم قلب از یکایک آن کسانی که آمدند و بیش از ۴۱میلیون رأی را در صندوق‌ها ریختند تشکر کنم، تصریح کردند: این انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی مایه‌ی اعتبار و نشانه‌ی اعتماد عمومی مردم شد. البته بعضی‌ها از روی کج‌فهمی انکار می‌کنند و می‌گویند رأی مردم ربطی به تأیید نظام ندارد؛ چرا آقاجان؛ وقتی در چارچوب نظام رأی می‌دهد یعنی آن را قبول می‌کند و آن را کارامد می‌داند و اعتماد می‌کند.

ایشان ادامه دادند: خوشبختانه شورای محترم نگهبان صحت انتخابات را اعلام کردند؛ البته تخلفات را باید دنبال بکنند؛ اگرچه که این تخلفات به نتایج انتخابات اثری نگذاشته است. آن کسانی هم که موفق نشدند -برخلاف سال۸۸ که آن مشکلات را برای کشور به وجود آوردند- ظرفیت نشان دادند.

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت که گوشه ای از آنها از نظر می گذرد؛

شبکه لبنانی المنار ضمن پوشش بخش های مختلف بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) نوشت: آیت الله خامنه ای صراحتا اعلام کردند که عربستان سعودی با تداوم تجاوز نظامی خود در یمن، بر جوانان این کشور فائق نخواهد آمد. این شبکه همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: بهترین راهکار برای حل بحران کشورهایی نظیر سوریه و بحرین، مذاکره و گفتگو است.

شبکه لبنانی المیادین نیز با انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقل از ایشان نوشت: تحت هیچ شرایطی نمی توان به ایالات متحده آمریکا اعتماد کرد. این شبکه لبنانی همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: ترامپ از عربستان سعودی در ارتکاب جنایت علیه مردم یمن حمایت می کند.

پایگاه لبنانی العهد نیز با اشاره به آن بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: رهبر عالی ایران مشارکت گسترده مردمی در جریان این انتخابات را بهترین گواه بر اعتماد ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی برشمردند. 

این پایگاه لبنانی همچنین به نقل از آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) نوشت: امروز اروپایی ها به این نتیجه رسیده اند که نباید به ایالت متحده آمریکا اعتماد کرد؛ مسأله ای که امام خمینی (ره) 30 سال پیش آن را بیان کردند و ما به وضوح آن را دیدیم.

پایگاه النشره نیز در بازتاب اظهارات و بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقل از ایشان نوشت: میلیون ها نفر از مردم ایران برای حفظ استقلال کشور خود همواره در میدان های مختلف حضور داشته و خواهند داشت. این پایگاه همچنین به نقل از آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) نوشت: همانگونه که ملت ایران تا به امروز بر دشمنان خود پیروز شده است، در آینده نیز پیروز خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    4 0
    بچه ها بیاید بعضی از صحبت های امام رو به ماشین هامون بزنیم اینطوری کمک میکنیم سخنان وهدف امام تحریف نشه و هم به رهبرمون کمک کنیم مثلا این جمله امام:نباید به ایالت متحده آمریکا اعتماد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس